Täällä ei näy (eikä itellä tunnu) alkavat pleijarit mitenkään. Muualla kyllä tiedetään, että kevään tärkeimmät pelit on vasta alkamassa mm. Tampereella Tapparan toimistolla jaettiin tänään "Live is life!" takalasitarroja hintaan 0€! Joka kevät heillä on tehty joku pleijarihattu, tänä vuonna oranssi suikka Tapparan logolla, myyntihinta 7€. Mitä meillä? Ei yhtään mitään! Kaupunki on hiljanen kun huopatossutehdas kesäloman aikaan. Että mua taas niin korpeaa tää touhu!
Ai niin, olihan meillä ne Finaalit 2010-kypärät, tehtäskö nyt vaikka samanlaiset?
Itelläkään ei oo yhtään tunne, että oikeat pelit alkaa (aikasempina vuosina jännitys on noussu jo päiviä ennen ekaa peliä), vielähän tässä kerkiää, mutta vähän epäilen..Pleijarikortin otin ja pe oon hallille suuntaamassa, mutta millä fiiliksellä? Runkosarjan läpsyttelyähän se kuitenkin on...
Ai niin, olihan meillä ne Finaalit 2010-kypärät, tehtäskö nyt vaikka samanlaiset?
Itelläkään ei oo yhtään tunne, että oikeat pelit alkaa (aikasempina vuosina jännitys on noussu jo päiviä ennen ekaa peliä), vielähän tässä kerkiää, mutta vähän epäilen..Pleijarikortin otin ja pe oon hallille suuntaamassa, mutta millä fiiliksellä? Runkosarjan läpsyttelyähän se kuitenkin on...