Roster watch 2004-05

  • 600 849
  • 3 557
Tila
Viestiketju on suljettu.

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Niin, sain tekstiviestin 25.5., jossa luki: "Saamani tiedon mukaan sekä Tommi Santala että Antti Miettinen pelaavat ensi kaudella IFK:ssa." Viestin lähettäjänä ei ole ollut nimimerkki JHag tai Isaksson, sillä en tunne kumpaakaan herrasmiestä. Ajattelin vain kysellä n. 1,5 kuukauden varoajan jälkeen, mikä on Miettisen tilanne. Ajattelin, että kyseiset gurut voisivat hieman tilannetta valoittaa tai ampua huhun alas.

No, Santalahan tunnetusti teki sopimuksen IFK:n kanssa ja huhujen mukaan näitä pelaajia on tarjottu pakettiratkaisuina eri joukkueille.

Niin ja toinen tarkoitus oli saada eloa ketjuun....
 
Viimeksi muokattu:

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Viestin lähetti Sistis
Miettisellä on jo voimassaoleva sopimus Ilvekseen:

http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?joukkue=Ilves&sivu=pelaajat


Ihan hyvä veto kyllä. Nyt vaan puhutaan vähän toisen kaliperin kaverista. Tämä herra on A-J Miettinen. Meidän spekuloima on kerhon kannattajienkin hyvin tietämä Antti Miettinen. Kertokaahan kerhon miehetkin onko teillä mitään tietoa herran ens kauden työnantajasta. Miten muistaisin, että Dallas olis käyttänyt herran ens kauden option. Saatan puhua potaskaakin.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
Viestin lähetti Tormentori
En jaksa uskoa enkä tahdo uskoa. Ei meillä ole käyttöä miettiselle.


On teillä h......n kova Rosteri.
Itse vaihtaisin kenet tahansa TPS:n kenttäpelaajista Antti Miettiseen.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Sovitaanko niin että laitatte meille tulemaan Andy Hulkkosen, niin Pena kyllä väsää sellaisen sopparin Miettisen kanssa että Dallasilta loppuu paukut kesken. Te sitten luontevasti saatte tämän sopparin ja pelaajan sinne turkkuseen vastalahjaksi.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti Rosoh
On teillä h......n kova Rosteri.
Itse vaihtaisin kenet tahansa TPS:n kenttäpelaajista Antti Miettiseen.

Minä en vaihtaisi ainakaan meidän Antti Miettistä (joka muuten käytti Antti Miettistä A-junnuihin asti ja otti sitten sen -Jussin ettei sekaannu tähän Anttiin) saatikka Dogia.
 

Scoutti

Jäsen
miettinen sisään, vopat ulos

Hei tämähän kävisi paremmin kuin hyvin. Saataisiin se yksi ulkomaalaispaikka vapaaksi ja lisää paukkuja hyökkäykseen.
Fyysisyyskin taitaisi olla tulevalla kaudella samaa luokkaa, joten kyllä selkeästi saantipuolelle kääntyisi tämä kuppi.

Harmi vain, että miettisen tulo taitaa olla ankka. Kiitos kuitenkin Kempesille ketjun herättämisestä ;)
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
SOVITAAN VAAN!!!!!!!!!!!!!

Viestin lähetti dana77
Sovitaanko niin että laitatte meille tulemaan Andy Hulkkosen, niin Pena kyllä väsää sellaisen sopparin Miettisen kanssa että Dallasilta loppuu paukut kesken.

Lähdempä saman tien pakkaamaan matkalaukkuani ja suuntaan Suomen TURKUUN!!!.
Yritän muistaa soittaa matkalla JKoivulle.....
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Johannes
Vopatin siirrolla Venäjälle pallotellaan taas tässä linkissä. Tämä on siis vielä huhu.
- - -


Koko ajanhan tuo nimi on ollut kohdassa "possible". Miehen itsensä mukaan se pitäisi siirtää kohtaan "impossible".
 

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Pistää ketuttamaan ja urakalla jos Vopat jättää Hifk:n ja Sm-liigan. Yksi mielenkiintoisimmista pelaajista kentällä. Hifk tyylinen pelaaja joka on kova kulmavääntäjä ja taklaaja sekä osaa tapella (liiankin hyvin) ja jos tuollainen mies lähtee Hifk:sta ja Sm-liigasta niin kyllä pistää vihaksi. Yksi liigan ylivoimaisesti seuratuimmista pelaajista ainakin henk.koht. Pidän Vopatin pelityylistä.

-Stouni-
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Olli Jokinen

Jokinen heittää tällasta läppää Snickersin sivuilla:

"Olli Jokisen kanssa tästä asiasta puhuttiin jo aiemmin talvella. Uskooko äijä työsulun tuloon?

-Eiköhän se tuu… varmaan parin päivän sisään ollaan tässä asiassa viisaampia. Tähän on kyllä varauduttu. Oltu seuraan yhteydessä ja muutenkin. Vaikeeltahan toi tilanne sitte mahollisen korvaavan työpaikan suhteen näyttää… eurooppalaisten ja varsinki suomalaisten seurojen kantilta. Hankalaa tuntuu olevan noitten sopimusten aikaan saaminen..

Kerroit helmikuussa Venäjän olevan kohdallasi yhtenä vaihtoehtona..

-Se on perheen kannalta sellanen, joka ei kyllä houkuttele…. ehkä muualle ulkomaille, koska nyt näyttää siltä, että Suomesta ei tunnu paikkaa löytyvän."

Eli ilmeisesti IFK ja Pena eivät ole kovinkaan aktiivisesti Jokisen perässä. Kyllä ton tavallaan ymmärtää. Enemmän T. Ruutu on harharetkestään huomaamatta oma mies, kuin tämä savolainen piellikkö. Ja kun kaikkea ei kuitenkaan voi saada....
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
kaizu: Tulee muistaa ne realiteetit. Jokisella on rahakas sopimus ja vakuutus maksaisi maltaita. HIFK:lla ei millään ole varaa sitä maksaa eikä OJ varmasti halua itsekään maltaita maksaa siitä että HIFK:ssa saisi pelata.
 

Jindebyne

Jäsen
Taitaa tosiaan Jokinen mennä ulkomaille. Jos ei Venäjä nappaa niin Sveitsistä luulisi löytyvän ottajia. Jos ei tulisi finanssiasiat esteeksi niin varmasti OJ:tä olisi HIFK:hon haalimassa, mutta kaikkea ei voi saada. Joskus pakko mennä enemmän järjellä kuin tunteella. Toki minäkin Tuomo Ruudun mielummin otan meidän roosterrin.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti lintu
kaizu: Tulee muistaa ne realiteetit. Jokisella on rahakas sopimus ja vakuutus maksaisi maltaita. HIFK:lla ei millään ole varaa sitä maksaa eikä OJ varmasti halua itsekään maltaita maksaa siitä että HIFK:ssa saisi pelata.

Petteri Lehto sanoi jossakin lehdessä taannoin että pelaajat maksaisi nämä vakuutukset itse.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Master Chief
Petteri Lehto sanoi jossakin lehdessä taannoin että pelaajat maksaisi nämä vakuutukset itse.

Luuletko tosiaan että Jokinen on valmis maksamaan miljoonia (MK) saadakseen pelata HIFK:ssa? Uskon että tuossa tapauksessa jättää kokonaan pelaamatta tai pelaa seurassa joka maksaa vakuutukset itse.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti lintu
Luuletko tosiaan että Jokinen on valmis maksamaan miljoonia (MK) saadakseen pelata HIFK:ssa? Uskon että tuossa tapauksessa jättää kokonaan pelaamatta tai pelaa seurassa joka maksaa vakuutukset itse.

Se on yks ja sama mitä mä luulen mutta näin Petteri Lehto sanoi. Lehti taisi olla Turun Sanomat ja puhe taisi olla ex-tepsiläisistä SM-liigassa työsulun aikana. En ole varma, jos juttu oli nettiversiossa niin saattaa löytyä arkistoista.

Edit: tai sitten kyseessä oli Aaamulehti ja jutun aiheena Nieminen ja kumppanit työsulun aikana.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Master Chief
Se on yks ja sama mitä mä luulen mutta näin Petteri Lehto sanoi. Lehti taisi olla Turun Sanomat ja puhe taisi olla ex-tepsiläisistä SM-liigassa työsulun aikana. En ole varma, jos juttu oli nettiversiossa niin saattaa löytyä arkistoista.

Edit: tai sitten kyseessä oli Aaamulehti ja jutun aiheena Nieminen ja kumppanit työsulun aikana.

Tottakai. Lehto nyt on Lehto ja turkulaiset turkulaisia (mikäli on turun sanomissa ollut tuo juttu).

Pitää mnyt kuitenkin otta HIFK-fanien järki käteen ja ymmärtää ne realiteetit.
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Re: Olli Jokinen

Viestin lähetti kaizu
Eli ilmeisesti IFK ja Pena eivät ole kovinkaan aktiivisesti Jokisen perässä. Kyllä ton tavallaan ymmärtää. Enemmän T. Ruutu on harharetkestään huomaamatta oma mies, kuin tämä savolainen piellikkö. Ja kun kaikkea ei kuitenkaan voi saada....

Juu ei voi kaikkea saada, ja Tuomon itsekin haluan nähdä HIFKissä. Mutta jos Pena ei Ollia joukkueeseensa hommaa, niin pöytähän on sitten katettu Harkimon ja Makkara-Jussin taistella OJ:stä. Näistä kahdesta kyllä jompi kumpi ottaa Ollin riveihinsä arkailematta, ja kyllä maksaa myös sen vakuutuksen.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Vakuutuksista

Sellanen kysymys tietäjille, että eikö yksi mahdollisuus pelaajalla ole vakuutuksen kokonaan poisjättäminen ? Vähän uhkarohkeata toki, mutta noin teoriassa ?

Itse en paljon Jokisen perään itke, jos meillä ois esim. Zidlicky ja Ruudut.
 

Vegas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Olli Jokinen

Viestin lähetti Buccaneer
Juu ei voi kaikkea saada, ja Tuomon itsekin haluan nähdä HIFKissä. Mutta jos Pena ei Ollia joukkueeseensa hommaa, niin pöytähän on sitten katettu Harkimon ja Makkara-Jussin taistella OJ:stä. Näistä kahdesta kyllä jompi kumpi ottaa Ollin riveihinsä arkailematta, ja kyllä maksaa myös sen vakuutuksen.

Jokerithan tarvitsee nimen omaan 1 sentteriä jos Metro jää Jenkkilään ja hups kuinka ollakaan, Olli pelaa liiga-avauksessa mutta aivan väärässä paidassa.
 

Kinkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kiffen
Viestin lähetti lintu
Pitää mnyt kuitenkin otta HIFK-fanien järki käteen ja ymmärtää ne realiteetit.
Realiteetti on kuitenkin se, että viime lakon aikana HIFK:ssa pelasivat NHL-tähdet Tikkanen ja Ruuttu. Nyt tähtäimessä olisi siis pari NHL-tulokasta (T. Ruutu, Z) ja yksi likaisen työn tekijä (J. Ruutu). Mielestäni Karalahtikin on suurempi stara kuin edellä mainitut. Missä siis on se lisäarvo, jonka nämä Amerikan avut toisivat, jos kirkkaimmat tähdet jätetään sopimusten ulkopuolelle? Jokinen on sentään NHL-joukkueen kapteeni, vain Koivu ja Numminen ovat muistaakseni olleet vastaavassa tehtävässä. Jokinen teki myös suomalaisista eniten maaleja viime kaudella.

Ei kai kaikissa asioissa pidä katsoa vain realiteetteja, olenhan minäkin joka kesä uskonut HIFK:n voittavan mestaruuden tulevalla kaudella...
 
Viimeksi muokattu:

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Viestin lähetti Kinkku
[ Missä siis on se lisäarvo, jonka nämä Amerikan avut toisivat, jos kirkkaimmat tähdet jätetään sopimusten ulkopuolelle?. [/B]

Ootkos käyny koskaan peleissä ? Kyllä joku Zidlicky tuo tota show-puoltakin aika lailla (esim. paljon enemmän kuin Jokinen) ja Ruudut mielletään aika vahvasti omiksi miehiksi, joiden pelaamien toisi tota lisäarvoa ainakin fiiliksen puolelle.

"kirkkaimmat tähdet" saa mun puolesta pelata Ilmalassa, Makkara-areenalla tai Ryssissä. Enemmän mulle tuo lisä-arvoa nähdä vanhat suosikit taas IFK-paidassa.

Edit. Täytyy vielä tähdentää, että pidän Jokistakin jollain tasolla vanhana IFK:n miehenä. Mutta niinkuin eilen kirjotin, niin kaikkea ei kuitenkaan voi saada...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös