Yllättävästi yritti Kainulainen saada Marjamäen haukkumaan Zapoa. Ei Marjamäen tarvinnut. Ilme kertoi, että jos se ei itse älyä lähtee, nii mä heitän sen vidduun tästä joukkueesta
Kyllä. Kainulainen on oikea toimittaja, kun taas Mäkinen pelkkä fanipoika/selostaja. Sen takia Mäkinen on näistä kahdesta parempi selostaja, mutta Kainulainen noin muuten ammattitaitoisempi.Kerrankin hyvä ja napakka kysymys, eikä pelkkää Mäkismäistä nuoleskelua, jolla yritetään päästä ns sisään piireihin.
Ja kauden prosentit taitaa olla jotain 89%. Kyseenalaistan joukkueen rakentajien ammattitaidon vahvasti, jos Zapolle ei näytetä kesällä ovea.Tänään listan jatkoksi Zapolskille prosentit 82,4%.
Itse en antaisi, ellet tarkoita tuolla lausunnolasi esim Rögleä tai Adler Mannheimia?! Kallishan se ulososto tod. näk. on, mut minkäs teet?!! Hutiloiva veskari vaikuttaa niin paljon kenttäpelaajien luottamukseen ja tekemiseen, ettei siihen ole varaa. 89.5% ja 2.62gaa eivät ole voittavan veskarin lukuja!Ensi kaudella uusi yritys.
Ikäväksi homman tekee se että kolmosena pidetty Ratilainen ei ole oikein löytänyt peliaikaa mestiksestä. On tällä hetkellä lainalla IPK:lla, pelannut siellä yhden pelin, Vantaalla kolme, junnuissa kaksi. Jonkun pelin olen syksyltä Vantaalla Ratilaiselta nähnyt, ja se ei kovin hyvin mennyt. Että jos heikosti KHL:ssä pelaava Zapo pitäisi vaihtaa heikosti mestiksessä pelanneeseen kaveriin, joka on vielä junnuikäinen, käytännössä ilman pelituntumaa tältä kaudelta, niin en nyt kutsuisi sitä miksikään helpoksi ratkaisuksi valmennukseltakaan. Vaikka olen lähtökohtaisesti rohkeiden mestiskokeilujen kannalla, tämä arpa ei välttämättä voita.
No niin Zapo, nyt pää pystyyn! Menneet on menneitä ja yhtään maalia ei takaisin saada, mutta tekemättömiä maaleja voidaan vielä torjua. Kaikki ovet on siis vielä auki. Nyt saunot, vedät viinaa, käyt huorissa ja tappelet. Nollaat kaiken. Kärsit kankkusen ja morkkiksen. Vedät kamat päälle ja alat ottaa niitä kiekkoja kiinni. Come on!
Tältä se näytti alivoimamaalissa. Vihulainen tulee, laukoo ja Zapon kroppa ei värähdäkkään.Mieshän pelkää kiekkoja kun ne tulee kohti
Mikä vitun helppo? Kiekko olisi mennyt ohi, ellei tämä "maalivahti" oli koskenut siihen.mutta sitten se tuli se helppo.