Roster Watch 2004-2005

  • 393 436
  • 2 567
Tila
Viestiketju on suljettu.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol

Mitä tulee tuohon verorajaan, niin siihen en välttämättä usko. Ei ole Metron ja Jokereiden kannalta järkevää - asioiden jo ratkettua Ottawassa - odotella tumput suorana suomalaisille sopivaa päivää jopa toista kuukautta. Siis esimerkiksi siinä tapauksessa, että tämä NHL-pesti tai pikemminkin sen puuttuminen on selvillä vaikkapa syyskuun viimeinen päivä.

Minä puolestani uskon silkalla "mutulla". Laskes huviksesi about paljonko Jokereille se reilu kuukausi maksaisi palkan sivukuluina. Kallis kuukausi, vai mitä?

Viestin lähetti cobol

Edit: kun tuosta Jokereiden sopimuskaudesta kyseltiin profilerin toimesta, niin ainakin aiemmin pelaajasopimukset on tehty 30.4. asti. Eiköhän Metron osalta kyse ole samasta ajasta tai ainakin vähintään viimeiseen mahdolliseen finaaliin asti. Sopimuksethan tehdään etukäteen eikä niitä voi muutella jälkikäteen itselleen paremmin sopiviksi ainakaan lain kirjaimen mukaan asiansa hoitavissa seuroissa. Jokerit kuuluu tähän joukkoon.

Minä puolestani, olematta lain asiantuntija, luulen kuuden kuukauden aikarajan määriteltävän maassaoloajan mukaan, ei sen mukaan, mitä pelaajan sopimuksessa lukee. Niin ollen ei lie kyse mistään sopimusten muuttelemisen tarpeesta. Ei edes Jokereissa.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Viestin lähetti Elton
Viittaat kirjoituksessasi Somervuoreen. Tietääkö kukaan mikä on kuvio Eeron suhteen, ollanko oikeasti edes neuvoteltu vai kuukuuko porukkaan "ei haluta neuvotella, koska ei ole valmis sitoutumaan sata prosenttisesti Jokereihin, koska kyttää vielä pelipaikkaa änäristä"?
Tää on puhdasta spekulaatiota, mutta menköön: Eero on joutunut tänä vuonna tosi ahtaaseen paikkaan, koska Lightningilla ei ole ollut omaa farmiseuraa, vaan se on jakanut pelaajiaan Hershey Bearsiin (Avalanchen farmi) ja Hamilton Bulldogsiin (Canadiensin farmi).

Jälkimmäisessä, jossa siis Eero on koko kauden pelannut, on ollut vain muutama Lightningin pelaaja, joiden rooli on ilmeisesti otteista riippumatta ollut suhteellisen pieni. Voi olla hiukan hankalaa olla seurassa, jonka tarkoituksena on kasvattaa pelaajia toista NHL-organisaatiota varten. Siksi kiinnostusta jatkamiseen Pohjois-Amerikassa ei välttämättä olisi.

Toisaalta Lightning on tainnut vihdoin saada sen oman farmiseuran (ensi kauden alusta lähtien tähän asti Coyotesin yhteistyöseurana toiminut Springfield Falcons) hankittua, joten ensi kaudella tilanne voisi olla parempi.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Senior
Minä puolestani uskon silkalla "mutulla". Laskes huviksesi about paljonko Jokereille se reilu kuukausi maksaisi palkan sivukuluina. Kallis kuukausi, vai mitä?

Minä puolestani, olematta lain asiantuntija, luulen kuuden kuukauden aikarajan määriteltävän maassaoloajan mukaan, ei sen mukaan, mitä pelaajan sopimuksessa lukee. Niin ollen ei lie kyse mistään sopimusten muuttelemisen tarpeesta. Ei edes Jokereissa.

No - olettaen että olisit oikeassa mitä en todellakaan toivo - tuon ensimmäisen kappaleen suhteen, on kyllä todella outoa, että Jokerit ei tiedota asiasta avoimesti, vaan antaa ymmärtää Metron pelaavan Jokereissa 90 prosentin todennäköisyydellä. Ja kun Virmanen näin kertoo, siitä syntyy kausikorttien ostajille käsitys siitä, että Metro pelaa Jokereissa heti kun se vaan on mahdollista.

Itse en tiedä noista toisessa kappaleessa mainitsemista aikarajoista kuin sen, että verottaja katsoo työsuhteen jatkuvan palkanmaksukauden loppuun siitäkin huolimatta, että henkilö ei olisi fyysisesti työpaikalla. Voi olla hyvinkin, että ulkomaisilla pelaajilla on tässä asiassa erilainen käytäntö. Siitä en tiedä mitään. Jos on, sen parempi kenties.

Tämä näin lyhyesti matkan varrelta -:)
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Senior
- - -
Minä puolestani, olematta lain asiantuntija, luulen kuuden kuukauden aikarajan määriteltävän maassaoloajan mukaan, ei sen mukaan, mitä pelaajan sopimuksessa lukee. Niin ollen ei lie kyse mistään sopimusten muuttelemisen tarpeesta. Ei edes Jokereissa.

Olematta minäkään asiantuntija, voinen kuitenkin kertoa asiasta kokemusperäistä tietoa toisinpäin.

Jokunen aika sitten, juuri näiden verotusasioiden takia, palasin kotimaan toimipisteeseen 2 pv ennenkuin 6 kk ulkomailla tuli täyteen. Vaikka alkuperäinen työsopimus oli alunperin tehty pitemmälle ajanjaksolle. No problems.

Ts. tämän perusteella ymmärtääkseni verottajaa ei kiinnosta mikään muu kuin Suomessa oleskeltu ajanjakso, ei verottaja mitään sopimuksia ja niiden päivämääriä näe eikä edes kiinnosta?

Saatan olla väärässäkin (ei olisi eka kerta ja vaimon mielestä päivittäin), mutta uskoisin tämän saman periaatteen toimivan molemmin päin.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti fiftyeight
Saatan olla väärässäkin (ei olisi eka kerta ja vaimon mielestä päivittäin), mutta uskoisin tämän saman periaatteen toimivan molemmin päin.

Uskoisinpa nyt, että minä olin väärässä sen suhteen, että verottajaa kiinnostaisi sopimuksen pituus. Voi hyvin olla, että kun tulee maahan ja lähtee maasta, vain se kiinnostaa. Siis verottajaa. Mutta oli niin tai näin, Metroa tässä kaivataan Jokereiden ykkössentteriksi. Silloin rosteri alkaa näyttää asialliselta hyökkäyksen suhteen. Ilman Metroa taas - no, jääköön sanomatta.
 
Suosikkijoukkue
JOKERIT, D.I.F., Sergei Fjodorov
Avoin kysymys Cobolille (toki kuka vaan saa vastata!): Jokerit 2004-2005 näyttää tämän hetkisten tietojen (9.4.2004 klo 03.20) valossa tältä;

Jantunen-Hancock-Valtonen
Lind-Pakaslahti-Varis
Kuusisto-Filppula-Dahlman
Vertala-Kuki-mäki

Järventie-Latvala
Kankaanperä-Kantee
Lepistö-Martikainen
Kalteva,Jalkanen

???-Häkkinen/Hallikainen

"Ensi kaudella ein enää räpelletä"
-Harry Harkimo HS.17.4.2004-

Hyökkäykseen mahdollisia tai todennäköisiä tulijoiota ovat Rita,Somervuori sekä Metropolit. Kenen paikalle ja mihin rooleihin,kellään veikkauksia?

Puolustus huutaa johtajaa.Ei pitäisi olla näillä resursseille mahdottomuus hommata jo viime kesänä sopparin tehnyttä Pierre Hediniä alakerran liideriksi.Siinä olisi nykyliigaan jopa loistava luuta ja samalla toisi roppakaupalla uskottavuutta koko palettiin..

NHL-lakko toisi apajille Selänteen, Väänäsen jne. ynnä varmasti monia ulkolaisia tähtipelaajia, mutta mkä on Harryn kiinnostus panostaa???
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Jokerit Forever
Avoin kysymys Cobolille (toki kuka vaan saa vastata!):

Puolustus huutaa johtajaa.Ei pitäisi olla näillä resursseille mahdottomuus hommata jo viime kesänä sopparin tehnyttä Pierre Hediniä alakerran liideriksi.Siinä olisi nykyliigaan jopa loistava luuta ja samalla toisi roppakaupalla uskottavuutta koko palettiin..

NHL-lakko toisi apajille Selänteen, Väänäsen jne. ynnä varmasti monia ulkolaisia tähtipelaajia, mutta mkä on Harryn kiinnostus panostaa???

