Sadan päivän jalkapallovisa

  • 1 149
  • 44

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hitsi kun kiireellä piti kirjoittaa ja varmistaa ettei kukaan muu googlaa nopeammin, niin ei ehtinyt edes mitään pinssijuttuja miettiä.

Kuparinen rikottu, eli minimitavoite täytetty.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Hitsi kun kiireellä piti kirjoittaa ja varmistaa ettei kukaan muu googlaa nopeammin, niin ei ehtinyt edes mitään pinssijuttuja miettiä.

Kuparinen rikottu, eli minimitavoite täytetty.
Sekunneista oli kiinni, että olisin arvannut oikein.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joko saa vastata seuraavaan? Vastauksen on oltava Sean Dyche.

Bruce ja Carroll meni jo , hämäykseksi jotain muuta väliin joten seuraava on oltava nykyinen Toffees manageri.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Kysymys 6. Mitkä kaksi neuvostoliittolaista joukkuetta onnistuivat voittamaan eurooppalaisen cup-kilpailun?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ehkä Dynamo Kiev ja Shaktar Donetsk?
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Dynamo Kiev ja Tbilisin Dynamo
MAncity pinssi tähän :D
Viddu, samalla sekunnilla annoit pisteet, aika lähellä on valitus Cassiin, Haagiin jne...
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Kyllä.

1. V-G- 4p
2. Jeffrey 3p
3. maken veivi jr. 1p
Everton 1p
Hiltsu04 1p
Jihuu, kuparinen rikki.

"Harmi" kun nykyään ei jaksa/ehdi samalla tavalla asua palstalla kuin joskus menneiden visojen aikana, täytyy olla tyytyväinen jos aina välillä saa jonkun yksittäispisteen haalittua.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Jihuu, kuparinen rikki.

"Harmi" kun nykyään ei jaksa/ehdi samalla tavalla asua palstalla kuin joskus menneiden visojen aikana, täytyy olla tyytyväinen jos aina välillä saa jonkun yksittäispisteen haalittua.
Mä pääsin viime vuonna ihan lopussa top 10 kun käytin kaikki mahdolliset pinssit sun muut :d
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Minä kyllä ehtisin osallistua tähänkin, mutta kun ei ensinnäkään ole nippelitietoa muistissa ja olen todella hidas googlettamaan. Mutta seuraan mielenkiinolla onko @V-G- ihan haalandi tässä visassa ja saa enemmän pisteitä kuin muut yhteensä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Minä kyllä ehtisin osallistua tähänkin, mutta kun ei ensinnäkään ole nippelitietoa muistissa ja olen todella hidas googlettamaan. Mutta seuraan mielenkiinolla onko @V-G- ihan haalandi tässä visassa ja saa enemmän pisteitä kuin muut yhteensä.
Mä vähän luulen että tyydyn voittamaan ihan vain joidenkin kymmenien prosenttien erolla. Otetaan stressittömyyden kannalta.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Kysymys 7. Eurooppaliiga alkoi eilen. Nimeä turnauksen pohjoisin, eteläisin, itäisin ja läntisin osallistuja.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
p: Bodo/Glimt
e: Olympiakos
i: Qarabag
l: Porto
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
jos saa yrittää uudestaan, niin Olympiakoksen tilalle Israelin joukkue. Tel Avivista
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös