Jos nyt luet vielä uudestaan niin ehkä sen näet jostain rivien välistä jos et kirjoitetusta saa ymmärrettyä. Täysin ainoa syy minkä takia en ole JYP:n pelien aikaan Hippokselle päin kusaissutkaan on Kari Tynin viimekeväiset, kesäiset ja kauden alun vittuilut kannattajille lehdistössä, suorat viestit että me emme ole kiinnostuneita kannattajien mielipiteistä jne. Tynin muita toimia kannattajille vittuilun ohessa (alkaen maajoukkuetason uutisista) lienee täälläkin jo puitu riittävästi ja joitakin käsittääkseni myös SM-liigan ylemmillä tahoilla ja melko jäätäviä ovat näytöt niiltä osin joten se siitä.
En siis ymmärrä miten oma kompetenssini Tynin toimien arvosteluun liittyisi vai onko toimitusjohtajan toimia arvostellessa se vastaus että tule tekemään itse paremmin? Tynin paikka ei ole avoimena ja vaikka olisikin niin työskentelen kokonaan toisella alalla ja jääkiekkojoukkueen talouteen liittyvät työtehtävät eivät minua henkilökohtaisesti kiinnosta.
En ole torilla katsonut velvollisuudeksi mainostaa sitä minkä takia peleissä käyn tai olen käymättä. Toinpahan vain mielipiteeni esille että päinvastoin kuin Tyni mediassa maalailee syitä on muitakin kuin ihmisten käytetävissä oleva raha tai muut harrasteet. Kuvittelen jotenkin että en välttämättä ihan yksin ole mielipiteeni ja päätökseni kanssa. Tai sitten olen viimeinen kylähullu. Kaipa sekin on osa joka jonkun pitää kantaa.
No meni kuppi nurin ja olisi pitänyt olla asiallisempi. Mutta pitää olla melko herkkä että tulkitsee Tynin vittuilleen kannattajille! Ja kaiken voi ottaa vittuiluna jos haluaa. Kuitenkin jos laittaa asiat oikeaan mittasuhteeseen, on myönnettävä että Tyni joissain lausunnoissaa tyri, eriasia on kohtuuton mielensäpahoittaminen? Kannattaisiko pohtia kumpi on sinulle tärkeämpi: JYP vai toimitusjohtaja? Toimitusjohtajaako sinä käyt hallilla kannattamassa? Olen kieltämättä katkera siitä että JYP joutuu palaamaan minardi aikoihin pelaajamateriaalissaan KOSKA puuttuva yleisö! KOSKA jaloillaan äänestäjät ja niin edelleen. Sinulla on oikeus mielipiteeseesi ja olla tulematta hallille, mutta minulle toimintasi on ylläoleva: KOSKA!