Joko kuvassa on henkilö Italian jalkapallomaajoukkueesta tai sitten kyseessä on ihan perkeleellisen jormaileva hämäys ja kuvan kohde on oikeasti Italia-paitaisen tyypin takana. Veikataan 1982 kultajengistä kikkarapää Paolo Rossia
Pakko kai se on jotain arvata kun seuraavat ruudut luultavasti vain paljastellaan osia pelipaidasta tai taivaasta. Olen huono näissä, mut laitetaan Roberto Baggio.
Olisi voinut fundeerata vähän ennen kuin tuhlasi ekan vuoron. Tuli nimittäin saman tien viestin kirjoituksen jälkeen että ei ole Italian maajoukkueen paita noin vaaleansininen eikä maajoukkuepaidassa ole myöskään mainoksia saatana. Käytetään toinen veikkaus ennen kuin pitää lähteä istuttamaan puuta ja saunomaan.
Jos tuo vaan on Napolin paita niin kuin nyt luulen, niin kaipa se sitten on kesä kasikuus ja Diego Armando
Merda!! Tämä oli liian helppo. En saattanut uskoa silmiäni, että tällaisena iltana laitetaan argentiinalainen pelaaja Napolin paidassa tunnistettavaki eli Diego Maradona ja siksi aloitin Rossilla. Olen pettynyt, että EM-kisojen alla Jorma sortui käyttämään Jumalan kättä….
Hitto kun ei tainnut Marajorma pelata Italian maajoukkueessa ikinä. Eli tämä ei ole vastaus. Säästän vikan arvaukseni siiheksi jos satun tunnistamaan vaikka koko potretista 1p arvoisesti.
Yö teki just hiljattain Napoli- nimisen biisin
”Nyt on Napolikin saanut oman jumalansa,
Maradona on muuttanut kaupunkiin.
Mutta viekö hän ihmiset pois paratiisiin
Vai jättääkö lojumaan helvettiin.”