Tässä se tärkein. Eli ajosuorite vaikuttaa paljon. Jossain 20 000 km vuosikilometreissä se raja yleensä menee, minkä jälkeen sähköautoilu muuttuu halvemmaksi kuin vastaavalla bensa-autolla ajeleminen. Tottakai myös muita muuttujia on mukana.Mitä tulee sitten käytännön asioihin, laskelmat tehty omalla 3 vuoden ajanjakson kilometrimäärällä. Jos laskelmat tehtäisiin esimerkiksi 30 000km vuotuisella ajomäärällä, kääntyisi laskurit arvonalenemankin jälkeen Teslan hyväksi aika reilusti - kohonneiden polttoainekulujen seurauksena Volvon osalta. Omilla ajosuoritteillani tuo Volvo vs. Tesla leikkauspiste kuluissa olisi kääntynyt Teslan hyväksi n. 22 000km vuotuisella ajomäärällä.
Mielenkiintoisia lukuja kiitos!