Rottailut ja muut häröilyt NHL:ssä

  • 1 281 838
  • 6 093

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Chimera taas kunnioitti vastapelaajaa tökätessään Gostisbehereä mailan tupella pötsiin pelikatkolla eilettäisessä trillerissä. Minä en tällaisia ymmärrä.
 

_Samppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Liverpool FC.
Mun mielestä väittelyn Keith vastaan muu maailma voisi siirtää vaikka Hawksien kausiketjuun, ettei tätä ketjua tarvitsisi raiskata taas enempää.

Chimeralta sellainen kokeneen pelaajan temppu, joka monesti jää huomaamatta dumareilta. Jos syy tuohon oli oikeasti se mikä linkitetyssä videossa näkyy, niin täytyy sanoa että aika helpolla vei Ghost Chimeraa, tai olisi vienyt mikäli Chimera olisi lentänyt pihalle keihästyksestä, kuten olisi pitänyt. Itse ottelun aikana en ainakaan nähnyt näiden herrojen välillä mitään sen kummempaa painia muuten.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Keithille henkilökohtainen kuuleminen. Toivottavasti tarkoittaisi siis, että pitkää kakkua olisi luvassa.

Aivan oikein olisi sellainen ihan kunnon kakku, joka voisi ulottua pleijareiden ekalle rundille saakka. Keith on hyvä pelaaja, mutta tällaisia touhuja ei voi (taas kerran) ymmärtää.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
jotka eivät arvosta PUOLUSTAMISTA JA VOITTAMISTA yhtään.

Jos tämä on peruste, niin miksi TOP10-listallasi duncankeithit, drewdoughtyt ja scottniedermayerit ajavat muun muassa herrojen Serge Savard (kahdeksan Stanley Cupia, Conn Smythe, urallaan 460 osuman verran plussalla), Guy Lapointe (kuusi Stanley Cupia, 0,69 pistettä per ottelu) tai Emile Bouchard (kahdeksan kautta Canadiensin kapteenina, neljä Stanley Cupia, puolustavan puolustajan prototyyppi) edelle?

Savard nauraa partaansa, jos Duncan Keith on maailman TOP10-puolustajien joukossa puolustamisen ja voittamisen takia.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Ei vuosikymmenten takaista NHL:ää voi kyllä verrata nykypäivään.

Voidaan varmaan todeta, että Keith on top10-puolustaja tänä päivänä.
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Ei vuosikymmenten takaista NHL:ää voi kyllä verrata nykypäivään.

Voidaan varmaan todeta, että Keith on top10-puolustaja tänä päivänä.

Ei tietenkään voi ja varmasti on. Minusta on vain huvittavaa että nämä fanipojat (tai poika) jaksavat vielä julistaa omaa totuuttaan aina sen mukaan kenen juliste sattuu juuri silloin huoneen seinällä olemaan.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Chimeralle 5000$ sakot tuosta Gostisbeheren kylkiluiden hivuttelusta. Keith sen sijaan päätti, ettei aio käydä selittelemässä tekoaan DoPS:lle, joten asiasta käydään puhelinkeskustelu tänään ja tuomiokin lienee selvillä iltaan mennessä.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Joo, oishan siitä enemmänkin voinut antaa, mutta tulipahan nyt jotain. Yllättävää kuitenkin on, että ainakin videolla teko tuomittiin melko kovinkin sanoin, tarkoituksellinen kosto. Siihen nähden olisi odottanut vähän ekstraa.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Ihan minimi, Backes saa sitten ensimmäisellä rundilla kepistä. Wakey wakey.
 

Plager

Jäsen
Suosikkijoukkue
St.Louis Blues
Wakey wakey vaan NHL:n suuntaan siinä vaiheessa, kun Keith huitoo joltain silmän puhki.