Kysyin samaa Hjallikselta eli yhtä huippupakkia puolustukseen. Hänen mielestään Järventie ja Latvala ovat hyviä, Martikainen mahdollisesti vielä parempi. Ja kun on vielä Lepistö ja muita, niin pitäisi riittää.

Voi olla että riittääkin. Itse olen kuitenkin toista mieltä. Yhtään pakkia ei välttämättä ole SM-liigan TOP-15 joukossa ja kyllä silloin tiukkaa tulee tekemään play offeissa. Ainakin. Mutta kuten olen kirjoittanut aiemminkin, puolustusta koskevat ratkaisut olisi pitänyt tehdä aiemmin eli samassa yhteydessä kuin tehtiin muu suursiivous. Sitä ei tehty, joten jos nyt hankitaan Hedin, ei hänen peliaikansa taida olla Latvalalta tms pois. Pitäisikö hankkia silti?
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Jokerit Forever

Jantunen-Hancock-Valtonen
Lind-Pakaslahti-Varis
Kuusisto-Filppula-Dahlman
Vertala-Kuki-mäki

Järventie-Latvala
Kankaanperä-Kantee
Lepistö-Martikainen
Kalteva,Jalkanen

???-Häkkinen/Hallikainen
Hyökkäykseen mahdollisia tai todennäköisiä tulijoiota ovat Rita,Somervuori sekä Metropolit. Kenen paikalle ja mihin rooleihin,kellään veikkauksia?

Metropolit (tai joku muu sentteri) tietysti jatkosopparin tehdessään Hancockin tilalle, jos Hancock ei saa sopparia. Jos kaksi sentteriä saavat vielä sopparin, niin sitten joku sentteri siirretään laitaan luultavasti. Laiturit sivuuttaisivat Mäen ja Kuusiston, luulisin.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Gepardi
Jos kaksi sentteriä saavat vielä sopparin, niin sitten joku sentteri siirretään laitaan luultavasti. Laiturit sivuuttaisivat Mäen ja Kuusiston, luulisin.

Kahden sentterin kanssa on tehty sopimus. Toinen on siis Metro - ja tässä on nyt uskottava siihen, että jos Metro ei pääse ylös Ottawaan, hän jatkaa sata varmasti Jokereissa (by Virmanen). Toinen on sitten myös sentterin paikkaa pelaava ja hänen nimensä Jokerit kertoo Info kakkosessa.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti cobol
Kahden sentterin kanssa on tehty sopimus.

Ihmetyttää vähän taas Jokeri-hankinnat. Kyllä minun jengissäni riittäisi senttereiksi Metropolit, Filppula, Pakaslahti ja Kuki. No, joku pelaa sitten laidassa, ei se sen kummallisempaa ole.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Johannes
Ihmetyttää vähän taas Jokeri-hankinnat. Kyllä minun jengissäni riittäisi senttereiksi Metropolit, Filppula, Pakaslahti ja Kuki. No, joku pelaa sitten laidassa, ei se sen kummallisempaa ole.

Niinpä, Varsinkin jos Pakaslahtea peluutetaan nelosketjun sentterinä niin kuin aiemmin mainittiin. Tällöin nelosessa pelaavat Pakaslahti ja Kuki. Mitä narrit aikaisemmin sanoi näistä nelosketjun tyypeistä? Mistä niiden piti tulla?

Sori, oli pakko :-).
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti Johannes
Ihmetyttää vähän taas Jokeri-hankinnat. Kyllä minun jengissäni riittäisi senttereiksi Metropolit, Filppula, Pakaslahti ja Kuki. No, joku pelaa sitten laidassa, ei se sen kummallisempaa ole.

Tässä tullaan taas tuohon rosterin laajuus-kysymykseen. Mielestäni olisi varsin erinomainen tilanne, jos olisi 5 sentteriä joukkueessa, joista yksi pelaisi tarvittaessa laiturina. Ja jos/kun joku senuista loukkaantuu, ei oltaisi heti pulassa kuten viime kaudella. Täytyy myös muistaa, että Tomi Mäkikin kykenee pelaamaan sentterin paikalla. Sillä paikallahan mies pelasi viime kauden parhaat pelinsä syksyllä... Eli kun se yksi sentteri tulee, joka on todennäköisesti Hancock, näyttäisi sentteritilanteemme varsin hyvältä. Mutta se edellyttää, että Metro jatkaa, muuten olemme taas kusessa...

