Yritys, joka elää julkisuudesta
Nimimerkillä Q kirjoittava kaveri tietää kaiken, mutta ei viitsi kertoa muille. Mä tiedän enemmän, mutta enpä kerro. Tiedän, että Q luulee väärin ja mä tiedän oikein. Valaisevaa?
Urheilu on bisnestä ja Peltoset otetaan back, jos on mahdollisuuksia jne... Tosin jos urheilu on bisnestä, niin miksi yritys vetäytyy pois otsikoista? Luuleeko ne todella, et ihmisten kiinnostus pysyy, jos mitään ei mistään kuulu. Toki meidän kiinnostus pysyy ja älyttömät unelmat huippu vahvistuksista kantaa kesäkuukauksien yli, mutta miten on sen E2:ssa istuvan Hodaria maiskuttavan kaverin suhteen, joka kaataa 1. erätauolla oluet rinnuksille ja tokalla tiputtaa lihiksen kurkkusalaatit naapurin kengille. Eihän se edes muista koko lajia ennen maaliskuuta (jos silloinkaan). Sehän laskee myyntiä jo peliäkohden pääsylipulla, 3-4 oluella, hodarilla, wokilla ja kaulaliinalla (eli 112,50€). No ei nyt ehkä ihan, mut kallistahan hallilla tuppaa olemaan. ;)
Eli vähän tsemppiä siihen viestintä- ja markkinointikoneistoon!!! Pari uutta pelaajaa piristää, yks tosi kovis ja yks ärsyttävä taituri. Sitten näitä + entisiä jätkiä juhlittais ja kehuttais tavaisiin - naurettais naapurin pihtisäärimikkihiireille. Eihän tää edes maksa - ainahan lehtiin pääsee, jos osaa (HIFK:n brändi höystettynä lisä itsetietoisuutena jne..).
Tää avautuminen siksi, et haluun jengille rahaa, taitoa ja kovia nyrkkejä! Itse oon siviilitaustastani huolimatta pelkkä lätkäfani ja vaadin HIFK:lta suurseuran esityksiä ja vanhaa kunnon HIFK-tyylistä hokii!! Jos ei ole rahaa hankkia pelaajia, ni se ei mua kiinnosta, koska mä en tyydy keskinkertaisuuteen. Sitä paitsi jos nyt ei ole rahaa hankkia tähtiä, ni tulevalla ja ens kaudella saa taas istua F1:n lipuilla A5:ssa.
Tää liittyy ainakin pikkasen tulevaan joukkueeseen ja sen kokoonpanoon, KAI.