Mainos

SaiPa kaudella 2014–2015

• 785 204
  • 2 754

ahal

Jäsen
Sibir ei vain taida jatkaa ensi kaudella KHL:ssä, koska rahoituksen kanssa on ongelmia...
Kyllä se taitaa vaan jatkaa, ovat menneet jo jäällekin... ensimmäinen matsi on 6.9 Metallurgia vastaan. Lähteenä seuran twitter-tili.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Kyllä se taitaa vaan jatkaa, ovat menneet jo jäällekin... ensimmäinen matsi on 6.9 Metallurgia vastaan. Lähteenä seuran twitter-tili.
Mennyt tämä kokonaan ohi, mutta hieno homma. Toivottavasti Koskiranta saa vielä ensi kaudella jatkaa Sibirissä, vaikka viime kaudella ei ollut ihan odotettu vahvistus.

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nonni, kello 12 lähestyy... Itselläni on sellainen kutina että tänään julkaistaan "The Tähtipakki". Pelaaja on isokokoinen, kiekollisesti hyvä, ja liikkuu hyvin ja kansalaisuudeltaan Venäläinen tai Tsekki. Sopimus on mallia 1+1. Torstaina sitten Spinan jatkosoppari joka on mallia 1+1.

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minun veikkaukseni on mestishaku puun takaa tänään ja jokin jatkosopimus torstaina.

Jos tuo Salcido tai muita kovempia nimiä nyt edes on tulossa niin ne julkaistaneen vasta myöhemmin. Täytyyhän meidät fanit pitää odottelutunnelmissa vielä hetken jos toisenkin!

3156155

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nonni, kello 12 lähestyy... Itselläni on sellainen kutina että tänään julkaistaan "The Tähtipakki". Pelaaja on isokokoinen, kiekollisesti hyvä, ja liikkuu hyvin ja kansalaisuudeltaan Venäläinen tai Tsekki. Sopimus on mallia 1+1. Torstaina sitten Spinan jatkosoppari joka on mallia 1+1.

Heitetäänpä tässä jännittäessä omatkin veikkaukset kehiin. :)

Mikäli tänään julkaistaan hyökkääjä niin kyseessä on USA/CAN pelaaja. Tämä pelaaja pystyy pelaamaan niin laidassa kuin keskelläkin sekä omaa kokemusta Euroopasta. Edellinen kausi on mennyt joko NLA:ssa tai KHL:ssä.

Mikäli tänään julkaistaan puolustaja niin kyseessä on Salcido. Jollakin tapaa uskon Salcidon tulevan SaiPaan. Jotenkin on vaan niin varma olo tästä asiasta eikä todellakaan aiheuta kuin hymyä huulille toteutuessaan sillä niin paljon saataisiin loistoa YV- peliin ja kiekollisesti takuu varma top-5 Liigaan.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Mikäli tänään julkaistaan puolustaja niin kyseessä on Salcido. Jollakin tapaa uskon Salcidon tulevan SaiPaan. Jotenkin on vaan niin varma olo tästä asiasta eikä todellakaan aiheuta kuin hymyä huulille toteutuessaan sillä niin paljon
saataisiin loistoa YV- peliin ja kiekollisesti takuu varma top-5 Liigaan.
Salcidon minäkin uskon menevän SaiPaan ja varmasti kannattajia hymyilyttää. Se nostalgia... Ennen SaiPasta lähtöä Salcido oli takuuvarma ykköspakki. Nykyään taso on laskenut että nyky-SaiPassa tullee olemaan kakkosparin pakki. Ainakin mitä JYPissä pelasi, ei ollut sellainen tehopelaaja mitä odotettiin ja vaikutti hieman siltä että joko ei ollut treenannut kunnolla (mihin en oikein tahdo uskoa) tai sitten alkaa jo vähän jalka painamaan syystä tai toisesta. Omassa päässä edelleen on ihan ok. Useimmiten.

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minun veikkaukseni on mestishaku puun takaa tänään ja jokin jatkosopimus torstaina.

Jos tuo Salcido tai muita kovempia nimiä nyt edes on tulossa niin ne julkaistaneen vasta myöhemmin. Täytyyhän meidät fanit pitää odottelutunnelmissa vielä hetken jos toisenkin!

En tiedä miten tosissasi olet, mutta tuskin toimistolla niin typeriä ollaan että lähdetään tekemään omaa "joonasrask" -keissiä hypettämällä jonkun mestismiehen sopimusta etukäteen. Eiköhän sieltä joku kärkinimi ole tulossa.

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

En minä kuitenkaan takatukaksi tai venakoksi heittäydy ja ehken 179-senttisenä ihan isokokoisemmastakaan päästä ole, mutta muuten voin kyllä soppariin nimeni kirjoittaa. :)

Nojoo, mielenkiinnolla itsekin odottelen muiden joukkueiden hankintoja, tällä erää SaiPan. Salcido on varmaan aika hyvä arvaus tämän päivän ilmoituksesta. Aikamoinen antikliimaksihan se SaiPa-faneille varmasti olisi, jos ilmoitus koskisi esimerkiksi Mikko Pukan jatkosopimusta.
Dave Spina aikaisempien tekstien mukaan se todennäköisin, jonka sopimus uusittaisiin? Ainakin playoffeissa pelasi oikein mallikkasti ja muutenkin vaikutti iskostuvan SaiPan pelisysteemiin vallan mainiosti.

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SaiPan somessa puhutaan uudesta pelaajasopimuksesta, eli tuskin on jatkosopparista kyse vaikka "uuden" sopimuksen määritelmästä voidaankin saivarrella.

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mikäli tänään julkaistaan puolustaja niin kyseessä on Salcido. Jollakin tapaa uskon Salcidon tulevan SaiPaan. Jotenkin on vaan niin varma olo tästä asiasta eikä todellakaan aiheuta kuin hymyä huulille toteutuessaan sillä niin paljon saataisiin loistoa YV- peliin ja kiekollisesti takuu varma top-5 Liigaan.

Itse en usko, että Salcido on se pelaaja. Liian kova hinta ja esim. IFK ja Tappara etsivät pakkeja, ja tunnetusti siellä UTJ:t istuvat rahtusen isomman massikirstun päällä. (Ja Salcidosta itsellä tulee mieleen sellainen palkkasoturi, josta en henkilökohtaisesti pidä, pelitaitojahan kaverilla siis on sitä en kiistä.) Oman veikkauksen heitin siltä pohjalta, kun KHL:stä on noita seuroja tippunut, niin sieltä voisi tarttua sellainen 4-6 pakki, ikä olisi 23-26 välillä. joka haluaa näyttöpaikan isompaan liigaan.

Edit: Ja SaiPan joukkueen rakennus tähtää selvästi Tirkkosen viimoiselle kaudelle ja en muista millon Salcido olisi vuotta pidempään viihtynyt samassa kaupungissa.

En minä kuitenkaan takatukaksi tai venakoksi heittäydy ja ehken 179-senttisenä ihan isokokoisemmastakaan päästä ole, mutta muuten voin kyllä soppariin nimeni kirjoittaa. :)

Nojoo, mielenkiinnolla itsekin odottelen muiden joukkueiden hankintoja, tällä erää SaiPan. Salcido on varmaan aika hyvä arvaus tämän päivän ilmoituksesta. Aikamoinen antikliimaksihan se SaiPa-faneille varmasti olisi, jos ilmoitus koskisi esimerkiksi Mikko Pukan jatkosopimusta.
Dave Spina aikaisempien tekstien mukaan se todennäköisin, jonka sopimus uusittaisiin? Ainakin playoffeissa pelasi oikein mallikkasti ja muutenkin vaikutti iskostuvan SaiPan pelisysteemiin vallan mainiosti.

Mikko Pukka... Mistä se nimi aina löytyy näihin keskusteluihin mukaan. Siis pakki joka ei mahdu edes pelaavaan kokoonpanoon ilman, että 3-4 runkopuolustajaa olisi loukkaantunut. Olisi tosiaankin aikamoinen antikliimaksi varsinkin näin etukäteen mainostetusta tiedotustilaisuudesta :-D Pelottaa kuitenkin, että kaverin nimi löytyy jossain sivulauseessa...

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Edit: Ja SaiPan joukkueen rakennus tähtää selvästi Tirkkosen viimoiselle kaudelle ja en muista millon Salcido olisi vuotta pidempään viihtynyt samassa kaupungissa.

Mulle tuli mieleen yksi kaupunki jossa Brian viihtyi kaksi kautta ja risat. 12 kirjainta, alkoi muistaakseni ällällä...

Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Pelaajan nimen lisäksi voidaan jännittää, että pysyykö SaiPan nettisivu pystyssä koko tiedostusspektaakkelin ajan!

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mulle tuli mieleen yksi kaupunki jossa Brian viihtyi kaksi kautta ja risat. 12 kirjainta, alkoi muistaakseni ällällä...

Muistaakseni aina artistisopparilla, saapui kyseiseen kaupunkiin syksyllä kun oli pahin bulkki päällä.

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Spina, hyvä homma.

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pienoinen antikliimaksi, kun Facebookissa annettiin ymmärtää kyseessä olevan uuden pelaajan. No, tiedetään mitä saadaan.

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Spina olisi tervetullut Pelsuun koska tahansa. Kova jatkosopimus. Olen melko varma, että tulee olemaan pistepörssin TOP-10 pelaajia ensi kaudella.

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse tykkään hankinnasta, hyvä luistelemaan, eli sopii SaiPaan. Plussaa tulee rightista sekä siitä, että ainakin pleijareissa viime vuonna viihtyi maalinedessä.

3156155

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Spina jatkaa siis SaiPassa! Mahtava uutinen, vaikka odotinkin tulevan sellaisen joka ei viime kaudella pelannut SaiPassa. Spina on tuttu ja tiedetään mitä saadaan Spina tuntee joukkueen tavat ja systeemit. Mahdollisuus olla erittäin kova ja tärkeä palanen ensi kaudella joukkueessamme ovat todella hyvät. Olen erittäin tyytyväinen Spinan jäädessä meille kiitos ja kumarrus toimiston suuntaan.

Suosikkijoukkue
SaiPa
Todella tyytyväinen olen Spinan sopimukseen. Oli play-offseissa todella hyvä loukkaantumiseensa asti. Erittäin SaiPan näköinen pelaaja!

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toivotaan, että Dave tosiaan jatkaa siitä mihin pleijareissa jäi. Kaveri kyllä syttyi tosipeleissä ihan erilaiseen lentoon. Nyt saa vielä koko harjoituskauden alla koko joukkueen kanssa, niin eväitä on isoon rooliin. Unohdin jo myös, että kaverilla oli noinkin kovat tehot AHL:ssa.

Kieltämättä sitä hetken alkoi odottaa jo jotain ihan supervahvistusta tähän kohtaan, mutta tässä on hyvää jatkuvuutta ja paljon piilevää potentiaalia. Eli olen tyytyväinen loppujen lopuksi!

Motivoituneelta vaikuttaa SaiPan kotisivujen uutisen perusteella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy