- Aberdeen
- Boca
- Toledo
- Vasconia
+ Necaxa (never höörd)
- Aberdeen
- Boca
- Toledo
- Vasconia
+ Necaxa (never höörd)
Amen!Ja totutusti jos onnistuu korjaamaan mun vastausta/mulla ei oikea vastaus, niin siitä saa pisteen. Eli @V-G- olisi saanut pisteen, mutta @maken veivi jr. varasti sen pinssillä.
Kysymys 15. Mikä joukkue?
Young boys
Tsimikas.Kysymys 16. Kuka?
άντενατοσκεφτώέπρεπεναμεταφραστείκαιαυτό μέσωgoogleγιαναπάρειτησωστήαπάντηση,τέλος πάντωνΚωνσταντίνοςΤσιμίκας
Tsimikas.
Aston VillaDublin
- Rekordmeister
- Aragon
- Lake District
Aston Villa
Bayern München
Man united
West ham
Siis ymmärrän Rekordmeisterin, mutta miksi nämä muut? Villalla ei ole tietääkseni minkäänlaisia irlantilaisia juuria eikä West Ham ole Lake Districtia nähnytkään (tai ainakaan sitten vuoden 1974, jolloin vierailivat Carlislessa). Ja Aragon...Kysymys 17. Pro Evolution Soccer-videopeli oli aikanaan kuuluisa kummallisista nimistä lisenssien puuttumiseen takia. Mitkä olivat nämä joukkueet?
- Dublin
- Rekordmeister
- Aragon
- Lake District
Siis ymmärrän Rekordmeisterin, mutta miksi nämä muut? Villalla ei ole tietääkseni minkäänlaisia irlantilaisia juuria eikä West Ham ole Lake Districtia nähnytkään (tai ainakaan sitten vuoden 1974, jolloin vierailivat Carlislessa). Ja Aragon...
Pikaisella selvittelyllä näyttää, että Villa mahdollisesti nimettiin Dion Dublinin (joka pelasi neljänneksen urastaan siellä...) mukaan, mutta kukaan ei liene keksinyt syytä muille nimille.
Konamin japanilaista logiikkaa.
Itse taas olin hyvän matkaa täysi-ikäisyyden puolella kun opin, että "pessi" tarkoitti tuota peliä. Siis oikeasti ehkä JVG:n Nelisilmä-biisin kautta tuli mieleen googlettaa.Oli kyllä huikea peli ja muutama tunti saattoi kulua sen pelaamisessa :D
Ylivoimaisesti paras konsolifutis ikinä ja myöhemmät PES 4 ja PES 5 aivan huikeita. Saattoi maksaa muutaman teini-iän parisuhteen nuo ja ei kyllä kaduta yhtään, että vietin sen ajan ennemmin PES:n parissa.Oli kyllä huikea peli ja muutama tunti saattoi kulua sen pelaamisessa :D
Tuota oikeaa alkakulmaa olen pelannut mutta perkule kun en muista enää nimeä. Oikean yläkulman tiedän mutta en spoilaa.Kysymys 18. Tunnista jalkapalloon liittyvät pelisarjat.
NO sanotaan Football Manager, FIFA, PES ja Sensible Soccer. En käytä pinssejä, siltä varalta että joku hyppii ohi.Kysymys 18. Tunnista jalkapalloon liittyvät pelisarjat.