Ihan mielenkiinnosta menin katsomaan tuota tarjousta ja yritin kokeilla ottaa näistä A1, B1, A4, B4 -katsomoista pari paikkaa "valitse paikkasi itse" ja katsoa tuleeko hinnaksi 20€. No ei tullut, hinnaksi tuli 60€+. Ainut keino oli nähtävästi valita "parhaan paikan valinta" ja se antoi kaksi lippua 25€ riviltä 1. Joko en osaa käyttää tuota järjestelmää, tai sitten tarjous on muotoa "et saa valita paikkaasi, annamme halpoja paikkoja huonoimmalta riviltä".
Kovin on vaikeaksi tehty tämä lippujen ostaminen. Kaveri oli käynyt edelliseen peliin ostamassa lippuja R-Kioskilta, jossa oli todettu myös etteivät saa myytyä mitään muita kuin järjestelmän itse antamia paikkoja, jotka olivat riviltä 1. Jäivät liput sieltä ostamatta.
No, hyvä jos on tarjouksia, mutta itsellä olisi jäänyt mielenkiinto jo tuohon yritykseen ja riviin 1. Toivon silti, että tein itse jotain väärin, eikä järjestelmä ole tällainen.
Kovin on vaikeaksi tehty tämä lippujen ostaminen. Kaveri oli käynyt edelliseen peliin ostamassa lippuja R-Kioskilta, jossa oli todettu myös etteivät saa myytyä mitään muita kuin järjestelmän itse antamia paikkoja, jotka olivat riviltä 1. Jäivät liput sieltä ostamatta.
No, hyvä jos on tarjouksia, mutta itsellä olisi jäänyt mielenkiinto jo tuohon yritykseen ja riviin 1. Toivon silti, että tein itse jotain väärin, eikä järjestelmä ole tällainen.