Uskonpa, että ne seuraavat ilmoitettavat nimet ovat Thomas, Metro, Hancock ja Somervuori/Rita. Pakkia tuo rosteri vielä huutaa. Katellaan...
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jaa, että sieltä on nyt siis tulossa sitten kaksi sentteriä, veska ja laituri?

Olen samoilla linjoilla Ikijokerin kanssa, että ilmoitettavat nimet ovat Thomas, Metropolit, Hancock ja Rita/Somervuori. Uskon Ritaan enemmän.
Onko mitään muita vahvoja spekulaatioita tuosta veskasta kuin tuo Thomasin nimi?
 

Filosofem

Jäsen
Viestin lähetti lintu
Niinpä, Varsinkin jos Pakaslahtea peluutetaan nelosketjun sentterinä niin kuin aiemmin mainittiin. Tällöin nelosessa pelaavat Pakaslahti ja Kuki. Mitä narrit aikaisemmin sanoi näistä nelosketjun tyypeistä? Mistä niiden piti tulla?
Jos itse saisin muodostaa joukkueen, tekisin nelosketjusta juuri niin sanotun (kokeneen) liha/duunariketjun, joka raataa, riistää ja tappaa. Junnut pelaisivat sitten pelaavissa ketjuissa ihan pelimiesten rinnalla.

Viestin lähetti cobol
Kysyin samaa Hjallikselta eli yhtä huippupakkia puolustukseen. Hänen mielestään Järventie ja Latvala ovat hyviä, Martikainen mahdollisesti vielä parempi. Ja kun on vielä Lepistö ja muita, niin pitäisi riittää. Voi olla että riittääkin. Itse olen kuitenkin toista mieltä. -- Mutta kuten olen kirjoittanut aiemminkin, puolustusta koskevat ratkaisut olisi pitänyt tehdä aiemmin eli samassa yhteydessä kuin tehtiin muu suursiivous. Sitä ei tehty, joten jos nyt hankitaan Hedin, ei hänen peliaikansa taida olla Latvalalta tms pois. Pitäisikö hankkia silti?
Tyhmää ajatella, että nykyinen puolustuskalusto riittäisi varmasti. Kun ei vain riitä. Ihmeellistä, kun hyökkäystä niin paikataan loukkaantumisten varalta, mutta pakistoa vaan karsitaan viime kaudesta. On totta, että suursiivouksessa olisi pitänyt ajatellä enemmän peräpäätä. Kyllä mielestäni "Hedin" pitäisi silti hankkia, kun nyt ei ole pomminvarmoja ratkaisuun pystyviä pelaajia. Heleniuksellekin olisi selvästi tilaa ja käyttöä, ainakin meikäläisen vinkkelistä. Harmi vain, että Latvalan tasoinen mies mahtuu pahimmillaan ykköspariin.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Viestin lähetti Gepardi
Jaa, että sieltä on nyt siis tulossa sitten kaksi sentteriä, veska ja laituri?

Olen samoilla linjoilla Ikijokerin kanssa, että ilmoitettavat nimet ovat Thomas, Metropolit, Hancock ja Rita/Somervuori. Uskon Ritaan enemmän.
Onko mitään muita vahvoja spekulaatioita tuosta veskasta kuin tuo Thomasin nimi?

Onko tuo Thomas lähetnyt ihan siitä heitosta tuolla jokerifanit.netissä vai onko todellista tietoa, että kyseisen herran kanssa olisi neuvoteltu?
 

elf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerien puolustus?????


Itseänikin ihmetyttää puolustus kalusto!! Hyökkäykseen satsataan pilvin pimein, ja puolustuksesta puuttuu johtaja?

Ainut joka nähtävästi on asiaan harkittu on Martikainen, mutta mutta...
liikaa kysymysmerkkejä?? Riittääkö vauhti? entäs pää?

Lepistö? Sai minuuteja nuorista viime kaudella eniten, mutta 60 peliä on paljon, odotukset varmaan huipussaan, mitataan hengistä kanttia, jos Jore aikoo ykkös YV:hen Kartsan kanssa!!

Kankaanperä. Pelasi viime kauden yli odostusten ja veikkaan ettei petä. osaa ruutunsa. kakkos YV:hen

Järventie. Viime kaudella oli johtajuutta tarjolla, Metro passaili YV:ssä mutta veto on yllätävän huono? Ei ykkös YV:n pakki!!!

