Ei voi. Mutta Jormassa voi olla logo. Olen nähnyt.Voiko logossa olla Jorma? Tämä on koko perheen visa!
Älä rohkaise sitä. Kuvamanipuloi meidän Kymppitonniinkin kaiken maailman semijulkkiksia koppeihin. Spede ei digannut yhtään.Jorma: näytä taitosi, suunnittele logo!
Älä kerro enempää!!Ei voi. Mutta Jormassa voi olla logo. Olen nähnyt.
Sorbus iltasaunaan passaa.@hooceebruins
Logo lisätty avausviestiin. Jorma noutaa palkkiosi Mersulla Alkosta melkein selvinpäin. Puhetta taisi olla Sorbuksesta?
Jorman Mersu on täällä Hesarilla paskaksi potkittuna. Se ei liiku enää mihinkään. Tuli ensin tappelua pullosta ja sattumalta pari Tenkasta aamukaljoilta saapuvaa heeboa potki auton lopulta ihan romuks. Tullaan koko lössi Pöllölaaksoon, osa sporalla, toiset Meilahden kautta. Mutta ei tässä ole kellään enää hard feelings kun tuli lanssissa puhetta tästä visailusta. Ensihoitajatkin kuulemma katsoo tätä joka päivä.@hooceebruins
Logo lisätty avausviestiin. Jorma noutaa palkkiosi Mersulla Alkosta melkein selvinpäin. Puhetta taisi olla Sorbuksesta?
Ajattelin mennä myös tässä kohtaa vanhalla visaaudella ”Ollaan hiljaa, saadaan kalaa".Mulla on aavistus kuka tämä henkilö voisi olla. Mutten vielä arvaa kun Wäinönkin tiesin vasta vikasta ruudusta vaikka pitkän aikaa se oli selvä Ihmemies. No onhan Wäinökin Ihmemies, että en tiedä voisiko saada jollain kansainvälisellä oikeusistuimen päätöksellä pari pistettä takautuvasti jos jaksaisi viedä asiaa eteenpäin.
Minulla petti ja laukaisin jo eetteriin sittenkin, en kestänyt. Koitan ottaa minulle tunnusomaisen yhden pisteen vikasta ruudusta. Tsemppiä myös sinne. Toivottavasti nappaa.Ajattelin mennä myös tässä kohtaa vanhalla visaaudella ”Ollaan hiljaa, saadaan kalaa".
Mitä suurimmalla todennäköisyydellä tässä taitaa jäädä silti näppejään nuolemaan.