Saadaanhan me tupa täyteen Hippoksella?

• 681 667
  • 3 563

JJLehto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sehän on sama kuin sarjasijoitus. Pikkaisen kun tuosta petrataan, niin ollaan playoffeissa.
Niin sarjataulukko on meidän osalta tällä hetkellä 51pelin kuntopuntari. Kaikilla joukkueilla (yleensä) tulee kuntohuippuja ja heikompia jaksoja ja nyt ollan jo aika luotettava määrä pelejä pelattu että satunnaisuus on vähäistä. Viime kaudetkin kun huomioi niin aika tuttu paikka. Aikaa ja mahdollisuuksia parantaa tilannetta toki vielä on

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Niin sarjataulukko on meidän osalta tällä hetkellä 51pelin kuntopuntari. Kaikilla joukkueilla (yleensä) tulee kuntohuippuja ja heikompia jaksoja ja nyt ollan jo aika luotettava määrä pelejä pelattu että satunnaisuus on vähäistä. Viime kaudetkin kun huomioi niin aika tuttu paikka. Aikaa ja mahdollisuuksia parantaa tilannetta toki vielä on
Kyllä, se posi kuitenkin tilanteessa että nyt asiat vielä omissa käsissä ja täysin mahdollisia, muutenkin kuin teoreettisesti miten useana muuna kautena. Tänään voitto muuttaisi sekä kuntopuntaria, että sarjataulukkoa JYP-lasein oikeaan suuntaan

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Mä luulen että ottavat tänään toiveita herättävän voiton ja sit huomenna taas ison kotiyleisön edessä aivan paska peli ja tyyliin 0-5 turpaan.
Kelpais! :D

Koska nyt odotusarvo on kaksi tappiota.

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Mä luulen että ottavat tänään toiveita herättävän voiton ja sit huomenna taas ison kotiyleisön edessä aivan paska peli ja tyyliin 0-5 turpaan.

Luulen, että tuo jälkimmäinen toteamus pitää paikkaansa. Kuka tätä viitsii paikanpäälle mennä katsomaan?

Eihän siellä kenelläkään riitä kiinnostus tai kunto taistella pisteistä

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Luulen, että tuo jälkimmäinen toteamus pitää paikkaansa. Kuka tätä viitsii paikanpäälle mennä katsomaan?
Tässä kohtaa voisi sanoa, että surullisen täydeltä halli näyttää jo tässä vaiheessa, joten monelle tulossa huomenna näytös.. Ei todennäköisesti toki positiivinen ainakaan JYP-lasein.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Oli ”hienoa” kuunnella sitä meteliä, mitä 3500 katsojaa sai aikaan Hämeenlinnassa. Jokainen ”rike” aiheutti ulinaa, lopussa chantattiin HPK:ta, kun jengi puolusti ja JYPin ottaessa aikalisän laitettiin pystyyn vihellyskonsertti. Siinä on katsomokulttuuria, kunpa saataisi joskus Hippokselle samaa.

Ehkä jo huomenna…

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinna ollut jo vuosikausia tai itseasiassa aina kun minä muistan todella paineistava yleisö. Vaikka tykkään organisoidusta eurooppalaisesta kannattajakulttuurista niin sikakatsomon perintönä jäänyt muu huutelu, vihellys ja painostus on ihailtavaa hämeenlinnassa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy