Ja mä näin Sulo Vilenin nukkumassa. Oudosti naamassa oli polvi. Että ei hyvin mene täälläkään.Näin eka kuvassa Madonnan tissin. Olenkohan perverssi, vai onko minulla muuten vain mielikuvitusta.
Sirpa voisi näyttää minulle vartin syklin.Nyt on visailuisännältäkin mennyt ajantaju. Lisäsin välillä tahtia varttiin ja näköjään palattiin taas puoleen tuntiin. Laitetaan muutaman saunaoluan piikkiin.
Seuraavasta vihjeestä palataan taas vartin sykliin.
Jos olet liian vanha 80-luvulle, ei voi mitään.Tässä kohtaa olen kai liian WANHA jos en tiedä edes mikä tuo on tai edes termiä. Tän on pakko olla joku jonnejuttu!!
Kas kun ei Jorma. Jorman sykli on tosin normaalin suomalaisen miehen 3 minuuttia. Mutta se on visailuun liian kova tahti.Sirpa voisi näyttää minulle vartin syklin.
Ja siihen kolmeen minuuttiin kuuluu alkulämpö ja loppulämpö.Kas kun ei Jorma. Jorman sykli on tosin normaalin suomalaisen miehen 3 minuuttia. Mutta se on visailuun liian kova tahti.
Luen jälkijunassa ketjua ja haluan vastata tämän vihjeen kohdalla että
Hapsiainen
Jos ei hyväksytä niin pitäkää tunkkinne.
Kävisit lippakioskissa ostamassa markalla kolapulloja, markalla tutteja, sit viidellä kymmenellä sentillä sieniä.Olen siis vastannut kaksi kertaa, osui sitten mihin slottiin tahansa. Pitää nyt käydä vielä Ärrällä, irtokarkit on taas loppu.
Muista, että nestemäisiä irtokarkkeja ei enää myydä tähän aikaan!Olen siis vastannut kaksi kertaa, osui sitten mihin slottiin tahansa. Pitää nyt käydä vielä Ärrällä, irtokarkit on taas loppu.
Kyllä 90-luvulla myytiin. Ehkä joskus amebat estävät tämän.Muista, että nestemäisiä irtokarkkeja ei enää myydä tähän aikaan!
Ketä?Kakkoseen!
Sitä joka sattuu Jorman tielle.Ketä?