Tuomio kyllä liian pieni, mutta kyseessä tähtipelaaja, niin en itse kyllä uskonutkaan mihinkään isoon tuomioon.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Tuo on kyllå jännä, että suurin osa Chicago kannattajista vielä puolustaa tuota Keithin tekoa. Joko heitetään, että miksi Colelle ei tullut tilanteesta mitään tai sitten lasketaan leikiksi koko juttu kuten @Lico teki.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kymmenen ottelua olisi ollut oikein.
 

Ketuttaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa ja Chicago Blackhawks
Tuo on kyllå jännä, että suurin osa Chicago kannattajista vielä puolustaa tuota Keithin tekoa. Joko heitetään, että miksi Colelle ei tullut tilanteesta mitään tai sitten lasketaan leikiksi koko juttu kuten @Lico teki.

Mistäköhän oikein vetäisit tuon että suurin osa Chicago kannattajista puolustaa Keithin tekoa? Itse en ole nähnyt yhtään puolustelua ainakaan jatkoajan puolella tai YouTuben videoistakaan. Muita jääkiekkopalstoja en sitten seuraakkaan.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tuo on kyllå jännä, että suurin osa Chicago kannattajista vielä puolustaa tuota Keithin tekoa. Joko heitetään, että miksi Colelle ei tullut tilanteesta mitään tai sitten lasketaan leikiksi koko juttu kuten @Lico teki.

Ainakaan Jatkoajassa kukaan Chicagon kannattaja ei ole käsittääkseni kyseistä Keithin tekoa puolustanut eikä ole tainnut minkään muunkaan joukkueen kannattajat, korjaa jos olen väärässä.

En tiedä ymmärsitkö tuon mun viimesimmän väärin, mutta kahdesta ensimmäisestä sanasta jo pitäis ymmärtää mitä mieltä kyseisestä kostosta olen tai sitten viestistäni, jossa ensimmäisenä palstalaisena Keithin iskun tässä ketjussa esille nostin. Edellisellä sivulla todennäköisesti.

Tuo wakey wakey-kohta viittasi siihen, että Keith pääsee erittäin nopeasti takaisin sekä todennäköisesti jatkaa mailallaan pelaamista, jotka molemmat ovat väärin. Vaikka Keith on mun papereissa niin saatanan ihana pelaaja, mä en pysty edes värilaseilla puolustamaan tuota tekoa. En millään.

Mukahassuttelulla yritin nostaa esille pelikiellon pituuden naurettavuuden.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Hohhoh kyllä pääsi nyt Keith tästä todella edullisesti. Melkoinen Stara-alennus, kun ainostaan 6 ottelua tuosta. Jos on meidän Liigan kurinpito vitsi niin on kyllä NHL:ssä sama homma.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Hohhoh kyllä pääsi nyt Keith tästä todella edullisesti. Melkoinen Stara-alennus, kun ainostaan 6 ottelua tuosta. Jos on meidän Liigan kurinpito vitsi niin on kyllä NHL:ssä sama homma.
Jos Coyle olisi loukkaantunut pahemmin, tuomio olisi ollut vielä paljon kovempi. Toki tuo stara-alennus, kuten sanoit.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Paljos McSorley sai siitä huitaisustaan Brasheariin? 20-25 ottelua? Siihen verrattuna aika kevyellä pääsi Keith. Ei ihan yhtä paha ollut mutta kai tuosta 10 ottelua olisi voinut antaa.
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Keith on varmaankin kuulemisessaan vedonnut siihen, että mailalla huitaisu oli refleksinomainen, kun kaatui. Eihän tuo pelkästään siltä näyttänyt, mutta tämä on varmaan tuomiota jaettaessa otettu huomioon. Joka tapauksessa pelaaja on vastuussa mailastaan, ja tuo kuusi peliä on aika lailla minimi tuosta huitaisusta. Joku toinen olisi varmaankin saanut lähemmäs kymmenen peliä huilia.

Kadria odottaa sen sijaan varmaan vähän pidempi tauko, mikäli kurinpidossa on oikeudenmukaisuutta jäljellä.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Jos mietitään mitä Perezhogin sai aikanaan AHL:ssä Garret Staffordia päähän mailalla huitomisesta, vähällä pääsi Keith.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös