Viestin lähetti Hevonen
Mun silmiin toi alakerta ei kyllä näytä mitenkään erityisen lupaavalta, ellei veska ole tasoa Markkanen. Quotean tuon sitten erimielisille kauden 2005-2006 jälkeen.
Minä olen koko lailla päinvastaista mieltä mitä tulee puolustukseen. Olen kiukunnut SaiPan takalinjoista jo ties kuinka monta kautta putkeen, mutta nyt näyttää todella lupaavalta.
Kokko pelasi nyt huonon kauden. Kyllä, luitte aivan oikein. Kyllähän ne tilastot syöttöpisteiden valossa näyttävät komeilta, mutta kuinka monta noista oli kakkossyöttöjä ylivoimalla...? Tasakentällisin Kokkoa vietiin jatkuvasti. Mutta eipä tämä ollut loppujen lopuksi iso yllätys, Kokon urahan on ollut jo jonkin aika tuollaista "joka toinen" -mallia. Odotettavissa on seuraavaksi siis taas se parempi kausi, etenkin kun kaikki ei enää ole yksin Kokon harteilla.
Malmivaarasta on kehittynyt melkoisen kova luu takalinjoille. Pystyy auttamaan joukkuettaan myös hyökkäyspäässä. Ja ikää miehellä vasta 23...
The OPG oli huikea ennen loukkaantumistaan. Todellinen kaukalon kuningas, en tajua mistä tuo rajaton itseluottamus nyt yllättäen löytyi Lahden vuosien jälkeen. Kyllähän mies virheitäkin teki, mutta ei jäänyt murehtimaan vaan ryntäsi perään paikkaamaan tilanteen. Ja ne taklaukset... Alta pois mikäli Grönholm jatkaa siitä mihin jäi ensi kaudella.
Palomäki, erittäin positiivinen hankinta myös hänkin. Kokoa, melkoinen lämäri, perusvarmaa pelaamista ja ikää hänelläkin vain 23 vuotta...
Kokko-Malmivaara
Grönholm-Palomäki
Tästä on erittäin hyvä lähteä rakentamaan eteenpäin. Timosen Jussi oli kieltämättä pettymys, mutta voisi luulla ettei mies ainakaan huonompaa kautta pelaa. Nähtiinhän häneltäkin tässä keväällä muutama oikein hyvä peli.
SaiPan ongelma tällä kaudella ei ollut puolustus, mikä oli kyllä huima yllätys verrattuna aiempiin kausiin. Kyllä se naula arkkuun oli tehottomuus maalipaikoissa ja jossain määrin myös maalivahtien haparointi. Ei tänne mitään järkyttävän kalliita huippuvahteja tarvita jotta homma toimisi.