OJ:sta vielä...
Itse mitään mistään tietämättä muistan lukeneeni Syracusen sivuilta, josta tämä meidän McLean siis tulee, että joukkueenjohto (siis Bluesin) oli väläytellyt NHL:n työsulun tulessa Jokisen ja Lehtisen mahdollisesti pelaavan Espoossa... (Joku voisi halutessaan lisätä linkin tähän, jos vain muistaa osoitteen).
Jotta ei väärinkäsityksiä syntyisi, niin minä en Jokista mitenkään Bluesiin kaipaa vahvasta IFK taustasta johtuen, mutta onhan noita julleja ennenkin meillä pyörinyt.
Lehtisen sen sijaan ottaisin kirkuen vastaan.
Tilanne on kuitenkin käsittääkseni se, että nämä paljon puhutut vakuutussummat ovat nousemassa käytännön esteeksi suurimmalla osalla "staroista", mm. Lehtisen vakuutus maksaisi kaudessa useamman satatuhatta taalaa. En millään usko, että nämä pelaajat rupeaisivat itse valuutuksiaa maksamaan vain rakkaudesta lajiin...
Käsittääkseni T ja J Ruutu ovat ns. "varmoja" IFK:n miehiä SM-liigaan tullessaan, tämähän tarkoittaisi sitä, että millään budjetilla eikä järjellä OJ ei enää joukkueeseen mahdu (siis jos ykkösprioriteetti on nimenomaan TR), enkä usko Jokisen Jokereitakaan valitsevan (tyytynee siis vähemmän ärsyttävään Bluesiin).