Kyllähän Lappalainen kävi tänään ainakin yhden vaihdon vetämässä Salcidon parina.SaiPa pelasi toisen pelin putkeen 6 pakilla. Huomenna Spina 13 hyökkääjäksi ja 7 pakki eli Lappalainen pois kokoonpanosta
Kyllähän Lappalainen kävi tänään ainakin yhden vaihdon vetämässä Salcidon parina.SaiPa pelasi toisen pelin putkeen 6 pakilla. Huomenna Spina 13 hyökkääjäksi ja 7 pakki eli Lappalainen pois kokoonpanosta
Lisäksi eilen oli Veiterän pronssimatsi, joten urheilutapahtumia on kyllä tässä riittänyt.
Kyllä se raja pitää johonkin vetää. En ikinä vaadi jengiltä voittoa, vaan riittää kun peliä pelataan sydämellä. Tällä kaudella näin ei ole tehty. Kyllähän noilla esityksillä on ansaittu tyhjät lehtereet. Itse en kuitenkaan poff-peleille osaa sanoa ei, joten onneksi kävin katsomassa.Paljonko oli yleisöä Veiterän pronssiottelussa? Jotenkin tuntuu, että se selitä illan yleisömäärää ollenkaan. Jesse Mankisen sanoin: etelä-karjalalaiset ovat ankaria!
Oli vähän pihalla, missä pitäisi olla. Useampaan otteeseen joutui Rau varsinkin keskialueella opastamaan. Parani loppua kohden. Itse laittaisinKun Spina palaa kokoonpanoon, mitähän sitä nyt kannattaisi kokoonpanon suhteen tehdä? Lähinnä nyt kiinnostaisi tietää kuinka McIntyre pelasi laiturina? Pitäisikö sekoittaa aavistus ylempiä kenttiä eikä palata siihen kokoonpanoon, jolla peli ei viimeksi sujunut..
Kyllä se raja pitää johonkin vetää. En ikinä vaadi jengiltä voittoa, vaan riittää kun peliä pelataan sydämellä. Tällä kaudella näin ei ole tehty. Kyllähän noilla esityksillä on ansaittu tyhjät lehtereet.
Tarkoitin lähinnä kotipelien osalta. SaiPa oli 5. paras vierasjengi, jonka ansiosta kausi oli onnistunut, mutta yleisöä ei hirveästi yleensä vieraspelien tulokset lohduta.No en kyllä ole yhtään SaiPa-kannattaja, mutta kyllä minun mielestä porukka on pelannut kauden taas kerran ihan helvetin hyvin. Mutta jos noilla runkosarjan otteilla ansaitsee kauden tärkeimpään otteluun "tyhjät lehtereet", niin vaikenen.
Voi luoja miten mie toivon että Raulla olisi parivuotinen lappu meille...
Vielä kuukausi sitten ajattelin, että Raun voi passittaa muualle, mutta nyt olen muuttanut mieleni. Kaverilla on hyvä taito olla maalin edessä oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja myös tehdä ne tärkeät taistelumaalit. Kun Spina menetetään, voisi Raun kanssa tehdäkin jatkon.
Huhu, nimenomaan huhu: Markkasella välilevyn pullistuma
Toivotaan. Tämä kuultu jo siinä vaiheessa, kun näitä poissaoloja alkoi Markkaselle tulla. En silloin oikein jaksanut uskoa, mutta pakko siellä jossakkin on jotain olla.Toivottavasti jää vain huhuksi. Ainakin eilen jäällä Markkanen näytti hyvinvoivalta.
Saattaahan se vain olla ikääkin. 2 peliä viikonloppuna ja Andy pelannut hyvin. Jos lauantaina ei pelaa, niin aihetta suurempaan huoleen.Toivotaan. Tämä kuultu jo siinä vaiheessa, kun näitä poissaoloja alkoi Markkaselle tulla. En silloin oikein jaksanut uskoa, mutta pakko siellä jossakkin on jotain olla.
Toki, mutta miksi ei matkusta edes mukana, kun mennään lentäen. Mitä jos Bernard loukkaantuu niin kovaan paikkaan joudutaan Lipiäinen laittamaan.Saattaahan se vain olla ikääkin. 2 peliä viikonloppuna ja Andy pelannut hyvin. Jos lauantaina ei pelaa, niin aihetta suurempaan huoleen.
Pelit on perjantaina ja lauantaina, joten ehdottomasti luontevin työnjako on että Andy pelaa Oulussa ja Jussi Kisapuistossa. Ihan turhaa olisi Jussia lennättää Ouluun ja takaisin, parempi kun valmistautuu kotona lauantain otteluun.
Helvetin huonoa tuuria jos Jussilla oikeasti olisi joku pahempi vaiva juuri nyt. Minä uskon että Jussi on kunnossa, ja Tirkkonen vaan umpi-kierona savolaisena kieltäytyi kommentoimasta medialle Jussin mahdollista pelaamista lauantaina. Saavatpahan oululaiset arvuutella että mikä on totuus.
Tai sitten Jussilla on vaan sopimus ensi kaudeksi Kärppiin.
Rau-Järvinen-Spina
Bjorkstrand-Koho-Mankinen
McIntyre nelosketjun keskellä.