Re: Re: Olen kateellinen Tapparalle
Ei todellakaan ole näin. Se ei ole todellinen Ilves, jolle vain merkki ratkaisee. Jos Ilveksellä olisi varaa ostaa ykkösketjuksi kapaset, hentuset, pärssiset, ei siitä kovin suurta iloa minulle eikä muillekaan junioritoiminnan parissa työskentelevälle ole.
Se nyt ei vain tunnu miltään.
Kausikortin toki ostan ja peleissä käyn, mutta kuten kirjoitin, suurta intohimoa on vaike a saada. Eli väitteesi siitä, että olisin keväällä hurjasti huutamassa tulevan kauden ostoporukan menestykselle ei pidä paikkaansa. Sydämeen sattuu silloinkin se, että menestys ( jos sitä tulisi) on hankittu muualta ostamalla.
Minä arvostan Ilvesläisyydessä merkkiä, värejä, pelitapaa, omia kasvatteja, koko sitä tyyliä.
En missään tapauksessa vain merkkiä, en näe siinä mitään mieltä.
Viestin lähetti dude
[B
Siltikin olen varma, että nämä "raipet" jotka täällä nyt huutelevat katsovansa vain 5-6 ottelua ensi kaudella, heräävät taas henkiin ja ovat kuin mitään ei olisi tapahtunut, ja hurraavat Ilvekselle jos voittoja alkaa sarjan alussa tulla.
Joka kevät erotellaan "ilvesläiset" ja Ilvekset. Kukaan Ilves ei uhkaile kausikortin ostamattomuudella jonkun mitättömien pelillisten asioiden takia. Kortti ostetaan ja matseissa käydään, vaikka siellä pelaisi minkälainen joukkue. Vain siksi, että paidassa on Ilveksen merkki. [/B]
Ei todellakaan ole näin. Se ei ole todellinen Ilves, jolle vain merkki ratkaisee. Jos Ilveksellä olisi varaa ostaa ykkösketjuksi kapaset, hentuset, pärssiset, ei siitä kovin suurta iloa minulle eikä muillekaan junioritoiminnan parissa työskentelevälle ole.
Se nyt ei vain tunnu miltään.
Kausikortin toki ostan ja peleissä käyn, mutta kuten kirjoitin, suurta intohimoa on vaike a saada. Eli väitteesi siitä, että olisin keväällä hurjasti huutamassa tulevan kauden ostoporukan menestykselle ei pidä paikkaansa. Sydämeen sattuu silloinkin se, että menestys ( jos sitä tulisi) on hankittu muualta ostamalla.
Minä arvostan Ilvesläisyydessä merkkiä, värejä, pelitapaa, omia kasvatteja, koko sitä tyyliä.
En missään tapauksessa vain merkkiä, en näe siinä mitään mieltä.