Viestin lähetti Ynjevi
Vopat on aivan liian ylipalkkainen ja vielä kaikenlisäksi ulkomaalainen. Ei missään nimessä ole järkeä pitää tuollaista pelaajaa joukkueessa. Jäähyjen oton ja suunsoiton, sen hän taitaa. Ei mitään muuta. Turha, ja HIFK-laisten osalta ylimainostettu paska,sanon minä.
Ja kun Vopat myitäisiin Venäjälaisille, niin siitä saataisiin oiva nippu tuohta, jotka sitten voitaisiin sijoittaa johonkin järkevään. Ja kun lakkokin tulee NHL:ässä, niin sitten tarvitaan rahaa uusiin pelaajiin...Ja uskon, että Pena havittelee monia HIFK-taustaisia pelaajia lakon tullessa...Jokinen on sanonut Uugelle Snickersin sivuilla, että lakon tullessa HIFK:ssa on osoite, Tuomo Ruutu sanoin Nelosen urheiluaamussa, ja Ylen MM-kisa lähetyksessä, että ainut joukkue on HIFK. Jarkko Ruudun tulosta olen kuullut, ja Zidlicky totesi myös Turun Sanomissa, että Helsinki on hänen toinen kotinsa, ja hän tulee HIFK:iin. Nyt meillä olisi siis Harkins, Benysek, Zidlicky ja Stathos. Uskon, että myös Stathos lentää yli laidan, ja olen kuullut, että Pasi Nurminen tulisi myös...Eli sitten olisi 3 ulkolaista....Sitten Pena keksii varmaan jonkun yllätyksen...
Ketjut:
Kuhta-Harkins-Pärssinen
Penan Yllätys-Jokinen-T.Ruutu
J.Ruutu-Santala-Vihko
Järvinen-Hirschovits-Häppölä
Karalahti-Söderholm
Zidlicky-Benysek
Saarinen-Kultanen
Kurvinen-Turunen
Nurminen-Lundell