Roster watch 2004-05

  • 600 030
  • 3 557
Tila
Viestiketju on suljettu.

MaV

Jäsen
Viestin lähetti Johannes
Venäjän sarjassa saa pelata 3 ulkolaista yhdessa joukkueessa. Toistaiseksi Dynamoon on vahvistettu vasta 1 ulkolainen, Pavel Rosa. Tilaa olisi vielä kahdelle ja sivulla www.hcdynamo.com on edelleen nimet Roman Vopat ja Keith Aucoin (Anaheimin farmin paras pistemies viime kaudella, sentteri).

Aucoinin siirtoa ei ole julkaista nähdäkseni missään muualla kuin tuolla fanisivulla. Kuitenkin Soviet Sportin jutussa Dynamon valmentaja kertoo hänen liittyvän joukkueeseen ilmeisesti tänään.

Dynamon ulkomaalaisista en oikein tiedä, tulevalla kaudella kaiketi kaikki ei-venäläiset lasketaan ulkomaalaisiksi. Viime kaudella joukkueessa pelasi slovaki Tomas Harant ja Kazakstanin maajoukkueveskari Jeremejev. Jälkimmäinen kai on ainakin jatkamassa, mutta hänellähän voi toki olla kaksoiskansalaisuus.
 

Megepäck

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Viestin lähetti Koala
Pidä sinä lomaa äläkä jauha täällä paskaa.


Sen sanon etten jauha paskaa, täällä, vaan kirjoitan asiallisesti, tosin joihinkin viesteihin olen puuttunut negatiivisesti, mutta sen kerron, että turkulaiset ei mulle vittuile
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Viestin lähetti Megepäck
Sen sanon etten jauha paskaa, täällä, vaan kirjoitan asiallisesti, tosin joihinkin viesteihin olen puuttunut negatiivisesti, mutta sen kerron, että turkulaiset ei mulle vittuile

Eijh, mistä näitä tulee? Kieliopin tunneilta taidat luntata? Kenelle kerrot, että me turkulaiset emme sinulle vittuile? Mitäs jos vittuillaan? .Haista vittu. Lopetetaan tämä nyt vaan tähän. Jos asiaa vielä ilmenee, lähetä YV:tä.
 

Megepäck

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Viestin lähetti Koala
Eijh, mistä näitä tulee? Kieliopin tunneilta taidat luntata? Kenelle kerrot, että me turkulaiset emme sinulle vittuile? Mitäs jos vittuillaan? .Haista vittu. Lopetetaan tämä nyt vaan tähän. Jos asiaa vielä ilmenee, lähetä YV:tä.


Nyt perkele Megepäck! Tuo kiltti turkulainen ajatteli vain parastasi ja sinä tyhmä tiuskit hänelle. Mitä oletkaan tehnyt. Vaikka hän onkin turkulainen niin sinulla ei ole mitään oikeuksia haukkua häntä, olethan sentään stadin poika. Turku on hänen ongelmansa mutta älä ole rasisti! Äläkä hauku ketään turkulaiseksi vaan mieluummin ulkolaiseksi. Häpeä, ja nyt nurkkaan miettimään tekojasi!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Shejbal
Ja sinähän sen tiedät mitkä joukkueet siellä tyvipäässä ensikaudella majailee? Ja sen, että Pelicansin valmennus on automaattisesti paskaa? Tuskin se sen parempaa mainosta Nurmiselle on kerääkö se niitä kiekkoja IFK:n vai Pelicansin maalista.

Vastauksia typeriin kysymyksiisi tjsp. samassa hengessä:

1) Olen absoluuttisen varma, että Pelicans majailee ensi kaudella HIFKistä katsottuna tyvipäässä.

2) Olen absoluuttisen varma, että HIFKin valmennus ensikin kaudella on parempaa kuin Pelicansin valmennus.

3) Olen absoluuttisen varma, että pelaaminen HIFKissä contra Pelicansissa on HIFKissä pelaavalle selkeästi parempaa PR:ää kuin Pelicansissa pelaavalle.

Wanna bet?

PS. Mulla ei ole kerta kaikkiaan yhtään mitään Pelicansia vastaan. Lahden kiekkoilu on monestakin syystä lähellä sydäntäni. Mutta faktat faktoina, kiitos! Ja menestystä Lahteen, Lamberg on mainio takalinjojen moheltaja.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
En tiedä mitä järkeä Vopatin olisi lähteä Venäjälle.
Kestääkö pää sillä siellä voi joutua jopa tekeen jotain fyysistäkin palkkansa eteen toisin kuin täällä.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti tant gredulin
Kevyesti asiaa sivuten: aikaisemmin uutisoitu Dany Heatleyn siirtyminen Sveitsiin mahdollisen työsulun aikana peruutettiin. Onkohan kyseessä joku käytäntö, että näistä ei ilmoitella etukäteen ollenkaan?

Minun tietolähteeni Ruotsista kertoi asian olevan juuri näin.
(Vaikken käy aktiivisesti missään enkä saa mistään enkä keltään mitään sisäpiiritietoa, bääh, bääh... )

Taitaa tulla tosi mielenkiintoinen syksy. Mulle on ihan samantekevää tuleeko Nurminen, Jokinen, Ruutu tai Kurri kunhan hanskat heiluu ja tunnelma tiivistyy.
Vihdoinkin: Let´s play hockey!
 

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti JHag
3) Olen absoluuttisen varma, että pelaaminen HIFKissä contra Pelicansissa on HIFKissä pelaavalle selkeästi parempaa PR:ää kuin Pelicansissa pelaavalle.

Wanna bet?

.

Jos Nurminen tota PR:ää vielä tarvii niin mikäs sen parempaa sitä, kuin nostaa torjunnoillaan Pelikaanit sarjataulukon kärkisijoille. Nurminen tunnetaan ainakin täällä Lahdessa miehenä, joka ei suuria haasteita pelkää. Mutta mihin Liipolan Hasekki tarvii PR:ää?
 

Megepäck

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Viestin lähetti Svante

Taitaa tulla tosi mielenkiintoinen syksy. Mulle on ihan samantekevää tuleeko Nurminen, Jokinen, Ruutu tai Kurri kunhan hanskat heiluu ja tunnelma tiivistyy.
Vihdoinkin: Let´s play hockey!

Kannattaisi hankkia pelaajia jotka sitä tunnelmaa nostattavat.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Viestin lähetti Megepäck
Sen sanon etten jauha paskaa, täällä, vaan kirjoitan asiallisesti, tosin joihinkin viesteihin olen puuttunut negatiivisesti, mutta sen kerron, että turkulaiset ei mulle vittuile

Anteeksi tunkeutumiseni tähän ketjuun.
En ole tätä teidän keskustelua sen paremmin viimeaikoina seurannut, mutta hieman paranoidinen olo minulle tästä tuli, siis tämän kirjoitustyylin/ulosannin olen joskus aikaisemminkin nähnyt, tosin hieman eri nimimerkillä: megEpäck=jorElahti?

Rekisteroöitymisaikakin täsmäisi...

Jos olen väärässä, nöyrimmät anteeksipyyntöni!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Svante
Onkohan Ruotsin elitserienin jengit tiedottaneet samantapaisista soppareista? Eipä ole ainakaan minun korviini tullut tietoa.

Eipä ole kantautunut minunkaan korviini minkään valtakunnan tietoa asian tiimoilta, ilmeisesti ainoastaan Venäjän liigan suunnalta on tiputettu tietoa mahdollisista sopimuksista NHL-pelaajien kanssa. Jossain vaiheessahan Dany Heatleyn sopparista oli puhetta mutta sekin puhe taidettiin vetää takaisin, tuskin sopparia kuitenkaan on purettu... vai onko tietoa?

Niin, ja minun korviinihan nyt ei kantaudukaan mitään tietoa mistään suunnalta kun en kuulu minkään valtakunnan sisäpiireihin - ei edes ÄTPPOMK klubi jakele minulle tiedotuksiaan.

vlad.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti mixu
En tiedä mitä järkeä Vopatin olisi lähteä Venäjälle.
Kestääkö pää sillä siellä voi joutua jopa tekeen jotain fyysistäkin palkkansa eteen toisin kuin täällä.

Varsin aiheellinen kysymys.

Kannattaako ottaa riski ja lähteä Venäjälle, jossa mahdollisuus joutua telotuksi on kotoista liigaamme huomattavasti suurempi ja jossa meno muutenkin on melkoisesti villimpää.

Vopatin sairaushistoria huomioon ottaen en pitäisi minään ihmeenä ettei hän Venäjälle suuntaisi vaikka millaista sopparia tarjottaisi.

vlad.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos vlad. Huojun täällä epätietoisuuden syvässä suossa, vaihtoehdosta toiseen. Lähteekö vai eikö lähde. Ah ja voi tätä tuskaa ja vaikerrusta, tuokaa säkkejä ja tuhkaa. Saapukaa, oi vitsaukset, torakat ja heinäsirkat.

Onneksi en vielä ole Megepäckin tiloissa ja lähettele viestejä itselleni.
 

seetre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ingvar Hirdwall
Viestin lähetti JHag
Ja menestystä Lahteen, Lamberg on mainio takalinjojen moheltaja.
Lahdessa pelaa ensi kaudella kaksi kovaa IFK kasvattia jotka mielellään olisin nähnyt omassakin jengissä. Toivon mukaan Lamberg ja Honkanen nähdään vielä petopaidassa.
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Viestin lähetti Svante
Mulle on ihan samantekevää tuleeko Nurminen, Jokinen, Ruutu tai Kurri kunhan hanskat heiluu ja tunnelma tiivistyy.
Vihdoinkin: Let´s play hockey!

Veli Svante osaa kiteyttää, fokusoida miltä me kaikki toivomme HIFK:n näyttävän ensi kaudella. HIFK kaipaa hanskanheiluttajia tyyliin T.Laaksonen, T.Doyle ja S.Kaikkonen.

Tiettyjä pelaajia on nostettu esille keskustelussa ylempänä. Seetre yhdistää Jani Honkasen Lahden Pelicansiin? Kyseistä pelaajaa scoutattiin suurennuslasin alla lähinnä harjoitusotteluihin kariutuneessa urassa HIFK:ssa. Miehellä vaan ei ole kertakaikkiaan käyttöä SM-liigassa. Uskomattomia hazardeja ja jäähyjä lähinnä kampituksista. Ei missään tapauksessa HIFK näköinen pelaaja.

Roman Vopat menee pelaamaan Venäjälle yhtä varmasti kuin Helenius lähti pelaamaan Saksan liigaan. Vopatin kommentit pelaamisesta Venäjällä muistavat kaikki kesän harjoitusturnauksen jälkeen. Roman ja Sami ovat molemmat pelaajia, joita ei siirrellä joukkueiden välillä ilman pelaajan suostumusta.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti seetre
Lahdessa pelaa ensi kaudella kaksi kovaa IFK kasvattia jotka mielellään olisin nähnyt omassakin jengissä. Toivon mukaan Lamberg ja Honkanen nähdään vielä petopaidassa.

Pasi Salosesta puhumattakaan.

Viestin lähetti seetre
Tiettyjä pelaajia on nostettu esille keskustelussa ylempänä. Seetre yhdistää Jani Honkasen Lahden Pelicansiin? Kyseistä pelaajaa scoutattiin suurennuslasin alla lähinnä harjoitusotteluihin kariutuneessa urassa HIFK:ssa. Miehellä vaan ei ole kertakaikkiaan käyttöä SM-liigassa. Uskomattomia hazardeja ja jäähyjä lähinnä kampituksista. Ei missään tapauksessa HIFK näköinen pelaaja.

Sanoo mies joka tyrkytti Samuli Kaikkosta HIFK:hon vuosikausiin.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Honkasen hehkutuksesta

Viestin lähetti seetre
Lahdessa pelaa ensi kaudella kaksi kovaa IFK kasvattia jotka mielellään olisin nähnyt omassakin jengissä. Toivon mukaan Lamberg ja Honkanen nähdään vielä petopaidassa.

Eikö teistä Honkasen kannattajista kukaan käynyt peleissä, silloin kun Honkanen IFK:ssa pelasi ? Täys paska se oli ja toivottavasti ei enää ikinä tule lähellekkään petopaitaa. Todella hidas ja epävarma. Omissa soi lähes aina, kun oli kentällä. Niin ja se "kovuus" on lähinnä yhden arvostetun palstalaisen sitkellä propagandalla luoma illuusio.

Edit. Kerrankin samoilla linjoilla Q:n kanssa.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Honkasen hehkutuksesta

Viestin lähetti kaizu
Eikö teistä Honkasen kannattajista kukaan käynyt peleissä, silloin kun Honkanen IFK:ssa pelasi ? Täys paska se oli ja toivottavasti ei enää ikinä tule lähellekkään petopaitaa. Todella hidas ja epävarma. Omissa soi lähes aina, kun oli kentällä. Niin ja se "kovuus" on lähinnä yhden arvostetun palstalaisen sitkellä propagandalla luoma illuusio.

Edit. Kerrankin samoilla linjoilla Q:n kanssa.

Honkasen pelillisistä avuista olen kyllä aivan samaa mieltä, mutta kovuudesta en. Kyllä Honkanen oli/on oikeasti kova. Sitä voi vaikka kysyä eräältä veli-Venäläiseltä.
 
Viestin lähetti ZOOM
Anteeksi tunkeutumiseni tähän ketjuun.
En ole tätä teidän keskustelua sen paremmin viimeaikoina seurannut, mutta hieman paranoidinen olo minulle tästä tuli, siis tämän kirjoitustyylin/ulosannin olen joskus aikaisemminkin nähnyt, tosin hieman eri nimimerkillä: megEpäck=jorElahti?

Rekisteroöitymisaikakin täsmäisi...

Jos olen väärässä, nöyrimmät anteeksipyyntöni!


Nimimerkki ZOOM ei varmaan ole lukenut Jatkoajan tiedoitteita ?

Tämä sama tiedoksi myös muillekin. Palstan itsemoderointi ei kuulu asiaan. Jos teillä on jotain asiaa Moderaattoreille, kertokaa siitä yv:llä, sähköpostilla ( moderaattorit@jatkoaika.com) tai raportoikaa viesti.
Ketjuja on mukavampi lukea kun ne ovat topicin mukaisia.


Teidänkin ystävänne,
Moderaattorit
 

red nec

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Nämä vopat jutut ovat samalla varmalla pohjalla kuin urkurin
lähtö aikoinaan moskovaan.NHL lakko alkaa suurella todennäköisyydellä ja punaisissa pelaa tietty määrä omia äijiä
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti red nec
Nämä vopat jutut ovat samalla varmalla pohjalla kuin urkurin
lähtö aikoinaan moskovaan.NHL lakko alkaa suurella todennäköisyydellä ja punaisissa pelaa tietty määrä omia äijiä

Kantor lähti kuin lähtikin, vaikka hieman aikataulusta myöhässä.
Tästä voisi vaikka vetää sellaisen arvailun, että Vopatilla on soppari olemassa, mutta milloin soppari astuu voimaan on sitten eri asia. Sm-liigan siirtoraja on kaukana edessä. Kuka tietää miten maailma silloin makaa.
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Megepäck
Jos se Nurminen valitsee seuran eurot mielessä niin voisi painua vittuun. Jarkko meille ja Olli Venäjälle sanon mä. Tai no, kummatkin meille!
Oletko siis sitä mieltä että Nurmisen pitää siirtyä ilman muuta HIFKiin jos kysytään, vaikka ei ole mitään siteitä koko seuraan. Rahasta viis?
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Mitäs se JanJ nyt huuruaa? Kerrankin asiallista kommenttia (toki heikolla kielenkäytöllä höystetty) Megepäckiltä..

"Jos se Nurminen valitsee seuran eurot mielessä niin voisi painua vittuun."

Eli Megepäckhän nimenomaan kertoilee, että mikäli Nurminen valitsee esim HIFK:n rahan takia, niin voi painua..juu.

Ai niin, mutta porilainen JanJ on koskematon ja häntä ei saa moittia =) . Hups!
 

Kinkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kiffen
Viestin lähetti Q
Kuka on Pasi Salonen ?
Taitaa Q:kin tulla kuulemaan Pasi Salosesta tulevaisuudessa, jos Penaan on uskomista. Santalan sopimuksen aikaan Pena sanoi seuraavaa:

"Pasi Salonen taas on Pelicansissa kasvamassa korkoa. Laskimme, ettei Pasi saisi tarpeeksi mahdollisuuksia kehittyä meidän tämän kauden joukkueessamme, joten mies pelaa Pelicansissa 20v.-maajoukkuevalmentajan johdolla."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös