Roster watch 2004-05

  • 599 939
  • 3 557
Tila
Viestiketju on suljettu.

JanJ

Jäsen
Siellähän se Jarkko Ruutu taisi pelata katulätkää HIFK-paita päällään. Mutta mihin perustuu arvio että HIFK olisi aktiivisin? Kun mietitään että johdossa on Pentti niin pelaajat saa varmaan ite ottaa yhteyttä jos haluaa kokoonpanoon...

Kärpät on varmasti myös aktiivinen: Pirnes, Pitkänen, Niinimaa ainakin alkajaisiksi.

Jokainen joukkue on varmasti aktiivinen. Jopa Ässät kartoittaa tilannetta tosissaan. Resurssien puitteissa toki. Tuskin sellaista seurapomoa onkaan, joka vain lepäilisi mökillään ja odottelee ttä Mike Modano kysyy pelipaikkaa.
 

Megepäck

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Viestin lähetti JanJ
Mutta mihin perustuu arvio että HIFK olisi aktiivisin?

Mietipä sitä. 4 pelaajaa lakon ajaksi on aika paljon. HIFK valitsee 4 pelaajaa joukkueeseensa, kun tarjolla olisi enemmänkin. Niinkuin sanoin, Tuomo Ruutu ja Marek Zidlicky ovat lähes varmoja Pasi Nurmisen lisäksi, mutta Olli Jokinen ja Jarkko Ruutukin mahdollisia. Tai no vedän takasin sillä en tiedä moneltako esim. Ässät on kysynyt palveluja, mutta HIFK:hon olisi ainakin 5 tulossa.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti vlad

Tavallaan kyllä ymmärrän sen miksei näistä mahdollisista diileistä ole tiedotettu sillä edellytyksellä, että diilejä on yleensäkään tehty. Sitä taasen en ymmärrä lainkaan jos liigatiimit ovat olleet niin typeriä etteivät edes ole kulisseissakaan neuvotelleet soppareita........

Onkohan Ruotsin elitserienin jengit tiedottaneet samantapaisista soppareista? Eipä ole ainakaan minun korviini tullut tietoa.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Megepäck
Mietipä sitä. 4 pelaajaa lakon ajaksi on aika paljon. HIFK valitsee 4 pelaajaa joukkueeseensa, kun tarjolla olisi enemmänkin.

No kyllähän me kaikki tämän tiedämme. Sinä tiedät tämän koska käyt hallilla aktiivisesti ja saat sisäpiiritietoa. Me muut emme käy hallilla aktiivisesti ja emme saa sisäpiiritietoa. Mutta toivottavasti sinä jaat meille sisäpiiritietoasi, jonka saat kun käyt hallilla aktiivisesti.

Enkä muuten usko että Hifk ottaa enempää kuin 2 NHL-pelaajaa työsulun tullessa, ei olisi oikein järkeenkäyvää. Ja Arakin sanoi taannoin että "pari otetaan mausteeksi". Ja tämä oli ihan netistä luettua, en kuullut sitä sisäpiiriltä aktiivisesti hallilla käydessäni.
 
Nurminen

Anteeksi tunkeutuminen HIFK-ketjuunne, mutta alkoi kiinnostamaan seuraava asia:
Mistä tulee tämä varma tieto Pasi Nurmisen pelaamisesta HIFK:ssa työsulun aikana?
Lahdessa ainakin pidetään suhteellisen varmana asiana, että Pasi pelaa Lahdessa.
Tämän päivän Arvaajakin asiasta uutisoi.
Pasi liittyy Veikkaajan mukaan Pelicansin harjoitusrinkiin heinäkuussa.
No, käy kyllä meikäläiselle...tosin Pasilla kyllä riittää varmasti muitakin ottajia, joten katsotaan miten hommat etenee, jos lakko alkaa.
Etelä-Suomen Sanomat kertoi joku aika sitten, että Pelicans on jättänyt rahaa Pasia ja Lydmanin Tonia varten.
(Sen tosin huomaa nykyisestä rosteristakin)

Kiitos ja anteeksi!
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Svante
Onkohan Ruotsin elitserienin jengit tiedottaneet samantapaisista soppareista? Eipä ole ainakaan minun korviini tullut tietoa.

Kevyesti asiaa sivuten: aikaisemmin uutisoitu Dany Heatleyn siirtyminen Sveitsiin mahdollisen työsulun aikana peruutettiin. Onkohan kyseessä joku käytäntö, että näistä ei ilmoitella etukäteen ollenkaan?
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Nurminen

Viestin lähetti Urpon Pallo
Anteeksi tunkeutuminen HIFK-ketjuunne, mutta alkoi kiinnostamaan seuraava asia:
Mistä tulee tämä varma tieto Pasi Nurmisen pelaamisesta HIFK:ssa työsulun aikana?
Lahdessa ainakin pidetään suhteellisen varmana asiana, että Pasi pelaa Lahdessa.
Tämän päivän Arvaajakin asiasta uutisoi.
Pasi liittyy Veikkaajan mukaan Pelicansin harjoitusrinkiin heinäkuussa.
No, käy kyllä meikäläiselle...tosin Pasilla kyllä riittää varmasti muitakin ottajia, joten katsotaan miten hommat etenee, jos lakko alkaa.
Etelä-Suomen Sanomat kertoi joku aika sitten, että Pelicans on jättänyt rahaa Pasia ja Lydmanin Tonia varten.
(Sen tosin huomaa nykyisestä rosteristakin)

Kiitos ja anteeksi!

Skitsnack.

Pasi juuri äskettäin kertoi haastattelussa, että katsoo lätkän olevan hänen duuninsa, ja tekee duuniaan siellä mistä saa eniten euroja. Tuskinpa Lahdesta!

Lahdessa voidaan luulla mitä luullaan, mutta Pasi saa päättää itse missä pelaa. Väitän ettei tuo joukkue löydy Lahdesta.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Pasi Nurminen ja Toni Lydman Pelicansiin? Ei mitään mahdollisuuksia, ikävä kyllä. Treenatahan saa jokainen kenen kanssa haluaa, Glenn Metropolitkin treenasi HIFKin kanssa aikoinaan. Juurot ratkaisevat, samoin valmennus ja joukkueen yleinen taso. Ei olisi Nurmiselle -kaikella kunnioituksella- hyvää PR:ää olla liigan tyvipään jengissä keräämässä kiekkoja verkosta.

Moskovan Dynamon nimilistan ilmestyttyä (kiitos siitä C!) kuka vielä uskoo, että Vopat menee ja mahtuu sekaan? M. Tuomainen muuten treenailee edelleen outlaw´na (ei Blegin kanssa) eli lienee lienee ilman diiliä ensi kaudeksi. On valehtelematta saanut lisää ytyä kroppaansa, varsinkin jalkoihin. Jakke on -gulp- edelleen HIFK-myönteinen.
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Nurminen

Eipä sitä Pasin (mahdollista) seuraa tässä vaiheessa tiedä kukaan tänne kirjoitteleva laisinkaan. Hyvä jos Nurminen itsekään tietää. Tuo haastatttelu kuten kaikki muutkin nyt oli (tietysti) täynnä tavallisia ympäripyöreitä latteuksia. Ainoa asia mistä itse olen varma Nurmisen suhteen on se, että ainakaan IFK:ssa en hänen uskalla uskoa pelaavan ennen kuin on sopimus julkistettu. On nämä niin monesti nähty HIFK:n ja Penan suhteen.

Jos jotain suomalaisseuraa pitäisi veikata, missä Nurminen lakon aikana pelaisi, sanoisin ehdottomasti Jokerit. (ja tämäkään ei siis ollut tieto sen enempää kuin kenenkään muun Nurmista koskevat jutut täällä)
 

Jake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
NHL-pelaajat

Tässä täytyy nyt muistaa, etteivät NHL-pelaajat mahdollisen työsulun sattuessa ole todellakaan ilmaisia millekään joukkueelle. Ei heitä voi ottaa joukkueeseen mielin määrin. Aravirta onkin sanonut IFK:n ottavan maksimissaan neljä NHL-pelaajaa. Luulen (huom. luulen), että IFK valitsee NHL-pelaajat seuraavien kriteerien perusteella:

1. Pelaajalla on IFK-tausta.
2. Pelaaja auttaa joukkueen parempaan menestykseen.
3. Pelaajalla on nimeä, jolloin hän tuo lisäkatsojia kotipeleihin.

Nimet Tuomo Ruutu, Olli Jokinen, Jarkko Ruutu ja Marek Zidlicky täyttävät nämä ehdot. Marekin kanssa on vaan se ongelma, että hän vie yhden ulkomaalaispaikan, jotka IFK:ssa on jo täytetty.

Pasi Nurminen ei taas täytä kuin kohdan 2. ja osittain kohdan 3. Toisekseen IFK:lla on tällä hetkellä rosterissa varmaan suht kallispalkkainen Dave Stathos, joka pitäisi ensin savustaa joukkueesta. Kolmanneksi, mitä sitten tehdään, jos NHL-kausi alkaakin ja Nurminen suuntaa takaisin Atlantaan? Pelataan Lundellilla loppukausi? Minun mielestä Pasi Nurmiseen ei kannata tuhlata pennosia näiden syiden takia.

Samoin epäilen Nurmisen siirtyvän Ilmalaankaan. Tuskin Tim Thomaksen tasoinen maalivahti suostuu olemaan puolikautta penkin päässä.

Toivottavasti Nurminen ja vaikka Lydman menevät Pelicansiin pelaamaan. Tai toivottavasti koko hemmetin työsulkua ei edes tule!
 

Megepäck

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Viestin lähetti Carlos
No kyllähän me kaikki tämän tiedämme. Sinä tiedät tämän koska käyt hallilla aktiivisesti ja saat sisäpiiritietoa. Me muut emme käy hallilla aktiivisesti ja emme saa sisäpiiritietoa. Mutta toivottavasti sinä jaat meille sisäpiiritietoasi, jonka saat kun käyt hallilla aktiivisesti.

Enkä muuten usko että Hifk ottaa enempää kuin 2 NHL-pelaajaa työsulun tullessa, ei olisi oikein järkeenkäyvää. Ja Arakin sanoi taannoin että "pari otetaan mausteeksi". Ja tämä oli ihan netistä luettua, en kuullut sitä sisäpiiriltä aktiivisesti hallilla käydessäni.


Ara sanoi kyllä että mausteeksi otamme 2-4 NHL-pelaajaa. Tuomo Ruutu on varma pelaaja ja uskoisin Marek Zidlickynkin olevan. Jos se Nurminen valitsee seuran eurot mielessä niin voisi painua vittuun. Jarkko meille ja Olli Venäjälle sanon mä. Tai no, kummatkin meille!
Minä en saa sisäpiiritietoa keneltäkään, tosin olisi suht mukavaa jos joku jannu siellä nordiksella olisi jonka tunnen. Nordiksella saa käydä milloin vain. Tosin sinun paikkasi lienee tiiviisti koko ajan siinä tietokoneen edessä kauniina kesäpäivinäkin. Menepäs poika ulkoilemaan ja hölkkää vaikka Ilmalaan
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Arvoisa Buccaneer, minulla jopa on jonkunasteista tietoakin Nurmisesta, eikä Jokerit ole mukana kuvoissaan. HIFK ja Ara ovat vahvoilla. Mutta lopullista tietoa? Eihän kenelläkään ole lopullista tietoa edes siitä, että tuleeko NHL-lakko :). Joka tapauksessa vedonlyöntiin voin lähteä Nurmisen SM-liigaseurasta, jos NHL-lakko tulee ja sanon itse, että HIFK. Onkos halukkaita? Vastavedoksi ei kelpaa "ei HIFK", pitää olla seura tarjolla.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti JHag
Moskovan Dynamon nimilistan ilmestyttyä (kiitos siitä C!) kuka vielä uskoo, että Vopat menee ja mahtuu sekaan?

Minä uskon, että Vopatin lähtö Dynamoon on vielä mahdollista. Sinne se meni Robert Kantorkin samaan seuraan ja muistaakseni pelaajan nimi löytyi selittämättömästi ensin netistä silloinkin Dynamon sivuilta. Pari kuukautta kun väännettiin, niin Kantor oli Moskovassa, Dynamon paidassa.

Venäjän sarjassa saa pelata 3 ulkolaista yhdessa joukkueessa. Toistaiseksi Dynamoon on vahvistettu vasta 1 ulkolainen, Pavel Rosa. Tilaa olisi vielä kahdelle ja sivulla www.hcdynamo.com on edelleen nimet Roman Vopat ja Keith Aucoin (Anaheimin farmin paras pistemies viime kaudella, sentteri).

Seurataan nyt vieläkin tilannetta. En väitä edelleenkään, että Vopat siirtyy Dynamoon, mutta en yllättyisi siitä kovinkaan paljon. Minusta Vopat vielä täydentäisi hienosti näitä Datsjukeja ja kumppaneita. Ei ne kilpaile samoista pelipaikoista.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Johannes
Seurataan nyt vieläkin tilannetta.

Seurataan tilannetta. Seurataan! Prkl tässä mitään voi seurata. Ei voi nukkua, ei voi syödä, ei voi ... Ehkä ainoa mitä voi tehdä on kääntyä Pikkaraisen (Jumala) puoleen ja pyytää häntä lähettämään the Vitsaukset Ilmalan sijasta Dynamoon.

Auts.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä on kritisoitu sitä että Pentti myy Vopatin Stathoksen sijasta. Tulee kuitenkin muistaa että myydään se millä on ottajia. Yhdestä ulkomaalaisesta olisi päästävä eroon ja Harkins taitaa olla ainoa suojattu. Jos Vopat on ainoa jolla on kysyntää lähtee hän, muuten voidaan unohtaa Zidlickyt ensi kaudella. Venäläiset ovat niin tyhmiä että voivat jopa Vopatista jonkun siirtokorvauksen maksaa, tällöin pitää jo ihan miettiä kumpi on järkevä ratkaisu; pitää Vopat ja maksaa kovaa liksaa vaiko saada hänestä rahaa ja että hänen palkka että ulkomaalaispaikka jäävät auki jollekin kovemmalle hankinnalle?
 

Ynjevi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pärssinen - Harkins - Kuhta
J. Ruutu - Santala - T. Ruutu
Järvinen - Hirschovits - Vihko
Luttinen - Häppölä - Holma/Petrell

Söderholm - Karalahti
Benysek - Zidlicky
Kultanen - Saarinen
Kurvinen - Turunen
(Pikkarainen)

Nurminen / Lundell

Noilla mestaruus olis lähes varma!!!1

Mä lähen nyt hallille urkkiin, moro!
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Viestin lähetti Ynjevi
Pärssinen - Harkins - Kuhta
J. Ruutu - Santala - T. Ruutu
Järvinen - Hirschovits - Vihko
Luttinen - Häppölä - Holma/Petrell

Söderholm - Karalahti
Benysek - Zidlicky
Kultanen - Saarinen
Kurvinen - Turunen
(Pikkarainen)

Nurminen / Lundell

Noilla mestaruus olis lähes varma!!!1

Mä lähen nyt hallille urkkiin, moro!

Muista ottaa megepäck, sepi-keijo , jorelahti ja kumppanit messiin... Heh heh...
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti JHag
Pasi Nurminen ja Toni Lydman Pelicansiin? Ei mitään mahdollisuuksia, ikävä kyllä. Treenatahan saa jokainen kenen kanssa haluaa, Glenn Metropolitkin treenasi HIFKin kanssa aikoinaan. Juurot ratkaisevat, samoin valmennus ja joukkueen yleinen taso. Ei olisi Nurmiselle -kaikella kunnioituksella- hyvää PR:ää olla liigan tyvipään jengissä keräämässä kiekkoja verkosta.
.

Ja sinähän sen tiedät mitkä joukkueet siellä tyvipäässä ensikaudella majailee? Ja sen, että Pelicansin valmennus on automaattisesti paskaa? Tuskin se sen parempaa mainosta Nurmiselle on kerääkö se niitä kiekkoja IFK:n vai Pelicansin maalista.
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Viestin lähetti JHag
Arvoisa Buccaneer, minulla jopa on jonkunasteista tietoakin Nurmisesta, eikä Jokerit ole mukana kuvoissaan. HIFK ja Ara ovat vahvoilla. Mutta lopullista tietoa? Eihän kenelläkään ole lopullista tietoa edes siitä, että tuleeko NHL-lakko :).

Jepjep. Ei ollu tarkoitus kenenkään mahdollisia todellisia tietoja väheksyä. Lähinnä kommentoin noita ricon ja Urpon pallon ilman kummempia lähteitä tulleita heittoja Nurmisen seurasta. Kuten varmaan huomasitkin, en väittänytkään tietäväni mitään siitä että Nurminen tulisi pelaamaan jokereissa (tai missään muuallakaan).

Jos todellista tietoa sitten sinulla on, niin mikäs sen mukavempaa. No se, jos Pasi todella HIFK:ssä pelaisi ensi kaudella, vaan taitaa jäädä Atlantaan kuitenkin...=)

edit. välimerkit
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Megepäck
Tosin sinun paikkasi lienee tiiviisti koko ajan siinä tietokoneen edessä kauniina kesäpäivinäkin. Menepäs poika ulkoilemaan ja hölkkää vaikka Ilmalaan

Kaikilla meillä ei ole 2,5kk kesälomaa koulusta, joten joudun kirjoittelemaan juttujani ihan täältä töistä. Töissä vietetään usein suurin osa valveillaoloajasta. Meilläpäin akselilla 8-18 tuntia. Ja sitäpaitsi täällä sataa vettä, joten hölkkä ei sikälikään houkuttele. Ja kyllä se vesisateellakin voisi olla ihan kivaa, mutta Ilmalaan matkaa kertyisi osapuilleen 1995,3km joten en tänä öhtöönä viitti lähteä. Ja jos haluat oppia tuntemaan jonkun merkkihenkilön hallilta, niin mä tiedän pari tyyppiä kenellä on sen messenger-osoite.


---------------


Hiukan muuten ihmettelen jos Vopat ei ole suojattujen listalla, vaan pelkästään Harks olisi. Varsinkin uskon että "samannäköisen" sentterin kanssa ensi kaudella voisi olla ihan helvetin kova kaveri. Luulisi että jos joku ulkomaalainen pitää myydä, niin Beny voisi käydä kaupaksi. Itse tosin pitäisi erittäin mielellään molemmat, mutta jos jostain on luovuttava niin ei ainakaan Vopista.

Ja jos Vopista luovutaan, niin luulen että ainakin minä itse ja sisaremme Gredu perustamme itke&juo itsesi nukuksiin -klubi Ry:n, eli tuttavallisemmin IJINKRy:n.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Carlos
Ja jos Vopista luovutaan, niin luulen että ainakin minä itse ja sisaremme Gredu perustamme itke&juo itsesi nukuksiin -klubi Ry:n, eli tuttavallisemmin IJINKRy:n.

Ilimammuuta. Pitääkö sen olla Ry? Tulee taas sanomista niistä perunoista...
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Viestin lähetti Megepäck
Tee työtäsi äläkä jauha täällä paskaa.

Jatkoaika.com:in keskustelupalstalla vallitsee kuten muuallakin elämässä hierarkia. Pidä sinä lomaa äläkä jauha täällä paskaa.

Tuohon Nurmiseen. Onko kenelläkään siis ihan aikuisten oikeata tietoa hänen mahdollisesta seurastaan sulun sattuessa? Minäkin olen kuullust "luotettavasta" lähteistä kolme eri vaihtoehtoa; Sveitsi, Pelicans ja IFK. Sveitsi se varteenotettavin.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Viestin lähetti Koala
Jatkoaika.com:in keskustelupalstalla vallitsee kuten muuallakin elämässä hierarkia. Pidä sinä lomaa äläkä jauha täällä paskaa.

Hyvin todettu. Jos täällä kaverit jotka ikänsä puolesta eivät saa ajaa vielä edes mopoa ja joiden hengentuotteet palstalle ovat sen mukaisia alkavat haistattelemaan Carlosin tasoiselle Jatkoaikalaiselle, niin kyllä tähän pitää puuttua, jotta voimme jatkossakin nauttia hyvätasoiseta keskustelupalstasta.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Allekirjoitan täysin, nämä jaskajokuset on saatava pois täältä.

Tuntuukin että ne lisääntyy kuin jänikset niityllä, ja se on valitettavaa..vaikka kyseessä onkin yksi ja sama henkilö.
(huomatkaa....pisteet...)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös