Aika mielenkiintoinen huomio. Itse koeajolla vaan testasin miltä tuntuu istua takana oman 190cm kroppani vaatiman ajoasennon takana ja olin yllättynyt kuinka hyvin oli takapenkillä vielä tilaa. Siinä ei kyllä ehtinyt saada suuntaan tai toiseen perstuntumaa penkkiin, joten ei yllättävää etten huomannut jakkaraa mitenkään epämukavaksi.Käytiin koeistumassa perheen kanssa bz4xn kun mahdollisuus osui niin on kyllä heikko toi takapenkin istumakorkeus. Aivan polvet suussa, alakoululaisetkin valittivat ettei ole kiva. Keskipaikka ei ole käyttökelpoinen pidemmällä matkalla kun meillä on viiden hengen perhe, kova selkänoja ja epämiellyttävä muoto.
Toivotaan ettei ihan noin pienet toimintamatkat ole vaikka meidän viimeisen vuoden ajoprofiililla sekin riittäisi ihan hyvin. FLTP:ssä etuveto versiolle tuli rangea kesällä 445km ja talvella 310km.Onko tuossa muutenkaan mitään järkeä kun n. 200-250km pääsee latauksella. Kävin kanssa juttelemassa & katsomassa, hyvin myyjä kierteli ja kaarteli kun kuulustelin haukutuista asioista.
20km koeajolenkin perusteella oli kyllä auto taattua Toyotaa hyvässä ja pahassa. Tietenkin hiukan normi Toyotaa dynaamisemmalla suorituskyvylllä. Kaikki toimi ja oli siellä missä pitikin, mutta eihän materiaalien laatu yms mitään saksalaista premiumia olleet. Toki autosta premiumman version saa Lexukselta, mutta itselle en saanut perusteltua tuon mukana tullutta korkeampaa hintalappua.En vaan itse tykkää muutenkaan Toyotan ajosta niin ei jatkoon.