Ruutuysi – maailman paras visailu!

  • 28 602
  • 1 508

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miksei logossa ole Jarkko eikä Tuomo Ruutua? Mikkokin kelpaisi.

Tämä on ihan paska ohjelma koska logossa ei ole ketään Ruudun veljeksistä ja koska minä olen tässä vitun huono ja vedän siksi ihan lekkeriksi tämän!

MMMMMMUSSSTTTTA!!!!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
@hooceebruins
Logo lisätty avausviestiin. Jorma noutaa palkkiosi Mersulla Alkosta melkein selvinpäin. Puhetta taisi olla Sorbuksesta?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kymmenen pisteen vihje.

Määräaika:
12.00
 

Liitteet

  • 10 p (5).jpg
    10 p (5).jpg
    23,1 KB · kertaa luettu: 63

redpecka

Jäsen
@hooceebruins
Logo lisätty avausviestiin. Jorma noutaa palkkiosi Mersulla Alkosta melkein selvinpäin. Puhetta taisi olla Sorbuksesta?
Jorman Mersu on täällä Hesarilla paskaksi potkittuna. Se ei liiku enää mihinkään. Tuli ensin tappelua pullosta ja sattumalta pari Tenkasta aamukaljoilta saapuvaa heeboa potki auton lopulta ihan romuks. Tullaan koko lössi Pöllölaaksoon, osa sporalla, toiset Meilahden kautta. Mutta ei tässä ole kellään enää hard feelings kun tuli lanssissa puhetta tästä visailusta. Ensihoitajatkin kuulemma katsoo tätä joka päivä.
 

redpecka

Jäsen
Mulla on aavistus kuka tämä henkilö voisi olla. Mutten vielä arvaa kun Wäinönkin tiesin vasta vikasta ruudusta vaikka pitkän aikaa se oli selvä Ihmemies. No onhan Wäinökin Ihmemies, että en tiedä voisiko saada jollain kansainvälisellä oikeusistuimen päätöksellä pari pistettä takautuvasti jos jaksaisi viedä asiaa eteenpäin.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tässä on nyt ollut vaan pelkkiä ihmisiä, joten nyt on varmaankin jo esineen vuoro. Tuo voisi olla esimerkiksi joku hortensia ruukussaan. Niinpä vastaan, että Ritari Ässä, mitäs tässä. Berliinin muurin murtaja David Hasselhoff siis.
 

redpecka

Jäsen
Ei vaan, kyllä minä teen ekan soittoni tässä vaiheessa Jormalle ja Sirpalle kun äitikin on suihkussa ja isä töissä - eivät kuule kun soitan näihin maksullisiin numeroihin.

Ritari-Ässä eli Hasselhof
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulla on aavistus kuka tämä henkilö voisi olla. Mutten vielä arvaa kun Wäinönkin tiesin vasta vikasta ruudusta vaikka pitkän aikaa se oli selvä Ihmemies. No onhan Wäinökin Ihmemies, että en tiedä voisiko saada jollain kansainvälisellä oikeusistuimen päätöksellä pari pistettä takautuvasti jos jaksaisi viedä asiaa eteenpäin.
Ajattelin mennä myös tässä kohtaa vanhalla visaaudella ”Ollaan hiljaa, saadaan kalaa".

Mitä suurimmalla todennäköisyydellä tässä taitaa jäädä silti näppejään nuolemaan.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kahdeksan pisteen vihje eetteriin.

13.00
 

Liitteet

  • 8 p (5).jpg
    8 p (5).jpg
    28,1 KB · kertaa luettu: 47

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
David Hasselhoff
 

redpecka

Jäsen
Oletteko muuten huomanneet kuinka hankalaa on pyörittää 000-hätänumero? Hirveetä veivausta jos ja kun saa slaagin tai joku paistaa sinua elävältä. Kuka onnistuu pääsee kolmanteen nollaan? Mielestäni joku 111 olisi parempi nopeutensa puolesta ellei sitten tehdä elokuvaa jossa dramaattisesti viimeisillä voimilla pyöritetään kiekkoa kun hullu psykopaatti hakkaa saksilla selkään.
 

redpecka

Jäsen
Soitetaan sitten pienessä sokerihumalassa heti perään toinenkin puhelu kun tuli niitä viidenpenninkarkkeja eilen Rautakirjan kiskalta ostettua. Eli sama kuin ekassa
David Hasselhof, Knight Rider

Nyt voin mennä kuuntelemaan toisten vastaukset.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös