Kiekoton Mies
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Tuo Leaf on pioneerina tehnyt kyllä todella pomminvarman auton ja varustelutaso on luokkaa riittävä. Itellä N-Connecta varustelutasona ja siinä on nämä etäohjaukset kännykältä jo käytössä. Oma ehdoton suosikki on yhden polkimen ajo, joka on aivan loistava tuossa kaupunkipyörittelyssä. Pikalataukselle luodaan paljon painoarvoa, mutta kotikaupungin sisällä olen tarvinnut 0 kertaa pikalatausta, kun ihan kotipihan normaalista ulkopistokkeesta saa yön aikana riittävästi potkua seuraavaan ajopäivään. Eihän tämä varsinainen reissuauto ole, mutta onnistuu nekin. Missään kohtaa ei puolentoista vuoden aikana ole reissuillakaan tullut tarvetta CCS-lataukselle ja vaikka tervehdinkin adapteria ilolla, niin en sitä toistaiseksi tule hankkimaan. En suosittele autoa jos kuitenkin aiot ajella pitkiä siivuja autolla paljon. Matkoihin on parempia vaihtoehtoja jo monta.
Ite kuskina en tuosta takapenkistä niin tiedä, mutta kyllä mulla on 4 aikuista istunut kyydissä meno-paluun, jossa matkaa suuntaan 90km. Yhtään valitusta ei kuulunut ahtaudesta, mutta ehkä sitten olivat kohteliaita kavereita. En sitten tiedä oliko ensimmäiset Leafit ahtaampia, kun mulla on kokemusta vain tästä -22 vuosimallista.
Ite kuskina en tuosta takapenkistä niin tiedä, mutta kyllä mulla on 4 aikuista istunut kyydissä meno-paluun, jossa matkaa suuntaan 90km. Yhtään valitusta ei kuulunut ahtaudesta, mutta ehkä sitten olivat kohteliaita kavereita. En sitten tiedä oliko ensimmäiset Leafit ahtaampia, kun mulla on kokemusta vain tästä -22 vuosimallista.