Championship manager, Fifa, Pes, Sensible soccer.
Vasemmasta yläkulm,asta oiekaan yläkulmaan, vasen alakulma jne...
Kyl!
1. V-G- 7p
2. Jeffrey 4p
Hiltsu04 4p
Everton 4p
3. maken veivi jr. 3p
Gostisbehere 1p
WarWas 1p
Championship manager, Fifa, Pes, Sensible soccer.
Vasemmasta yläkulm,asta oiekaan yläkulmaan, vasen alakulma jne...
Ja se Nintendon peli missä pystyi tekemään maaleja vain saksarilla.Kick offit olivat huikeita myös, varsinkin kakkonen.
Joskus jonneikäisena kämun kanssa pelattiin täyspitkiä matseja, kiva kun sinne tuli muitakin dokaamaan viikonloppuna niin joutui katsomaan kun kaksi jonnea tahkoo Amigalla jotain peliä 90 minsaa...Kick offit olivat huikeita myös, varsinkin kakkonen.
Ja se Nintendon peli missä pystyi tekemään maaleja vain saksarilla.
Eiiih, se oli alunperin C-64:lle ja pelkästään tietokoneisiin.Tämä oli muistaakseni tuo Microprose soccer?
World Cup muistaakseni.Tämä oli muistaakseni tuo Microprose soccer?
Georgi Kinkladze
Onko pakko huutaa?Georgi Kinkladze
Totta puhuen oli niin kiire vastata, että vaikka kyseinen futari onkin top10:n joukossa parhaiten tuntemistani pelaajista, piti vain nopeasti kopioida wikipedia-artikkelin otsikko vastaukseksi.Onko pakko huutaa?
Joo, minulla on hauskaa, kun on nyt aikaa seurata tätäkin kisaa (olen vuorotteluvapaalla). Jotkut vaan a) tietää, b) ovat hajulla, ja löytää nopeasti tai c) ovat vaan helvetin nopeita ja hyviä googlettamaan.Totta puhuen oli niin kiire vastata, että vaikka kyseinen futari onkin top10:n joukossa parhaiten tuntemistani pelaajista, piti vain nopeasti kopioida wikipedia-artikkelin otsikko vastaukseksi.
Oli oli pakko!
Mäki "huusin" kerran kun kopsasin wikistä ja sekin päin sitä itseään :DJoo, minulla on hauskaa, kun on nyt aikaa seurata tätäkin kisaa (olen vuorotteluvapaalla). Jotkut vaan a) tietää, b) ovat hajulla, ja löytää nopeasti tai c) ovat vaan helvetin nopeita ja hyviä googlettamaan.
St Johnstone
Jaa, luin säännöt huonosti ja editoin tuon pinssin viestiin vasta jälkikäteen. Viestiähän ei tosiaan saanut enää vastauksen jälkeen muokkailla. Eli oma moka, ensi kerralla paremmin.St Johnstone
Man City-pinssi