Roster watch 2003-2004

  • 422 247
  • 2 893
Onko jossain sanottu, että uutta pelaajaa oltaisiin hankkimassa? En nimittäin usko. Näin hyvin voittavaa joukkuetta harvemmin aletaan korjailla. Ja juuri vielä, kun on alettu saamaan kaikilta alkukankeus pois. Mitäs sitten, kun sieltä tulee joku asennevammainen, jonka takia koko joukkueen pelihalut lyäshtävät täysin ja tappiokierre alkaa. Tällainen tapaus tulee mieleenkin. Ja Aravirtahan sanoi, että ei toivo muutoksia kauden aikana.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti punasydän
Ja Aravirtahan sanoi, että ei toivo muutoksia kauden aikana.

Eihän kukaan koutsi varmaankaan toivo muutoksia joukkueeseen kauden aikana? Sehän olisi todellinen optimitilanne jos jengi hitsautuisi alusta lähtien hyvin yhteen, eikä uusia kasvoja tarvittaisi koko kauden aikana. Tällä hetkellä IFK:ssa vaan tuntuu olevan turhan monta alisuorittajaa, nimenomaan hyökkäyspäässä, jolloin muutoksia soisi tapahtuvan suuntaan tai toiseen. Paras muutoshan olisi, että nykyinen kokoonpano ryhdistäytyisi kokonaisuudessaan, joka jätkä alkaisi pelaamaan kykyjensä ylätasolla (kuten esim. Pärä pelaa), jolloin uutta verta ei tarvittaisi. En vaan oikein jaksa uskoa tähän...

Edit: yksi sana
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti punasydän
Onko jossain sanottu, että uutta pelaajaa oltaisiin hankkimassa? En nimittäin usko. Näin hyvin voittavaa joukkuetta harvemmin aletaan korjailla. Ja juuri vielä, kun on alettu saamaan kaikilta alkukankeus pois. Mitäs sitten, kun sieltä tulee joku asennevammainen, jonka takia koko joukkueen pelihalut lyäshtävät täysin ja tappiokierre alkaa. Tällainen tapaus tulee mieleenkin. Ja Aravirtahan sanoi, että ei toivo muutoksia kauden aikana.

Joo, ei aleta apinoimaan narreja ja ostelemaan mitään nemirovskeja kun voittoja vielä näyttää tulevan. HIFK on narrien kanssa jaetulla ykkössijalla, se tulee muistaa. Toki viimekin kaudella olimme tässä vaiheessa yhtä korkealla, mutta uskon pelin vielä paranevan huomattavasti kun etenkin puolustajat palaavat omalle tasolleen. Kultanen, Söderholm ja Karalahti tulevat vielä parantamaan otteitansa huomattavasti.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tää on vähän fifty / sixty tilanne, kun joukkue rohmuaa sairaasti pisteitä ilman kakkosketjua. Tämän kakkosdilemman myönnän ja olen itsekin sen verran jälkiviisas, että muistutan huomauttaneeni jo ennen kautta koko liigan tason laskeneen kuin lehmän häntä. Huomautin myös, että HIFKin ei tarvitse kaataa Coloradoa tai Torontoa pärjätäkseen SM-liigassa 03 /04. Sama virsi veskareista; Kempesin valitus Stathosista on suurelta osin totta, keskinkertainen veskari vaikkapa Thomasiin verrattuna. Mutta kyllä Davellakin nykyliigassa kaaputtaa kummasti. Millä jengillä on selvästi paremmat sentterit ja veskarit kuin meillä? Siis millä yhdellä ja samalla jengillä? Ei millään. Meillä on liigan paras puolustus, riittävät veskarit, loistava ykkönen - ja niillä mennään pirun pitkälle. Ilman loukkaantumisia tietenkin. En todellakaan toivo kenellekään kolmikosta 9 - 33 - 27 vammoja, mutta pelkkä Harkinsin loukkaantuminen olisi totaalikatastrofi, joka käynnistäisi jonkunlaisen hankintaprosessin varmasti.

