Varmaan kausikorttilaiset ja fanit löytävät paikkansa, mutta muille myydään ei oota vähänkään kohtuullisimmille paikoille. Tarjolla on tilaa vain 1-2 riveille pleksien taakse, klassikostakin näkee paremmin. Ihmettelen minäkin, miten joukkueella on varaa pitää esim. vieraspelikatsomon vasemmanpuoleista päätykaistaletta tyhjänä. Eipä ihme että on tyhjä, sillä töyhtöhyypän näköinen yliaktiivinen järjestysmies hoitaa katsomon tehokkaasti tyhjäksi, jos joku pikkupoika tai muu eksyy sinne istumaan. Kukahan nämä palkkaa ja niinkuin pr-tehtäviin hallille?
Kyllähän tuolla olisi kauden alussakin ollut vielä hyviä kausikorttipaikkoja vapaana, että ei tuo nyt siitäkään ole kiini että hallissa on vain huonoja paikkoja vapaana, lisäksi irtomyyntiinkin jonkin verran hyviä paikkoja oli, mutta tottakai ihmiset ne ensimmäisenä ostaa pois.
Tuntuu että vähän nyt vedetään markkinoinin osalta käsijarru päällä tuon "T-paita" kohun jälkeen ja kun muutenkin organisaatio saanut lokaa niin paljon niskaan. Jirin ei joko anneta pistää sosiaalisen median puolella mitään luovempia ideoita käyntiin tai sitten ei vaan ole oikea henkilö myöskään tuonne puolelle. Twitterikin alkaa pikkuhiljaa olemaan aika suosittu Suomessa, mutta JYPin puolelta sieläkään ei oikein toimintaa. Jos katukuvassa ei joukkue näy niin sitä toivoisi että edes sosiaalisessa mediassa jolla kuitenkin saa aika hyvin näkyvyyttä jos on tarpeeksi luovia ideoita vain sitä hyödyntää. Se ei aina välttämättä täysin ilmaista ole, mutta ei myöskään kallista sen näkyvyyden nähden. Jos miettii sitä kuinka paljon vaikka keskisuomalaisen mainoksen näkyvyys on FB sivun näkyvyyteen niin ei tuo FB sivu ainakaan paljon jälkeen jää.