Sähköautoilu

• 617 200
  • 5 502

Sambody

Jäsen
Käytiin koeistumassa perheen kanssa bz4xn kun mahdollisuus osui niin on kyllä heikko toi takapenkin istumakorkeus. Aivan polvet suussa, alakoululaisetkin valittivat ettei ole kiva. Keskipaikka ei ole käyttökelpoinen pidemmällä matkalla kun meillä on viiden hengen perhe, kova selkänoja ja epämiellyttävä muoto.
Aika mielenkiintoinen huomio. Itse koeajolla vaan testasin miltä tuntuu istua takana oman 190cm kroppani vaatiman ajoasennon takana ja olin yllättynyt kuinka hyvin oli takapenkillä vielä tilaa. Siinä ei kyllä ehtinyt saada suuntaan tai toiseen perstuntumaa penkkiin, joten ei yllättävää etten huomannut jakkaraa mitenkään epämukavaksi.
Onko tuossa muutenkaan mitään järkeä kun n. 200-250km pääsee latauksella. Kävin kanssa juttelemassa & katsomassa, hyvin myyjä kierteli ja kaarteli kun kuulustelin haukutuista asioista.
Toivotaan ettei ihan noin pienet toimintamatkat ole vaikka meidän viimeisen vuoden ajoprofiililla sekin riittäisi ihan hyvin. FLTP:ssä etuveto versiolle tuli rangea kesällä 445km ja talvella 310km.
En vaan itse tykkää muutenkaan Toyotan ajosta niin ei jatkoon.
20km koeajolenkin perusteella oli kyllä auto taattua Toyotaa hyvässä ja pahassa. Tietenkin hiukan normi Toyotaa dynaamisemmalla suorituskyvylllä. Kaikki toimi ja oli siellä missä pitikin, mutta eihän materiaalien laatu yms mitään saksalaista premiumia olleet. Toki autosta premiumman version saa Lexukselta, mutta itselle en saanut perusteltua tuon mukana tullutta korkeampaa hintalappua.

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aika mielenkiintoinen huomio. Itse koeajolla vaan testasin miltä tuntuu istua takana oman 190cm kroppani vaatiman ajoasennon takana ja olin yllättynyt kuinka hyvin oli takapenkillä vielä tilaa. Siinä ei kyllä ehtinyt saada suuntaan tai toiseen perstuntumaa penkkiin, joten ei yllättävää etten huomannut jakkaraa mitenkään epämukavaksi
Tilaahan siellä on pirusti etupenkkiin nähden mutta kovin matalalla takapenkin istuinosa on. Ei ole verrokkia kun oli eka sähköauto sitten Model Sn kymmenen vuotta sitten, voihan se olla että suunnilleen tollasia ne on. Kun samassa salissa oli RAV4 ja Corollaa tila-autona ja farmarina niin eihän niitä voinut verrata ollenkaan. Corolla on tosi ahdas kun on tilaan tottunut. Reunapaikat BZ4Xssä oli takana hyvät mutta se keskipenkki ei saanut kehuja, vähän sellanen kupera se keskipenkki kun siellä on se käsinoja sisällä. Neljälle varmasti hyvät tilat.

Ei ollut omaa mittaa mukana siinä ja nuorimmaisen perään piti koko ajan katsoa, mutta björnin videolta tarkistin että hän mittaa bz4xn takapenkin reunasta etäisyyden lattiaan ja se on noin 30 cm. Se on aika vähän. Huonosti löytyy kyllä kilpailijoista vastaavia mittoja. Muistelen että jossain mallissa takapenkin reunasta lattiaan oli 35 cm, mutta en nyt muista/löydä mikä malli oli kyseessä. Siinä tottakai ne kulmat ja muut vaikuttaa että miltä se tuntuu.

Sambody

Jäsen
Huonosti löytyy kyllä kilpailijoista vastaavia mittoja. Muistelen että jossain mallissa takapenkin reunasta lattiaan oli 35 cm, mutta en nyt muista/löydä mikä malli oli kyseessä.
Olisiko ollut Carwow:n Lexuksen sisarmalli videolla missä tuosta mainittiin näköjään myös ja verrattiin johonkin Skodan malliin missä niin etu kuin takapenkeillä oli normaalimpi istuin korkeus, joten perää huomiossasi varmasti on.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy