Individual kirjoitti:
Eli samalla hyväksyt myös sen mitä Vihko teki Saariselle?
Tottakai hyväksyn, mutta Vihko tietää, että sitä saa mitä tilaa. Kyllähän tuollaisesta tapauksesta pitää muistuttaa. Ei oman joukkueen pelaajan loukkaantumiseen johtanutta tilannetta voi koskaan katsoa läpi sormien, jos vastustaja on sen aiheuttanut - joko tahallisesti tai tahattomasti. Jos tahallisesti (joskus tulkinnanvaraista), pitää muistutuksen olla rajumpi. Itse asiassa en kuitenkaan voi ottaa asiaan varsinaisesti kantaa, koska en ole nähnyt tilannetta.
Mace kirjoitti:
Mikäli Lostedtin homma oli järjestää joukkueensa alivoimalle heti play-off-ottelun alussa, silloin hän hoiti hommansa tyylikkäästi. Itse en kuitenkaan usko, että tuo oli hänen hommansa. Tarkoitus oli varmasti saada sanoma perille, mutta välttää samalla alivoimalle joutuminen. Ja siinä hän kyllä epäonnistui tyylikkäästi.
No, otetaan hieman sanoja takaisin, ei Lostedt aivan loistava omassa roolissaan kuitenkaan ole. Ja jäähyn ottaminen oli tyylivirhe, sen myönnän, joskaan ei mikään räikeä sellainen.
En kuitenaan kannata mitään laajamittaista Vihkon metsästystä; tässä ottelusarjassa on nimittäin HIFK:n kannalta tärkeämpiäkin asioita, joista ykkösketjun herätteleminen on ehkä se päällimmäinen.
Itse ottelusta vielä sen verran, että tunnelma oli hyvä. Peli ei edelleenkään ollut mitään loistavaa, mutta tasaisen varmasti HIFK voittoja napsii. SaiPa tekee työt, HIFK korjaa hedelmät. Tålamod on päivän sana.