jäämies-70
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Die Mannschaft
Onhan se Kake, suloinen rallipoika ja laulajakin vielä.
En saa katsoa telkkua kovin myöhään. Sen Romanian diktaattorin julkisen teloituksen kurkein ihan salaa.Mulla on matkatelevisio aina auki.
14. OSAKILPAILU | P. | |
1. | @Patarouva | 18 |
2. | @hooceebruins | 5 |
3. | @Arnold | 4 |
4. | @UnenNukkuja | 3 |
Nousit samalla jo jaetulle kakkossijalle kokonaiskisassa (kts. avausviesti)!Voi kiitos! Olen liikuttunut voitostani.
No nyt kun otit asian puheeksi, niin kerran olen jossain illanistujaisissa säestänyt, kun joku halusi väkisin laulaa sen Aamu toi, ilta vein. Ja nyt kun itsekkin otin asian puheeksi, niin mikäpä minua estäisi tekemästä hoocee-coveria jostain Jampan biisistä.Miten muuten @hooceebruins lähtee itse soitettuna Jamppa Tuomisen tuotanto?
Linkkiä tänne sitten! Biisin Aamu toi, ilta vei lisäksi ehdotan kappaleita Kevään ensi kukkanen, Kuumat kyyneleet, Pikku-Merja, Vesipisaroiden laulu, Elämäni parhainta aikaa, Kerro kuiskaten tunteesi, Koskaan rakkaus kuole ei ja Omasi olla tahtoisin.No nyt kun otit asian puheeksi, niin kerran olen jossain illanistujaisissa säestänyt, kun joku halusi väkisin laulaa sen Aamu toi, ilta vein. Ja nyt kun itsekkin otin asian puheeksi, niin mikäpä minua estäisi tekemästä hoocee-coveria jostain Jampan biisistä.
Sama homma, äiti kuunteli, ei nyt alvariinsa, mutta LP-levyjä oli ja joskus kuultiin.
Kun eräs sittemmin minulle exiintynyt tuli ensi kerran Ouluun ensimmäistä kertaa minua tapaamaan, joulukuussa 2015, niin vein tietysti suoraan asemalta Jamppa Tuomisen haudalle.
Juhannuksena 2010 ryyppäsin Oulun keskustassa seurueessa, jossa Jampan eka vaimokin oli. Me sovittiin reissu, että menemme poikansa perheen luo Ruotsiin autollani kesälomalla. Matkaa 900 km suuntaansa. Sillä kun ei ollut autoa ja mulla ei ollut rahaa lomailla. Se soitti mulle viikon päästä, että mennäänkö, mutta selvällä päällä en sitten tohtinutkaan lähteä, oli muka autoni mäsänä. Jälkeenpäin ajatellen ois vaan pitänyt lähteä!
En ole sittemmin tuota Jampan ekaa vaimoa nähnyt, taitaisi olla 78 v jos hengissä olisi. Terveisiä vaan jos Jatkoaikaa juhannuksena lueskelee.
Tässäpä ne kaipaamasi tissit vähän myöhässä. Mutta parempi myöhään jne.Odotan niitä ketjussa luvattuja tissejä ja vastaan sitten.
Onko tuo nyt se mahtisonni, josta Aki ja Turo laulavat.Tässäpä ne kaipaamasi tissit vähän myöhässä. Mutta parempi myöhään jne.