tinkezione
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pens, Ipa, Rod Weery
Chimera taas kunnioitti vastapelaajaa tökätessään Gostisbehereä mailan tupella pötsiin pelikatkolla eilettäisessä trillerissä. Minä en tällaisia ymmärrä.
Chimera taas kunnioitti vastapelaajaa tökätessään Gostisbehereä mailan tupella pötsiin pelikatkolla eilettäisessä trillerissä. Minä en tällaisia ymmärrä.
Keithille henkilökohtainen kuuleminen. Toivottavasti tarkoittaisi siis, että pitkää kakkua olisi luvassa.
jotka eivät arvosta PUOLUSTAMISTA JA VOITTAMISTA yhtään.
Ei vuosikymmenten takaista NHL:ää voi kyllä verrata nykypäivään.
Voidaan varmaan todeta, että Keith on top10-puolustaja tänä päivänä.
Huitaisu Carteriin
Tuo on kyllå jännä, että suurin osa Chicago kannattajista vielä puolustaa tuota Keithin tekoa. Joko heitetään, että miksi Colelle ei tullut tilanteesta mitään tai sitten lasketaan leikiksi koko juttu kuten @Lico teki.
Mistäköhän oikein vetäisit tuon että suurin osa Chicago kannattajista puolustaa Keithin tekoa? Itse en ole nähnyt yhtään puolustelua ainakaan jatkoajan puolella tai YouTuben videoistakaan. Muita jääkiekkopalstoja en sitten seuraakkaan.
Tuo on kyllå jännä, että suurin osa Chicago kannattajista vielä puolustaa tuota Keithin tekoa. Joko heitetään, että miksi Colelle ei tullut tilanteesta mitään tai sitten lasketaan leikiksi koko juttu kuten @Lico teki.
Jos Coyle olisi loukkaantunut pahemmin, tuomio olisi ollut vielä paljon kovempi. Toki tuo stara-alennus, kuten sanoit.Hohhoh kyllä pääsi nyt Keith tästä todella edullisesti. Melkoinen Stara-alennus, kun ainostaan 6 ottelua tuosta. Jos on meidän Liigan kurinpito vitsi niin on kyllä NHL:ssä sama homma.