Latvala. Pehmeä ja ei näyttänyt sitä puolta miksi jokerihin hankittiin. Avaukset ja pelisilmä. mutta voi tietysti parantaa, ehkä?

Kantee. Jortikka tykästy poff:ssa samoin kuin Kaltevaan, mikä lupaa hyvää peliajan suhteen mutta eivät pysty koko kauttaa pelamaan korkealla tasollla, vähäisen kokemuksen takia, mutta 2005-2006:ta varten sijoituksia!!

Jalkanen. Saa varmaan mahdollisuuksia loukkaantumisten yms. takia. Tulos tai ulos.

Jos kaikki säilyy ehjänä koko kauden ja nuoret yllättää positiivisesti, korkealla ollaan, mutta riski on suuri että puolustus floppaa, sit voidaan hakee keski-suomesta niitä ylijäämä pakkeja avuks. EI MIELELLÄÄN!!!
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Elton
Onko tuo Thomas lähetnyt ihan siitä heitosta tuolla jokerifanit.netissä vai onko todellista tietoa, että kyseisen herran kanssa olisi neuvoteltu?

Itse olen miettinyt samaa. En tiedä.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Viestin lähetti Elton
Onko tuo Thomas lähetnyt ihan siitä heitosta tuolla jokerifanit.netissä vai onko todellista tietoa, että kyseisen herran kanssa olisi neuvoteltu?
Ei ole kyllä mun ymmärtääkseni lähtenyt mistään heitosta vaan ihan faktaa on.

Viestin lähetti Elton
Jaa, että sieltä on nyt siis tulossa sitten kaksi sentteriä, veska ja laituri?
Siltä se näyttää.

Pistetään vielä uudestaan mitä kirjoitin 19.4.2004 tiedoitustilaisuuden jälkeen, sama asia pätee edelleen: "Virmanen kertoi että MM-kisojen jälkeen toukokuussa tiedoitetaan muutamasta lisämiehestä, näistä yksi on maalivahti, "Ei kai se ole Tim Thomas?", vastaus: "ei voi vielä tietää". Eli siis taitaa olla. Joka tapauksessa ulkomaalainen se on, näin Virmanen vastasi kun kysyin.

Lisäksi kaksi Virmasen kategorialla "huipputason" sentteriä, toinen näistä on tosin Metropolit/korvaaja. Lisäksi yksi pelaaja, joko laituri tai pakki. Nämäkin ovat ainakin suurimmalta osalta ulkomaalaisia."

Tuo yksi pelaaja on nyt sitten ilmeisesti varmistunut laituriksi...

Viestin lähetti Ikijokeri
Uskonpa, että ne seuraavat ilmoitettavat nimet ovat Thomas, Metro, Hancock ja Somervuori/Rita. Pakkia tuo rosteri vielä huutaa. Katellaan...
Samaa mieltä.

Ja Rita/Somervuori kaksikosta uskon että Somervuoren nimi ilmoitetaan... Rita oli kommentoinut jonkun aikaa sitten että ei vielä itsekään tiedä ensi kauden seuraansa. Tekee kuulemma vasta kesällä päätökset. Tämä tieto siis sellaiselta henkilöltä kuka Ritan tekemiset tietää.

Eiköhän sinne joku pakki tule juuri kauden alun kynnyksellä, voisi näin veikata.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Pidetään kiinni vain 3 tulijasta.

Jotka ovat siis Metropolit, Somervuori ja Thomas ja jätetään se Hancock edelleen sinne naapurille.

Kukahan pässi sen Hancockin on hankintoihin edes keksinyt? Ja mitähän järkeä on hankkia ulkomaalaista joka ei edes mahdu pelaavaan kokoonpanoon?
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Somervuoren AHL-seuran Hamiltonin kausi päättyi viime yönä ottelusarja-tappioon 4-0 Rochesterille. Tampa Bay tuskin nostaa Somervuorta riveihinsä, joten hän lienee vapaa allekirjoittamaan sopimuksen ensi kaudesta.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Pidetään kiinni vain 3 tulijasta.

Viestin lähetti flintstone
Jotka ovat siis Metropolit, Somervuori ja Thomas ja jätetään se Hancock edelleen sinne naapurille.

Kukahan pässi sen Hancockin on hankintoihin edes keksinyt? Ja mitähän järkeä on hankkia ulkomaalaista joka ei edes mahdu pelaavaan kokoonpanoon?

Virtuaalihatunnosto nimimerkille flintstone uupumattomasta oman kannan kiinnipitämisestä Hancockin suhteen. Jos hänet rosteriinne joskus vahvistetaan, tiedän ainakin, kenen kaikki viestit luen aiheesta.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Re: Re: Pidetään kiinni vain 3 tulijasta.

Viestin lähetti Senior
Virtuaalihatunnosto nimimerkille flintstone uupumattomasta oman kannan kiinnipitämisestä Hancockin suhteen. Jos hänet rosteriinne joskus vahvistetaan, tiedän ainakin, kenen kaikki viestit luen aiheesta.

Joo nää on hauskoja puoleen jos toiseenkin, hypetetyt kun tuppaavat floppaamaan ja lyttyyn haukutut vastaavasti breikkaamaan. Kannattaisi ehkä pitää suu kiinni tässä vaiheessa, mutta edelleenkin itse liputan vahvasti Hancockin puolesta, tulee sitten meille tai teille. Tai ei siis teille, kuten viimeksi sanoit. Minulta myös hatunnosto flintille vahvasta oman mielipiteen esiintuomisesta, kuitenkin sillä huomautuksella että kyllä se on jo tullut selväksi.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Pidetään kiinni vain 3 tulijasta.

Viestin lähetti Gags
... edelleenkin itse liputan vahvasti Hancockin puolesta, tulee sitten meille tai teille. Tai ei siis teille, kuten viimeksi sanoit. Minulta myös hatunnosto flintille vahvasta oman mielipiteen esiintuomisesta, kuitenkin sillä huomautuksella että kyllä se on jo tullut selväksi.

Juu ei ole jäänyt epäselväksi.

Itsehän heitän esim flintille ja/tai Sulle ehdotuksen muodollisesta vedosta: Kannullinen (eikö siihen pari litraa mahtune) olutta kimpassa juotuna jossakin ensi kauden paikallispelissä

- minä maksan (vaikka sitten Karjalaa), jos pelaa IFKissä
- Sinä (tai flintstone) maksat (KOFFia), jos pelaa Jokereissa
- maksetaan kimpassa ja juodaan kanssa (käyks edes Lapin Kulta?), jos pelaa muualla

Deal?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Re: Re: Re: Pidetään kiinni vain 3 tulijasta.

Viestin lähetti Gags
Minulta myös hatunnosto flintille vahvasta oman mielipiteen esiintuomisesta, kuitenkin sillä huomautuksella että kyllä se on jo tullut selväksi.

Kiitos, kiitos.

Ja olen pitänyt asiasta meteliä ihan sen takia että omasta mielestäni Hancock ei millään muotoa vahvista meidän rosteria ja niin pitkään kun tuota sopimusta ei virallisesti ole vahvistettu niin silloin on vielä toivoa että sitä ei myöskään ole tehty.

Ja kuten ihmettelin silloin taannoin Turusen meille liittyessä niin ihmettelen myös Hancockin kohdalla että mikä fakta osoittaa että kaveri kestää paineet Jokereissa pelaamisesta kun Lukon (Turren kohdalla tietysti Pelicans) kohdallakaan näyttöjä joukkueen kantamisesta ei ole.

Ja täällä ihan oikeasti odotettiin Rosan ja Santalan tyylistä vahvistusta ja Hancock on siinä rinnalla kuin sukallinen haaleaa kaurapuuroa, ihan kiva mutta ei vaan sytytä. Säästettäis vaan nekin rahat tuonne siirtorajalle.

PS. tuo Seniorin ehdottama veto ei siinä mielessä innosta että Hancock valitettavasti taitaa olla meidän miehiä ja tuo oma vastarintani on vain viimeistä epätoivoista vetoamista ettei se sopimus virallistuisi.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Vetohaaste

Viestin lähetti Senior
Deal?

Sinänsä kiinnostava ehdotus, varsinkin näillä helteillä, oikein suuta rupesi janottamaan kesken työpäivän. Valitettavasti en ole näitä siirtohuhuja koskien, enkä oikeastaan muutenkaan, vedonlyöntihaasteista kiinnostunut, joten passaan omalta osaltani. Hancockia pidän silti edelleen vahvistuksena jokaiselle SM-liigajoukkueelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös