Mainos

Sadan päivän jalkapallovisa

• 12 193
  • 485

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Olen vaan paras hakemaan kuvahaulla \Ö/
Oisit edes laittanut meille vanhuksille jotain eikä pelkästään Jonneille niin ois ulkomuististakin tiennyt, Microprose socceria, Kick offia ja Football manageria :D

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kick offit olivat huikeita myös, varsinkin kakkonen.
Joskus jonneikäisena kämun kanssa pelattiin täyspitkiä matseja, kiva kun sinne tuli muitakin dokaamaan viikonloppuna niin joutui katsomaan kun kaksi jonnea tahkoo Amigalla jotain peliä 90 minsaa...

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Kysymys 19. Kuka?

Liitteet

• IMG_1289.jpeg
    IMG_1289.jpeg
    147,6 KB · kertaa luettu: 77

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onko pakko huutaa?
Totta puhuen oli niin kiire vastata, että vaikka kyseinen futari onkin top10:n joukossa parhaiten tuntemistani pelaajista, piti vain nopeasti kopioida wikipedia-artikkelin otsikko vastaukseksi.

Oli oli pakko!

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Totta puhuen oli niin kiire vastata, että vaikka kyseinen futari onkin top10:n joukossa parhaiten tuntemistani pelaajista, piti vain nopeasti kopioida wikipedia-artikkelin otsikko vastaukseksi.

Oli oli pakko!
Joo, minulla on hauskaa, kun on nyt aikaa seurata tätäkin kisaa (olen vuorotteluvapaalla). Jotkut vaan a) tietää, b) ovat hajulla, ja löytää nopeasti tai c) ovat vaan helvetin nopeita ja hyviä googlettamaan.

(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo, minulla on hauskaa, kun on nyt aikaa seurata tätäkin kisaa (olen vuorotteluvapaalla). Jotkut vaan a) tietää, b) ovat hajulla, ja löytää nopeasti tai c) ovat vaan helvetin nopeita ja hyviä googlettamaan.
Mäki "huusin" kerran kun kopsasin wikistä ja sekin päin sitä itseään :D

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Kysymys 20. Minkä joukkueen historiaan kuvassa oleva maanviljelijä liittyy suuresti? Ko. henkilö oikealla.

Liitteet

• AfterlightImage.jpeg
    AfterlightImage.jpeg
    315,9 KB · kertaa luettu: 58

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
St Johnstone

Man City-pinssi
Jaa, luin säännöt huonosti ja editoin tuon pinssin viestiin vasta jälkikäteen. Viestiähän ei tosiaan saanut enää vastauksen jälkeen muokkailla. Eli oma moka, ensi kerralla paremmin.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Kysymys 21. Tunnista pelaajat.

Vaikeimpaan vinkkiä. Pelannut mm. Newcastlessa ja muistetaan mainoksen pahoinpitelystä.

Liitteet

• 01B9C3C9-23CE-4843-8649-7874E72B025A.jpeg
    01B9C3C9-23CE-4843-8649-7874E72B025A.jpeg
    586,6 KB · kertaa luettu: 67

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Devlin, Dyche, Fabinho ja Barthez

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy