Roster Watch 2004-2005

  • 392 226
  • 2 567
Tila
Viestiketju on suljettu.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ulkolaiset..

Viestin lähetti Gags
Tiesitkö myös ettei tule HIFK:ssa kuitenkaan pelaamaan? Kerroitko senkin etukäteen? Mikset kertonut Penalle?

Koska en tunne Penaa en sitä voinut kertoa. Aika selväähän tuo oli että Santala tekee sopimuksen Atlantaan, mutta jos ei ota riskejä niin kuin HIFK tässä teki, ei myöskään voi voittaa. Sinulla ei näytä hirveästi olevan tarjottavaa tähän keskusteluun.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Re: Re: Re: Pystyneet ?

Viestin lähetti cobol
Vai niin. Meinaatko ihan tosissasi että Jokereiden rosteri on ensi kaudella halvempi kuin HIFK:n vastaava? Arvio pelaajabudjetista liikkuu noin 2.5-3.0 miljoonan euron välillä. Eli ei mene läpi selityksesi. Kertoo tosin kyllä aika paljon, että jouduit rahan vetämään esille -:)

En, missä minä olen niin väittänyt. Onko sinulla jotain ongelmia lukemisen suhteen? Väitän tuossa, että Jokereilla ei ole varaa/halua maksaa sitä korotusta minkä he joutuvat maksamaan jos aikovat Santalan saada.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ulkolaiset..

Viestin lähetti Ck
Voin minäkin alkaa täällä heittämään, että juttelen jokapäivä kaikkien mahdollisten agenttien ja pomojen kanssa, mutta en näin tee koska en tahdo valehdella..

Silti annat kovasti ymmärtää, että tiedät aivan varmasti mitä Santala ajattelee Jokereista tällä hetkellä - ei siis vuosi sitten. Sehän tarkoittaa vain sitä, että kuvittelet edustavasi Santalaa tässä asiassa koska ilmoitat hänen nimissään julkisella palstalla sen, että hän ei tule Jokereihin kuin niin suurella rahalla, että siihen ei Jokereilla ole varaa.

Eli valehtelet aivan suoraan tai sitten kuvittelet itsestäsi liikoja.

Ja tuo oli ainoa syy, miksi pistin omat tietolähteeni julkisesti tiskiin. Joita et kyllä millään kumoa.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ulkolaiset..

Viestin lähetti cobol
Silti annat kovasti ymmärtää, että tiedät aivan varmasti mitä Santala ajattelee Jokereista tällä hetkellä - ei siis vuosi sitten. Sehän tarkoittaa vain sitä, että kuvittelet edustavasi Santalaa tässä asiassa koska ilmoitat hänen nimissään julkisella palstalla sen, että hän ei tule Jokereihin kuin niin suurella rahalla, että siihen ei Jokereilla ole varaa.

Eli valehtelet aivan suoraan tai sitten kuvittelet itsestäsi liikoja.

Ja tuo oli ainoa syy, miksi pistin omat tietolähteeni julkisesti tiskiin. Joita et kyllä millään kumoa.

Vieläkin luetun ymmärtämisessä ongelmia? Itsehän sinä olet vuosi sitten jutellut Santalan ja Virmasen ym.. kanssa, niin kuin juuri kerroit. Minähän tuossa ylempänä juuri kerroin, että minun tietoni on tältä keväältä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ulkolaiset..

Viestin lähetti Ck
Vieläkin luetun ymmärtämisessä ongelmia? Itsehän sinä olet vuosi sitten jutellut Santalan ja Virmasen ym.. kanssa, niin kuin juuri kerroit. Minähän tuossa ylempänä juuri kerroin, että minun tietoni on tältä keväältä.

Aivan, myös silloin. Ja viimeeksi tänään, en tosin kaikkien kanssa. Pointti on siinä, että kaikki asianomaiset puhuvat eri tavalla kuin sinä. Santala, Santalaa edustava agentti, Jokereiden johto.

Sinä intät, mutta et esitä mitään faktaa. Ainoa faktasi oli se, että Jokerit ei voi tarjota enempää kuin HIFK. Joka ei tietenkään pidä paikkaansa. Ei ole pitänyt W&S:n, Peltosen tai monen muunkaan kanssa.

Eniten hämmästyttää röyhkeytesi esiintyä asiassa Santalan nimissä.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ulkolaiset..

Viestin lähetti cobol
Aivan, myös silloin. Ja viimeeksi tänään, en tosin kaikkien kanssa. Pointti on siinä, että kaikki asianomaiset puhuvat eri tavalla kuin sinä. Santala, Santalaa edustava agentti, Jokereiden johto.

Sinä intät, mutta et esitä mitään faktaa. Ainoa faktasi oli se, että Jokerit ei voi tarjota enempää kuin HIFK. Joka ei tietenkään pidä paikkaansa. Ei ole pitänyt W&S:n, Peltosen tai monen muunkaan kanssa.

Eniten hämmästyttää röyhkeytesi esiintyä asiassa Santalan nimissä.

Sinulta on tullut tässä keskustelussa semmoisia lapsuksia jo niin monta, että kyseenalaistan nuo sinun kirjoitelmasi täysin. Äsken olit puhunut vuosi sitten ja nyt olit puhunut tänään. Vaikka olisitkin puhunut esim. Virmasen kanssa tänään, niin aikaisemmin kertomasi perusteella et kuitenkaan Santalasta. Toisaalta vaikka sinä heittelet noita nimiä kenen kanssa olet jutellut, niin mistäs minä voisin sen tietää oletko jutellut vai et. Sinulla on kuitenkin, niin paljon aukkoja noissa kirjoituksissasi tai sitten et tosiaankaan osaa lukea, että en yhtään ihmettelisi vaikket koskaan olisi Virmasia ym.. nähnytkään. Minun tietoni on tältä keväältä ja tuskinpa ne on siitä hirveästi muuttunut. En siltikään ala sinulle mitään nimiä kertomaan, koska ne eivät sinulle kuulu.

Turha tässä kai on enempää väitellä kanssasi kun sinä vain pyörittelet noita "muunneltuja totuuksiasi", mutta mitäpä muutakaan sinulta olisi voinut odottaa.
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ulkolaiset..

Viestin lähetti Ck
Äsken olit puhunut vuosi sitten ja nyt olit puhunut tänään.
Todistan tämän miehen puhuneen jo aijemminkin kuin viime vuonna, ja toivon ääntä riittävän vielä huomiseksikin.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ulkolaiset..

Viestin lähetti Ck
Toisaalta vaikka sinä heittelet noita nimiä kenen kanssa olet jutellut, niin mistäs minä voisin sen tietää oletko jutellut vai et.

Etpä sitten ilmeisesti mistään... Ja olisit huomattavasti vakuuttavampi, jos et sortuisi tuohon "cobolin muunnellut totuudet" vedätysyritykseen. Se ei oikein istu silloin Ck esittää väitteitä, joita ei pysty perustelemaan kuin sillä, että Jokereilla ei ole varaa.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Metropolit
Ilmeisesti oli kuitenkin!:)

Saattoi olla myös ns oho-diili. Miten niin: Jortsu soitti Masalle ja sanoi, että nyt jumaleissön mitataan ensi kaudella todellakin kuka Kukin on? Masa soittamaan Kukille, että mitä maksaa? Arto että kakssataa tuhatta näppiin. Masa että olet sitten meidän mies. Viitossentteriksi tulet tai jotain sinne päin.

Noin sen täytyi mennä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Metropolit
Ilmeisesti oli kuitenkin!:)

Vai oliko sittenkään - vielä silloin -:) Virmanenhan kasasi rosteria vielä viikonloppuna... Mutta tarkistinpa asian kun se kiusasi itseänikin ja niin se oli, että diili oli tehty ennen kirjoittamaani. Mulle Kuki tuli kyllä puskista.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ulkolaiset..

Viestin lähetti cobol
Etpä sitten ilmeisesti mistään... Ja olisit huomattavasti vakuuttavampi, jos et sortuisi tuohon "cobolin muunnellut totuudet" vedätysyritykseen. Se ei oikein istu silloin Ck esittää väitteitä, joita ei pysty perustelemaan kuin sillä, että Jokereilla ei ole varaa.

Perusteluni on: Tätä mieltä Santala on ollut aikaisemminkin ja olet sen itsekin myöntänyt. Minulla ei ole sinulle esittää todistuspaperia siitä, että tietoni ovat tältä keväältä, mutta ei minulla tarvitsekaan olla, ei täällä muillakaan ole. Sen voin todistaa, että minulla on ollut tietoa ennenkin Santalan liikkeistä (viime keväänä).
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ulkolaiset..

Viestin lähetti Ck
Perusteluni on: Tätä mieltä Santala on ollut aikaisemminkin ja olet sen itsekin myöntänyt.

Heh - totta hemmetissä tuon tiedän kun juttelin asiasta. En ole myöskään pelännyt Virmasta noin virtuaalisesti asiasta pöllyttää. Lisäksi kerroin täällä noin vuosi sitten, mitä eräissä Jokereiden treeneissä tapahtui... Mutta nuo asiat on minun tietääkseni sovittu niin, että välit akselilla Jokerit & Santala ovat nykyään korrektit. Eivät taatusti parhaat mahdolliset, mutta eivät enää tietääkseni huonotkaan. Siis osapuolten mukaan. Joita kyllä uskon.

Seuraavan asian vuoksi en oikein jaksa uskoa juttujasi:

Sopimustarjous Santalasta ei kaatunut väittämäsi mukaan siihen, että Jokerit eivät pystyneet/halunneet maksaa enempää kuin HIFK. Todellisuudessa mitään tällaista tarjousta ei ollut olemassakaan. Ei ollut. Piste.

Sen sijaan oli tarjous Santalan ja - tulkoon nyt esille - myös Miettisen paketista eli kahdesta mun mainitsemasta Huipun veljeksestä samaan joukkueeseen kaudelle 2004/2005, jos NHL:ssä ei pelata. Santala ja Miettinen halusivat samaan seuraan, yhdessä siis. Tarjous oli tehty HPK:lle, Jokereille ja HIFK:lle. Jokerit pisti asian jäihin mun aiemmin kertomin perustein. Ei mistään muusta syystä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Cobol: Huippusopimukset joukkueittain

Viestin lähetti cobol
TPS 7 pelaajaa
TPS puolustaa: Antti Hulkkonen, Marko Kiprusoff, Jiri Vykoukal
TPS hyökkää: Mika Alatalo, Kai Nurminen, Antti Aalto, Ville Vahalahti

- Hulkkosella ei ole urallaan yhdelläkään kaudella 30 pistettä rikottuna, laskisin silti (kuten varmaan sinäkin) kovuutensa puolesta myös ehdottomien huippujen joukkoon.
- Kiprusoff on ylittänyt urallaan 30 pistettä monestikin, mutta trendi on ollut laskeva. Sveitsissä Kiprulle siis tehot: 02/03 - 39 peliä 7+12=19, 03/04 - 35 peliä 3+13=16.
- Vykoukal on ylittänyt 30 pistettä urallaan 2 kertaa ja viime kaudella siis tasan 30 pistettä. Lindin tyyliin loukkaantumisaltis pelaaja.
- Alatalo on urallaan ylittänyt 40 pistettä kertaalleen, kahdella viime kaudella 02/03 - 55 peliä 13+16=29 ja 03/04 - 37 peliä 12+14=26.
- Nurminen on ylittänyt 40 pistettä monesti, myös viime kaudella.
- Aalto on ylittänyt urallaan 40 pistettä tasan kerran kun viime kaudella syntyi 44 pistettä. Vääntäjänä ja aloittajana kuitenkin liigan eliittiä.
- Vahalahti ei ole rikkonut 40 pisteen rajapyykkiä kertaakaan, kahdella viime kaudella on oltu kuitenkin erittäin lähellä, 02/03 - 54 peliä 15+24=39 ja 03/04 - 50 peliä 18+22=40.

Viestin lähetti cobol
Kärpät 5 pelaajaa
Kärpät puolustaa: ei kukaan (Bäckström menee leikkaukseen)
Kärpät hyökkää: Jari Viuhkola, Jussi Jokinen, Petr Tenkrat, Vallu Machulda, Brett Lievers

- Viuhkola kertaalleen saavuttanut urallaan yli 40 pistettä, kun viime kaudella syntyi 56 pistettä.
- Jokinen ei ole ylittänyt kertaakaan 40 pistettä, lähellä on kuitenkin oltu. Ei kuitenkaan siis sitä ylitystä tai edes tasan 40 pistettä.
- Tenkrat ei yllättäen myöskään ole ylittänyt ikinä 40 pistettä, tosin menneellä kaudella se olisi varmaankin tapahtunut jos pelejä olisi ollut enemmän, 35 pelissä siis 37 pistettä. Mutta on ominaisuuksiltaan muutenkin liigan eliittiä joten pääsee kyllä niilläkin jo mukaan.
- Machulda on ylittänyt 40 pistettä monesti mutta trendi ollut laskeva ja kahdella viimeisellä kaudella on jääty alle 40 pisteeseen, 02/03 - 49 peliä 20+18=38 ja 03/04 - 42 peliä 13+17=30.
- Lievers on ylittänyt 40 pistettä useasti.

Viestin lähetti cobol
HIFK 5 pelaajaa
HIFK puolustaa: Jere Karalahti, Toni Soderholm
HIFK hyökkää: Kimmo Kuhta, Timo Pärssinen, Brett Harkins

- Karalahti on ylittänyt 30 pistettä urallaan kertaalleen (98/99) ja viime kaudella syntyi 45 pelissä tehot 7+16=23. Kovuutensa puolesta liigan eliittiä.
- Söderholm on ylittänyt 30 pistettä viime kaudella.
- Kuhdalla 40 pistettä meni ensimmäisen kerran uralla rikki tällä menneellä kaudella, sitä ennen tehot on pyörineet 30 pisteen hujakoilla.
- Pärssinen on ylittänyt 40 pistettä useasti.
- Harkins saavutti ensimmäisellä SM-liiga kaudellaan hurjat 59 pistettä.

Viestin lähetti cobol
Jokerit 1(2) pelaajaa
Jokerit puolustaa: ei kukaan
Jokerit hyökkää: Marko Jantunen (Glen Metropolit)

- Kankaanperä ei ole pisteiden puolesta lähelläkään 30 pisteen rajaa (parhaalla kaudella 12 pistettä), kovuutensa puolesta lähellä päästä mukaan. Ja vaikka ei listalle pääsekään niin Hulkkonen ja Söderholm on ainoat tässä listattavista puolustajista joihin voisin Kangen vaihtaa. Karalahti sopisi taidoiltaan mutta on liian IFK että kiinnostaisi (tunne on varmasti molemmin puoleinen) ja käytännössä ei myöskään ole mahdollinen.
- Latvala on ylittänyt 30 pistettä kertaalleen (00/01) ja 30 pisteen tuntumassa (24-29) on oltu monesti mutta ei siis todellisuudessa mitään asiaa listalle.
- Järventie ei ole urallaan ylittänyt 30 pistettä kertaakaan, viime kaudella syntyi kuitenkin tehot 6+16=22. Jälleen ollaan lähellä listoille pääsyä, ei kuitenkaan ainakaan vielä.
- Martikainen ei ole ylittänyt urallaan kertaakaan 30 pistettä, mutta kaikilla Sveitsissä pelaamillaan kausilla Kartsa on saanut kasaan huomattavasti Kiprua paremmat tehot, parhaallaan kaudella siellä (00/01) 38 pistettä ja viimeisellä kahdella 02/03 - 41 peliä 7+17=24 sekä 03/04 - 40 peliä 6+18=24. Ehkä asiaa listalle jos selkävaivainen Kiprukin on mukana.
- Valtosella ei ole maagista 40 pisteen ylitystä mutta 30 meni kuitenkin selvästi rikki. Jos Jokinen mahtuu mukaan niin kyllä sinne Tomekin mahtuu. Kovuutensa puolesta tarvittaessa aivan liigan eliittiä.
- Pakaslahti ei ole ylittänyt 40 pistettä, kerran on käyty 35 mutta muuten tehot olleet 30 pinnan tuntumassa. Aloituksissa ja vääntäjänä liigan eliittiä, jos ei listoilla niin ainakin hyvin lähellä. Omasta mielestäni voisi kuulua kuitenkin myös mukaan.
- Vertala on ylittänyt 40 pistettä urallaan kertaalleen, juuri ennen Montrealiin lähtöään. Ei kuitenkaan oletusarvoisesti 40 pisteen ylittäjä, eikä ominaisuudet aivan riitä muutenkaan listoille.
- Jantunen on ylittänut 40 pistettä. Myös viime kaudella syntyi tasan 40 pistettä.
- Lind ei ole urallaan ylittänyt 40 pistettä kertaakaan, kolmesti on kuitenkin oltu hyvin lähellä (37-39) mutta muutama piste on jäänyt vajaaksi. Ruotsin kausina tehot on olleet siinä 25 pisteen hujakoilla.
- Varis on ylittänyt 40 pistettä monestikin, viimeisin ylitys on kuitenkin kaudelta 00/01. Kai Nurmisen (on muuten saman ikäisiä, eli -69 vuosikertaa) ohella näiden listojen ainut SM-liigassa 70 tai enemmän pistettä tehtaillut pelaaja.

Tuohon kun saadaan vielä Metropolit ja huippu maalivahti niin ei me nyt niin kauheasti muille tasoitusta anneta, jos annetaan edes yhtään. Kyllä tuo ihan hyvä runko on.
 
Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Cobol: Huippusopimukset joukkueittain

Viestin lähetti flintstone
Tuohon kun saadaan vielä Metropolit ja huippu maalivahti niin ei me nyt niin kauheasti muille tasoitusta anneta, jos annetaan edes yhtään. Kyllä tuo ihan hyvä runko on.

Kyllä. Näin se menee. Jos Jokereilla on kolmisen huippua, se kyllä riittää jo haastamaan nämä muut - ja tämä aivan tosissani. Jokerit on pitkästi aikaa kuitenkin Jokerit. Lindistä varsinkin näki, että hän ottaa joukkueen käsiinsä. Ja valmentajan kanssa. Harvoinpa kapteeni on esittelyinfossa opastanut valmentajaa kärsivällisyyteen niin tiukin sanoin kuin Lind teki.
 

Procamp

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ulkolaiset..

Viestin lähetti cobol

Sen sijaan oli tarjous Santalan ja - tulkoon nyt esille - myös Miettisen paketista eli kahdesta mun mainitsemasta Huipun veljeksestä samaan joukkueeseen kaudelle 2004/2005, jos NHL:ssä ei pelata. Santala ja Miettinen halusivat samaan seuraan, yhdessä siis. Tarjous oli tehty HPK:lle, Jokereille ja HIFK:lle. Jokerit pisti asian jäihin mun aiemmin kertomin perustein. Ei mistään muusta syystä.
Juurikin näin. Nyt kun se on ääneen sanottu, heeboja on nimenomaan kaupattu kaksikkona... kenen aloitteesta, se jääköön kunkin omaan mietintämyssyyn. Ja täälläkin esiintyneistä väitteistä huolimatta pääkaupunkiseutu on edelleen vahvimmilla. Monta mutkaa on tässäkin casessa vielä edessä, joten vaikka en Jokereiden päätöksen taustoja tiedäkään, tekivät ehkä tässä vaiheessa viisaasti passaamalla.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ulkolaiset..

Viestin lähetti Sartjärvi
Ja täälläkin esiintyneistä väitteistä huolimatta pääkaupunkiseutu on edelleen vahvimmilla. Monta mutkaa on tässäkin casessa vielä edessä, joten vaikka en Jokereiden päätöksen taustoja tiedäkään, tekivät ehkä tässä vaiheessa viisaasti passaamalla.

Juurikin näin. Kuten senttasin aiemmin, tietääkseni naapurin halli kutsuu siinä tapauksessa, että Suomessa pelaavat... Siis se lähin halli, vaikka muitakin on ehdolla. HPK:n piirissä paketti koetaan ymmärtääkseni kalliina nykyisessä rahoitustilanteessa. Tiedä sitten kuinka tämä kehittyy. Mutta ilmeisesti niin, että Jokerit on oman linjauksensa tehnyt. Tausta on siinä, että Jokereissa oletetaan NHL:n käynnistyvän mahdollisesti kesken kauden. Ja kun on jo yksi epävarma eli Metro, enempää riskejä ei haluta ottaa. Näin uskoisin.
 

Procamp

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ulkolaiset..

Viestin lähetti cobol
HPK:n piirissä paketti koetaan ymmärtääkseni kalliina nykyisessä rahoitustilanteessa. Tiedä sitten kuinka tämä kehittyy.
Käsittääkseni tämä ei HPK:n osalta kaadu rahoituskuvioihin, vaan ihan muihin syihin, jos on muuten ylipäätään kaatuakseen. Niin kuin sanottu, niin paljon avonaisia kysymyksiä, että asialla on oikeastaan turha tässä vaiheessa enempää spekuloida. Toisaalta tällä viikolla asiaan tullee uutta tietoa. No, tämä näin HPK:n osalta tässä ketjussa, jatkakaa...
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ulkolaiset..

Viestin lähetti cobol
Heh - totta hemmetissä tuon tiedän kun juttelin asiasta. En ole myöskään pelännyt Virmasta noin virtuaalisesti asiasta pöllyttää. Lisäksi kerroin täällä noin vuosi sitten, mitä eräissä Jokereiden treeneissä tapahtui... Mutta nuo asiat on minun tietääkseni sovittu niin, että välit akselilla Jokerit & Santala ovat nykyään korrektit. Eivät taatusti parhaat mahdolliset, mutta eivät enää tietääkseni huonotkaan. Siis osapuolten mukaan. Joita kyllä uskon.

Seuraavan asian vuoksi en oikein jaksa uskoa juttujasi:

Sopimustarjous Santalasta ei kaatunut väittämäsi mukaan siihen, että Jokerit eivät pystyneet/halunneet maksaa enempää kuin HIFK. Todellisuudessa mitään tällaista tarjousta ei ollut olemassakaan. Ei ollut. Piste.

Jos ei ei semmoista tarjousta ole ollut, niin olet itse täällä valehdellut koko ajan.

Minä kyllä väitän edelleenkin, että jos sopimusta on tarjottu Jokereihin, HPK:hon ja HIFKiin, niin Jokerit olisivat olleet näistä se viimeinen vaihtoehto. Minulla on tältä keväältä tasan tarkkaan tieto, että Jokerit eivät ole Santalalla ensimmäinen vaihtoehto liigasta. Ennemminkin viimeinen. Ja jos Jokereiden, HPK:n ja HIFK:n tarjous Tommille on ollut samaa luokkaa, niin Tommin valinta on joko HPK tai HIFK. Uskon, että tämä Tommin tarjoaminen Jokereihin on ollut ennemminkin hänen hintalappunsa mittaamista.

Viestin lähetti cobol
Sen sijaan oli tarjous Santalan ja - tulkoon nyt esille - myös Miettisen paketista eli kahdesta mun mainitsemasta Huipun veljeksestä samaan joukkueeseen kaudelle 2004/2005, jos NHL:ssä ei pelata. Santala ja Miettinen halusivat samaan seuraan, yhdessä siis. Tarjous oli tehty HPK:lle, Jokereille ja HIFK:lle. Jokerit pisti asian jäihin mun aiemmin kertomin perustein. Ei mistään muusta syystä.

Minä en tiedä tuommoisista pakettiratkaisuista, mutta sen tiedän minkä olen sanonut. Vaikka sinulla saattaa olla tietoa joistain Jokereihin liittyvistä asioista, niin myös sen tietää täällä kaikki, että puhut aina Jokereiden puolesta positiivisesti ja näin ollen muuntelet asioita. Eikä se mitään, mutta kun muuntelet myös toisten tekstejä (esim. minun) ja näin mustamaalaat niitä, niin minusta se on väärin. Siksi halusin tuon sinun aikaisemmin kirjoittamasi korjata ja minä tiedän olevani oikeassa, niin kuin tiesin olevani oikeassa viime keväänäkin Santalan suhteen. Minulle on ihan sama uskooko joku minua vai ei, mutta minä ainakin kirjoitan minkä tiedän olevan totta enkä muuntele. Tiedä sitten onko tuo sinun propagandaministeri tyyppinen kirjoittelusi kovinkaan luotettavaa luettavaa.

Jääköön tämä nyt tähän sitten ainakin minun osaltani, ellet tule vielä muuntelemaan jotain muuta.
 
Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ulkolaiset..

Viestin lähetti Ck
Jos ei ei semmoista tarjousta ole ollut, niin olet itse täällä valehdellut koko ajan.

Höpöhöpö.

Sinä et vain ollut asioista tippaakaan perillä. Kirjoitit kyllä silti viestitolkulla. Ja kovasti annat ymmärtää tietäväsi Santalan tilanteen "tältä keväältä" niin tarkkaan, että neuvojasi on riittänyt siitä, ketä Jokereihin voidaan valita ja saadaan valittua ja keneen ei rahat riitä ja muuta kuvittelemaasi. Mitään ei jäänyt todellisuudessa jäljelle kun niitä vähän penkoi.

Luepas pikkaisen ketjua aiemmin, niin huomaat sieltä mun kirjoittamastani sellaiset kokoonpanot kuin Huippu-Huippu-Mäki. Ja lanseerasin nämä Huipun veljekset juuri tästä paketista.

Edit: kirjvihr
 
Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ulkolaiset..

Viestin lähetti Sartjärvi
Käsittääkseni tämä ei HPK:n osalta kaadu rahoituskuvioihin, vaan ihan muihin syihin, jos on muuten ylipäätään kaatuakseen.

Asia selvä. Tämä keskustelu kannattaa varmaan siirtää kuten totesitkin HPK-osioon. Tai sitten HIFK-osioon? Ei ainakaan tänne, kait kuitenkaan. Ja tekisi mieli sanoa, että valitettavasti ei tänne. Mutta näillä mennään.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ulkolaiset..

Viestin lähetti cobol
Huippu-Huippu-Mäki. Ja lanseerasin nämä Hupun veljekset juuri tästä paketista.

Lanseerasit tämän yhtä vakuuttavasti kuin sen, että Kuki ei ole tulossa Jokereihin? Heh. Tuolla Huippu-Huippu tyylilläsi minäkin tiedän kaikki tulevat pelaaja valinnat ja lottorivit. Nyt mä en voi olla oikeesti enää nauramatta sun jutuilles. Eihän noissa ole mitään järkeä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ulkolaiset..

Viestin lähetti Ck
Lanseerasit tämän yhtä vakuuttavasti kuin sen, että Kuki ei ole tulossa Jokereihin? Heh.

Kukihan oli mulle aivan yllätys. Ei minkäänlaista ongelmaa myöntää. Hauskaa illanjatkoa ja koita jotenkin keksiä ensi kerraksi itsellesi parempi "edustus". Varo kuitenkin näitä veljeksiä ja tuplia sekä Amerikan eläviä. Ja muita tasokkaita kiekkoilijoita. Niistä saattaa joku oikeasti tietää jotain. Kaikkonen?
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ulkolaiset..

Viestin lähetti cobol
Kukihan oli mulle aivan yllätys. Ei minkäänlaista ongelmaa myöntää. Hauskaa illanjatkoa ja koita jotenkin keksiä ensi kerraksi itsellesi parempi "edustus". Varo kuitenkin näitä veljeksiä ja tuplia sekä Amerikan eläviä. Ja muita tasokkaita kiekkoilijoita. Niistä saattaa joku oikeasti tietää jotain. Kaikkonen?

Aivan sama. Minä tiedän tietäväni totuuden ja sinä tiedät tietäväsi totuuden. Moni lukija ei sitä tiedä, mutta antakaamme heidän vetää omat johtopäätöksensä. Itse yritin tuoda tähän keskusteluun ei Jokeri kantilta katsottua tietoa ja varmasti moni Jokeri leiristä uskoo sinua ehkäpä joku jopa minua, mutta suotakoon jokaiselle vapaus päättää. Harmi vaan, että harvoin kirjoitat koko totuuksia ja siitä tämä keskustelu käyntiin lähtikin.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ulkolaiset..

Viestin lähetti Ck
. Itse yritin tuoda tähän keskusteluun ei Jokeri kantilta katsottua tietoa ja varmasti moni Jokeri leiristä uskoo sinua ehkäpä joku jopa minua, mutta suotakoon jokaiselle vapaus päättää. Harmi vaan, että harvoin kirjoitat koko totuuksia ja siitä tämä keskustelu käyntiin lähtikin.

Boston-Montreal 1. erätauolla kommentoin vielä lyhyesti:

Keskustelu lähti käyntiin? Yritit tuoda tietoa? Miksi sitten koko ajan valehtelet! Esimerkiksi valehtelit että Jokerit ei voi ylittää HIFK:n tarjousta Santalasta koska Jokereilla ei siihen ole varaa? Useamman viestin vänkäämisen jälkeen sinulle paljastui, että eihän se näin todellisuudessa ollutkaan, koska koko sopimuskuvio menikin ihan eri tavalla ja yksin Santalasta ei tarjousta ollut Jokereilta edes pyydetty... Olit siis keksinyt koko asian itse ja kirjoitit kovin asiantuntevasti ja neuvoen, mitä Jokerit voi asiassa tehdä. Siis todella: miten Jokerit voi ja pystyy tekemään sopimuksen Santalan kanssa. Heh! Samoin valehtelit, että Jokerit joutui maksamaan ns. jokerilisän Santalasta. Jos joutuisikin - mitä ei taatusti joudu - sinä et ainakaan siitä tietäisi siitä yksinkertaisesta syystä, että olet osoittanut kirjoituksillasi olevasi aivan pihalla koko Santalan sopimuskuviosta.

Kyllä mä tällaiseen kusetukseen puutun jatkossakin, jossa joku antaa - vaikkakin epäsuorasti - ymmärtää edustavansa pelaajan näkemystä ja kirjoittelee sitten suoranaisia valeita hänen sopimusasioistaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös