Mielestäni tässä ketjussa oli vastauksena pelkästään Jupp Heynckes ennen mun Terim, vastausta..., tiedä sitten mitä sille tapahtui.
Real-pinssiä kun käyttää, saa muokata vastaustaan ennen kuin annan oikean vastauksen.
Mielestäni tässä ketjussa oli vastauksena pelkästään Jupp Heynckes ennen mun Terim, vastausta..., tiedä sitten mitä sille tapahtui.
Real-pinssiä kun käyttää, saa muokata vastaustaan ennen kuin annan oikean vastauksen.
Pinssit käytetään siten, että kirjoitetaan viestiin sen pinssin nimi, jonka haluaa käyttää. Itse muokkasin Jupp-viestiä ja kirjoitin perään Real-pinssin, jolloin jälkikäteen muokkaaminen oli ok.Ahaa, Jupp viestissä ei ollut Realista mainittu mitään, Madridista ei Sociedadista tms.
Asia pihvi, ei ole väliä mulle.
Pinssit käytetään siten, että kirjoitetaan viestiin sen pinssin nimi, jonka haluaa käyttää. Itse muokkasin Jupp-viestiä ja kirjoitin perään Real-pinssin, jolloin jälkikäteen muokkaaminen oli ok.
Ei sun näössä mitään vikaa ollut. Mulla oli ensin väärä vastaus ja sitten muokkasin sitä Real-pinssillä myöhemmin.Mun näkö nyt on mitä on niin en ole yhtään varma vaikka real pinssi olisi ollut silloin kun Juppin näin.
Michael Cheek, eniten maaleja?Kysymys 13. Kuka Englannin National leaguen ennätysmies ja mikä ennätys?
Michael Cheek ja eniten maaleja National leaguessa.Kysymys 13. Kuka Englannin National leaguen ennätysmies ja mikä ennätys?
Michael Cheek, eniten maaleja?
Jare Henrik Tiihonen, eniten paskoja biisejä.Kysymys 13. Kuka Englannin National leaguen ennätysmies ja mikä ennätys?
Voi sua, ei olisi kannattanut. Huomasin tuossa äsken virheen, näes.Deportive Toledo, Ipswich, Boca ja Vasconia Sporting (Real pinssi)
Sen kerran kun vastaat väärin……..Voi sua, ei olisi kannattanut. Huomasin tuossa äsken virheen, näes.