Re: Re: Re: Re: Re: Mikä helvetin laitataklaus
Heh heh Ossi. Sinäkö yrität keskustella järkevästi. Lueppa tämä meidän välinen kinastelu uudelleen ja vilkaise kumpi heitti sen ensimmäisen kiven. Taisi mennä jotenkin niin että: " Tuskin maltan odottaa seuraavaa säälittävää postaustasi". Eikohän se kuitenkin ole niin että tangoon tarvitaan kaksi enkä näin ollen yritä vähätellä omaa osuuttani tässä kinastelussa. Joten hurskastelu sikseen.
Sitten tuo lehdistö tilaisuus. On hyvä muistaa että lehteen painettu teksti on useasti vain osa totuutta. Itse olin kuulemassa tuon tilaisuuden ja voin sanoa että kyllä ne Jutan lausunnot olivat aika säälittäviä. Toren pelityylin hän kyseenalaisti varsin selkeästi juuri tuon ikävän loukkaantumisen takia. Nielikäisen päätä hän ei ollut vadille laittamassa, enkä ole missään sellaista väittänytkään.
Viestin lähetti Ossi
"Jutta... neiti... vikinät..." Et taida edes yrittää keskustella järkevästi. Haluat vain huudella nimimerkkisi takaa. Ymmärrän. Minun puolestani saat jatkaa valitsemallasi linjalla. Oli kiva jutella.
Kävin lukemassa esaimaan version aiheesta. Juttu oli kirjoitettu asiallisesti ja ilman kiihkoa. Siitä saa hiukan toisenlaisen kuvan Jalosen lausunnoista, mitä lappeenrantalaisten Jatkoaika-uhosta voisi päätellä. Ensinnäkin Jalonen tunnustaa Nielikäisen taklauksen puhtaaksi. Hän siis ei ole vaatimassa Pasin päätä vadille eikä lähettämässä sikaosastoa hänen kimppuunsa SaiPan seuraavan Hämeenlinnan vierailun koittaessa. Yli-Torkon tilanne sen sijaan oli Jalosen mielestä jo videotarkastelun paikka. Siis ei kurinpitomielessä, vaan ihan muuten vaan. Viittaus kostotoimenpiteisiin ei tietenkään ole asiallista toimintaa, mutta ymmärrän Jalosen pelinjälkeisen reaktion ihan hyvin. Jos häneltä kysyttäisiin kommentteja tänään, lausunnot olisivat satavarmasti miedompia.
Jos nyt palataan vielä takaisin tuohon Eskelisen loukkaantumiseen, niin kyllä hän mielestäni törmää aika lujaa siihen laitaan ja vieläpä hankalassa asennossa. Jos tilanne olisi ollut lähempänä tai kauempana laidasta, mitään loukkaantumista olisi tuskin tapahtunut. Nyt kuitenkin hän tipahtaa ensin jäähän ja siitä "ekasta pompusta" laitaan. Videokuvasta ja muistinvaraisena en nyt lähde arvuuttelemaan, osuuko pää ensimmäisenä laitaan, mutta ihan riittävän luja tälli kupoliin silti kohdistui.
Heh heh Ossi. Sinäkö yrität keskustella järkevästi. Lueppa tämä meidän välinen kinastelu uudelleen ja vilkaise kumpi heitti sen ensimmäisen kiven. Taisi mennä jotenkin niin että: " Tuskin maltan odottaa seuraavaa säälittävää postaustasi". Eikohän se kuitenkin ole niin että tangoon tarvitaan kaksi enkä näin ollen yritä vähätellä omaa osuuttani tässä kinastelussa. Joten hurskastelu sikseen.
Sitten tuo lehdistö tilaisuus. On hyvä muistaa että lehteen painettu teksti on useasti vain osa totuutta. Itse olin kuulemassa tuon tilaisuuden ja voin sanoa että kyllä ne Jutan lausunnot olivat aika säälittäviä. Toren pelityylin hän kyseenalaisti varsin selkeästi juuri tuon ikävän loukkaantumisen takia. Nielikäisen päätä hän ei ollut vadille laittamassa, enkä ole missään sellaista väittänytkään.