Tämä on Jormalle kunnia-asia. Jos ollaan sammuttu kesken illan ja (taksikuski) Routa on pors... Jorman kotiin ajanut niin taulukot päivitetään vaikka kolmen promillen kumarassa. Shaatana!!!CuJo-rma#31cm on ahkera! Sarjataulukko päivitetty hienosti kuin tekstiteeveessä ennen lumisateen alkua. Jätän tämän sivun tähän auki niin se pysyy aamuun asti.
Vamos! Cum on, Jorma!
Hyvä hyvä, mutta kysyisin vielä kerran että minne te jätitte sen luukunkääntelijämissin? Ettei vain olisi edelleen seisomassa Ravintola Kaisaniemen edessä kylmissään pienessä mekossa sateessa ihan märkänä?Tämä on Jormalle kunnia-asia. Jos ollaan sammuttu kesken illan ja (taksikuski) Routa on pors... Jorman kotiin ajanut niin taulukot päivitetään vaikka kolmen promillen kumarassa. Shaatana!!!
Sirpa on määrittelemättömän mittaisella (hermo)lomalla. Kaikki alkoi siitä vuorokauden mittaisesta auringonottoepisodista. Sitten vielä saatiin Jorman kanssa kuningasidea vilvoitella rusinaksi jo muuttunutta Viljamaata 100-asteisessa saunassa. Sairaalakeikkahan siitä tuli.Hyvä hyvä, mutta kysyisin vielä kerran että minne te jätitte sen luukunkääntelijämissin? Ettei vain olisi edelleen seisomassa Ravintola Kaisaniemen edessä kylmissään pienessä mekossa sateessa ihan märkänä?
Huomenna (tänään) on sauna. Vastaako tämä kysymykseesi?Onko jorma jo piilossa? Kinnunen kyseli.
Kimmo näki isänsä Jorman.Huomenna (tänään) on sauna. Vastaako tämä kysymykseesi?
Kuva sit jostain nätistä juhannusneidosta? Saako jo arvata..?Onko porukalla kiinnostusta tai mahdollisuutta osallistua keskikesän visaan juhannuaattona? Vai meneekö aatto juhannussiman merkeissä?
En tiedä mikä viikonpäivä on aatto, enemmän kiinnostaa pakanalliset kesäpäiväntasaukset ja olkiukkojen polttaminen, mutta osallistun jos ei mene rituaalieni kanssa päällekkäin kuten muurahaiset toisinaan.Onko porukalla kiinnostusta tai mahdollisuutta osallistua keskikesän visaan juhannuaattona? Vai meneekö aatto juhannussiman merkeissä?
Pääasia, että edes silmät pysyvät auki ja housut jalassa. Eikä sitten kusta veneestä seisaaltaan, tai voit nähdä mökkirannassa tulevan leskesi.Mulla on TV kiinni Jussin. En kerkeä osallistumaan.
Mulla on matkatelevisio aina auki.Mulla on TV kiinni Jussin. En kerkeä osallistumaan.