Niinpä suurta joukkueen muuttamispainetta ei tosiaankaan ole. Muistakaa ne 12 muutakin joukkuetta, arvon veljet ja siskot. Niiden mukaan tässä varustaudutaan, ei fanien onanointitarpeen tahtiin. Vaikka olisihan se messevää, jos kasattaisiin 97/98 -tasoinen joukkue. Se menisi menojaan tässä liigassa vaikka 100 jäähyminuutilla/matsi. Ja kaikilla olisi kivaa. Nyyh.

Vopin tilanteessa asia on juuri niinkuin 58 sanoo, bisnes ja tunteet erikseen, kiitos. Mies oli ennen tragediaakin pettymys hintaansa (kova, mutta ketäpä se kiinnostaa...) nähden. Ja nythän täytyy muistaa, että kyseessä on kahden kauppa, pelaajan ja seuran. Vopilla ei varmasti ole itselläkään valtavaa tahtoa pelata HIFKissä, ehkä Suomessa ylipäätään, nyt. Samaan aikaan, ja ihan sattumalta, scouttauksella ei ole mitään tekemistä asian kanssa, Lahdessa majailee kallis Toporowsky, jolla ei kulje Pelicansissa. Eikä häneen olla tyytyväisiä. Kamoon, miksei tehtäisi tällaista vaihtoa, kun se käsiin melkein putoaa? Aivan teoriassa höpisen muuten tätä Topo / Vopi -tilannetta. Ihan pientä huhua on ollut, mutta onhan noita aina pitkin kautta. Vopikin tuli muuten kesken kautta Ipasta aikoinaan ja lunasti noin 3 sekunnissa paikkansa kaverina, joka on "kai aina pelannut meillä". 2-3 ekaa Toporowsky-showta saisi meidät unohtamaan Vopin samantien. Karua, mutta totta.

HIFKin junnujen keskinkertaisuus on päivänselvä asia, josta on itsekin tullut kuittailtua. Eipä sille mitään voi. Siltikin huvittaa, kun täällä intoillaan jonkun heistä yksittäisestä onnistumisesta "mitäs mä sanoin" -pohjalta. Kokonaisuus ratkaisee. Matseja on 56 ja jos niistä surffataan 50, on aivan sama, vaikka hirsohäbä paiskoisi 2 pistettä / matsi niissä kuudessa muussa. Pelkkää sattumaa ja tilastoharhaa.
 

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko muisti lyhyt?

Penasta tuli vara-TJ, ja sitten alkoi tapahtua. = Ikivanha "hajota ja hallitseteoria" otettiin käyttöön. Ika pihalle. Caloun, Hurme, Nieminen, Mäkkäri ja Hyvönen ei olisi ikinä suostunut jäämään...Niin ja sysipaska Rajamäki sai myös lähteä, samaten kun Salmelainen jota Pena vuokrasi pois kun ei ollut käyttöä. Eihän Penalla mitään muuta mahdollisuutta ollut kun panostaa junnuihin (jotka oli jäljellä). Junnut on kilttejä ja kuuntelee uutta pomoa, koska jos on kiltti eikä pane vastaan niin saa peliaikaa....Huoh!! (Pena myönsi itse pari vuota sitten, että nuorennusleikkaus meni vähän överiksi tahtomattaan)

Olen ollut ymmärtävinäni että vanhalta Penan maajoukkuevalmentaja-ajoilta on kasa ukkoja jotka kieltäytyvät kunniasta olla tekemisissä herran kanssa. Kaikki tämä on vanhaa, turha itkeä menneitä.

Nyt vähän jäitä hattuun. HERÄTYS, HIFK on kolmantena sarjataulukossa, käytännössä toisena! Ei tää nyt ihan päin p---tä mene. Ainoa todellinen kysymysmerkki on Spanhel. x-junnuilla on vielä apina selässä, kun ovat saaneet niin paljon vastuuta ja kovanluokan valmentajan. Otetaan nyt taas jäitä hattuun ja keskitytään tuon ykkös/kakkossentterin hankintan Spanhelin tilalle. (Eikä mitään Topparotseja, ja Nemiroskeja...)
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Re: Onko muisti lyhyt?

Viestin lähetti RoopeS
Ainoa todellinen kysymysmerkki on Spanhel. x-junnuilla on vielä apina selässä, kun ovat saaneet niin paljon vastuuta ja kovanluokan valmentajan. Otetaan nyt taas jäitä hattuun ja keskitytään tuon ykkös/kakkossentterin hankintan Spanhelin tilalle.

I beg to differ. En välttämättä henkilöisi ongelmaa, vaan sanoisin että ainoa kysymysmerkki (ja aika pirun iso onkin) on kakkoskentän puute. Pirun hieno hommahan tämä olisi ratkaista nykymiehityksellä, mutta alkaa usko loppua siihen. Joten nyt voisi niitä miehistönvaihdoksia tehdä. Tässä kohtaa tulevat ne nimet sitten esiin. Ensimmäisenä esitysten perusteella omalla listallani ovat Hirschovits, Viitaluoma (meni jo), Vopat ja Spanhel.

Komppaan JHagia tuossa Vopi-asiassa. Ei siinä sinänsä mitään ihmeellistä ole, että aika ajoin tule joku pelaaja joka on "meidän mies", kunnes lähtee ja uusi tulee tilalle. Kyllähän ihmiset muistavat, mutta harvoin itkevät perään (jos lähdetään siitä että tilalle on hommattu vastaava). Esim. Pärä, pelannut täällä nyt reilun kauden. Kaikkien suosikki, mutta jos esim. lähtisi tämän kauden jälkeen ja tilalle tulisi (hypoteettisesti) Caloun. Kuka kaipaisi? Kaiketi minä ja Iker..
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pärde
Esim. Pärä, pelannut täällä nyt reilun kauden. Kaikkien suosikki, mutta jos esim. lähtisi tämän kauden jälkeen ja tilalle tulisi (hypoteettisesti) Caloun. Kuka kaipaisi? Kaiketi minä ja Iker..
Totta puhut!

Näinhän se tosiaan yleensä menee, onnistunut uusi hankinta parantaa varsin nopeasti vanhan pelaajan lähdön jättämän haavan. Näin käy, vaikkei mitenkään haluaisi luopua omasta suosikistaan.

Tosin ikävä muuttuu karmivaksi siinä vaiheessa, kun oman suosikin paikkaajaksi luisteleekin Chicagon huippuprospect Yorick Treille. Kunhan nyt Pärssinen ainakin jäisi... :)
 

Kinkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kiffen
Re: Re: Bednar tänne...

Viestin lähetti InSideHockey
Myöhäistä. Bednar on jo kutsuttu ylös hyvien esitysten ansiosta. Pelasi alhaalla 2 peliä ja teki niissä 2+1=3. Maaleista toinen oli voittomaali.
Viime kierroksella Bednarilla Floridan paidassa 24 vaihtoa (17:48), josta 3:53 ylivoimaa, joten tämän kortin voi valitettavasti unohtaa...
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei minua kyllä harmita tämä 'omat pojat' -projekti sinänsä. Minusta se on seuran jatkuvuuden, hengen, ja katsojienkin kannalta hyvä systeemi, puhumattakaan junioripelaajista, joiden silmissä pelipaikka ykkösessä kangastaa. Nyt on vain ilmeisesti olosuhteiden pakosta käynyt niin, että kavereille on pelipaikka pölähtänyt kuin taivaasta, ja koko jalo kilvoittelu paikasta ykkösessä on pikemminkin itsestäänselvyys.

Vopatille olen valmis (yllätys, yllätys) antamaan jonkun pelin aikaa näyttää mihinpäin ollaan menossa.

Soon ihme missä me tällä pelillä roikutahan, mutta kuten JHag sanoi, ei meidän tarvitse Torontoa voittaa. Toivotaan, että pelaajien ammattitaito näkyy illan pelissä eikä anneta löysää.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti tant gredulin
Ei minua kyllä harmita tämä 'omat pojat' -projekti sinänsä. Minusta se on seuran jatkuvuuden, hengen, ja katsojienkin kannalta hyvä systeemi, puhumattakaan junioripelaajista, joiden silmissä pelipaikka ykkösessä kangastaa.

Kaupallisen osakeyhtiön omistaa yhdistys, joka on urheiluseura omine hienoine ajatuksineen, joista urheilu, nuorisotyö ja kasvatus eivät ole vähäisempiä. Se on hyvä muistaa, aina.
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miettikääpäs nyt pari kertaa ennenkuin lauotte Vopatista oikeastaan yhtään mitään. Hän on joutunut kokemaan sellaisia asioita joita ei toivoisi kenellekään koettavaksi, eikä asian taustoistakaan ei ole oikeastaan mitään tietoa. Vopatin alkukauden tarkastelu menee tyystin uuteen valoon kyseisen tragedian vuoksi ja on todella naurettavaa esittää jotain vaihtokauppoja koskien Vopatia tällä hetkellä. Itselleni hän on rauhoitettu mies juuri nyt. Vasta sen jälkeen kun Roman on selvittänyt omat asiansa suuntaan tai toiseen voi häneltä odottaa jotain.

Kyse on kuitenkin lätkästä, Vopatilla on 'hieman' tärkeämpiä asioita mielessä juuri nyt. Sitäpaitsi, pelkästään se että vaimo on pidempiä aikoja toisella puolella maapalloa aiheuttaa tiettyjä paineita eikä ajatus aina ole mukana. Ja nyt takana oli vielä todella paljon enemmän, eli antakaa kaverille aikaa. Juuri niin paljon kuin hän itse tarvitsee. Ja kun hän itse on sinut asiansa kanssa, katsotaan miten homma etenee. Tässä ja nyt tarvitaan joukkuehenkeä, eli muiden homma on auttaa ja paikata Vopatia sen aikaa kun on tarvis.

HIFK oli joskus kuuluisa siitä hengestä, nyt on tämän jengin näytön paikka.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti matti&teppo
Tässä ja nyt tarvitaan joukkuehenkeä, eli muiden homma on auttaa ja paikata Vopatia sen aikaa kun on tarvis.

HIFK oli joskus kuuluisa siitä hengestä, nyt on tämän jengin näytön paikka.

En pätkääkään epäile, etteikö ole vieläkin. Muistetaan kuitenkin myös se, että tämä spekulatsiooni tapahtuu täällä Jatkoajan palstoilla, eikä sillä ole välttämättä mitään tekoa todellisen elämän kanssa.

Todellista elämää sen sijaan on esimerkiksi B2Reds/Pate00:n organisoima addressi myötäelämisen osoittamiseksi. Ei täällä ratkota yhtään mitään, ei IFK:n taloutta eikä Romanin peliaikaa. Tämä on vain keskustelua.
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
Viestin lähetti matti&teppo

Kyse on kuitenkin lätkästä, Vopatilla on 'hieman' tärkeämpiä asioita mielessä juuri nyt.

Ihmisethän ovat erilaisia ja ainakin omalla kohdalla on ollut tärkeää saada ajatukset johonkin tuttuun ja turvalliseen l. Vopatille voisi lätkänpeluu tehdä ihan hyvää. Motivaatio tekemiseen täytyy lähteä itsestä. Vaimon voiminen vaikuttaa asiaan erittäin paljon. Näiden pahojen kokemusten kanssa on vain pystyttävä elämään. Vopatista voi tulla vielä todella kova vahvistus , sillä nämä asiathan vain vahvistavat kunhan niistä pääsee yli.
 
Viimeksi muokattu:

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti matti&teppo
Miettikääpäs nyt pari kertaa ennenkuin lauotte Vopatista oikeastaan yhtään mitään.

Onneksi sellaisina hetkinä, mitä Vopat valitettavasti joutuu nyt elämään, IFK as a seura on aina ollut erittäin hieno ja taitava. Niin on satavarmasti tässäkin tapauksessa, joten siirtoaikeet voitaneen kuopata. Toivottavasti.
 

rossoblu

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Viestin lähetti matti&teppo
Miettikääpäs nyt pari kertaa ennenkuin lauotte Vopatista oikeastaan yhtään mitään. Hän on joutunut kokemaan sellaisia asioita joita ei toivoisi kenellekään koettavaksi, eikä asian taustoistakaan ei ole oikeastaan mitään tietoa. Vopatin alkukauden tarkastelu menee tyystin uuteen valoon kyseisen tragedian vuoksi ja on todella naurettavaa esittää jotain vaihtokauppoja koskien Vopatia tällä hetkellä. Itselleni hän on rauhoitettu mies juuri nyt. Vasta sen jälkeen kun Roman on selvittänyt omat asiansa suuntaan tai toiseen voi häneltä odottaa jotain.

Kyse on kuitenkin lätkästä, Vopatilla on 'hieman' tärkeämpiä asioita mielessä juuri nyt. Sitäpaitsi, pelkästään se että vaimo on pidempiä aikoja toisella puolella maapalloa aiheuttaa tiettyjä paineita eikä ajatus aina ole mukana. Ja nyt takana oli vielä todella paljon enemmän, eli antakaa kaverille aikaa. Juuri niin paljon kuin hän itse tarvitsee. Ja kun hän itse on sinut asiansa kanssa, katsotaan miten homma etenee. Tässä ja nyt tarvitaan joukkuehenkeä, eli muiden homma on auttaa ja paikata Vopatia sen aikaa kun on tarvis.

Juuri näin. Vaikka Vopat olisi joukkueen huonoin pelaaja juuri tässä tilanteessa hänelle täytyy antaa kaikki mahdollinen tuki, aika ja rauha. Ja vaikka jättäisi tunteet tyystin sivuun (mitä en tee), Vopatin ei järkisyidenkään perusteella ole läheskään ensimmäinen pelaaja, joka joukkueesta (ja seurajohdosta) saisi lähteä.

Vielä hullumpaa olisi vaihtokauppa johonkin Toporowskiin. Tilastojen valossa molemmat ovat aivan tasaveroisia, ja tuskin Toporowskikaan pysyy yhtään paremmin tai huonommin poissa jäähyaitiosta (mikä on Aravirran mukaan jääkiekkolijan tärkein ominaisuus).
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Aivan

Viestin lähetti Senior
Onneksi sellaisina hetkinä, mitä Vopat valitettavasti joutuu nyt elämään, IFK as a seura on aina ollut erittäin hieno ja taitava. Niin on satavarmasti tässäkin tapauksessa, joten siirtoaikeet voitaneen kuopata. Toivottavasti.

Joo, kyllä Vopat mustakin on nyt siviilielämänsä ongelmien vuoksi koskematon tässä tredi-asiassa. IFK:lla on maine, että pelaajien takana seistään myös huonoinakin aikoina. Tästä tulee myös pitää tässä tapauksessa kiinni.

Vopatista tuskin on paljon pelillistä hyötyä tälle kaudelle (vrt. Viitakoski viime vuonna), mutta paljon tärkeämpää on säilyttää yllämainittu imago. Ihan jo senkin tähden, että kyllä se varmaan jonkinlainen meriitti on tulevaisuuden siirtomarkinoilla, että meillä ei puukoteta selkään jos tulee lunta tupaan.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Aivan

Viestin lähetti kaizu
Vopatista tuskin on paljon pelillistä hyötyä tälle kaudelle (vrt. Viitakoski viime vuonna), mutta paljon tärkeämpää on säilyttää yllämainittu imago. Ihan jo senkin tähden, että kyllä se varmaan jonkinlainen meriitti on tulevaisuuden siirtomarkinoilla, että meillä ei puukoteta selkään jos tulee lunta tupaan.

Viilaan: Viitakosken tilannehan oli jatkuva, kun poika oli sairaana eikä tiedetty tehoaako hoito vai ei. Joka tapauksessa case Vopatiin liittyen tärkeä huomio, arvostin kovasti Ilveksen toimia viime vuonna, kun kunnioitettiin pelaajan omaa halua jäädä joukkueeseen keväämmälläkin. Minulla on vahva luottamus siihen, että IFK hoitaa tonttinsa yhtä fiksusti kuin on hoitanut ennenkin, ihmisiä huomioiden. Muutenhan joukkue ei ansaitse tällaisia faneja - helvatan kriittisiä, mutta ah niiiiin uskollisia :)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mä olen kuitenkin sen verran ikävä ihminen, että päästäisin Vopatin treidilistalle nytkin jos hän itse tämän tilanteen myötä näin haluaa. Kahden kauppaahan tuo on, pelaajan ja seuran.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Jep

Viestin lähetti JHag
Mä olen kuitenkin sen verran ikävä ihminen, että päästäisin Vopatin treidilistalle nytkin jos hän itse tämän tilanteen myötä näin haluaa. Kahden kauppaahan tuo on, pelaajan ja seuran.

Toki toki. Eihän IFK muutenkaan halua pitää kiinni pelaajista, jotka pelasivat mielummin jossain muualla (mm. Stepanek).

Pakko muuten muistuttaa, että yksi häpetahra IFK:lla on näissä tyylikkyys-asioissa. Joe Frederik.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Mä olen kuitenkin sen verran ikävä ihminen, että päästäisin Vopatin treidilistalle nytkin jos hän itse tämän tilanteen myötä näin haluaa. Kahden kauppaahan tuo on, pelaajan ja seuran.

Tätä olen yrittänyt ajaa takaa. Eli mielestäni Vopat itse saa päättää jatkostaan. Jos uskoo pystyvänsä hyviin esityksiin saa jatkaa, jos haluaa lähteä niin bye.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti lintu
Eli mielestäni Vopat itse saa päättää jatkostaan. Jos uskoo pystyvänsä hyviin esityksiin saa jatkaa, jos haluaa lähteä niin bye.


Aivan ja näiden esityksien hyvyyden ratkaisee Ifkin valmennusjohto, jos ei tyydytä niin kiitos palveluksista ja uutta matoa koukkuun.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Jos ajatellaan Vopatia nyt ihan ilman "tunteita" niin kyllä hän jonkin sortin pettymys on ollut jos koko Hifkissä olo aikaan ajatellaan.
Koko ajan oon odottanut että jos se sieltä tulee sillä potentiaalia tuntus olevan mutta se loppusilaus puuttuu.
Lisäksi välillä hyvää suoritusta on seurannut joku typerä hyökkäyspään jäähy,jostain mailalla huitaisusta jossa ei ole ollut kysymys mistään agressiivisesta pelistä vaan pelikurin puutteesta.
Jos tietäis että tilalle tulis joku todellinen vahvistus niin vois antaa mennä mutta kun tietää realiteetit viime kausilta (Pentin scouttaustaidot) niin mielummin Vopat kuin Mrazek,Treille yms.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Nyt pitää leijua, johdamme sarjaa:

Tämän vuoden HIFK vaikuttaa ihan eri tason joukkueelta verrattuna viime kauden versioon.

Maalissa jatkavat Stathos ja Laaksoharju. Dave on nyt näyttänyt meille kannattajille tasonsa voittamalla kolme kärkijoukkuetta peräkkäin.

Puolustus on ehkä sm-liigan paras. Nimet Karalahti, Kultanen ja Söderholm takaavat laadun. Pasi Saarinen on kuin uudestisyntynyt pelaaja, tekee yllätyksenä paljon maalejakin. Benysek on liigan parhaita puolustavia puolustajia. Turunen ja Kurvinen täydentävät hienosti.

Hyökkäyksessä meillä on yksi liigan parhaista ketjuista Kuhta-Harkins-Pärssinen. Laiturit ovat 2 liigan parasta maalintekijää tällä hetkellä ja mikäs on ollessa, kun syötöt leipoo Brett Harkins.

Muutkin ketjut ovat selvästi löytämässä pelivireensä. Parasta on se, että joukkueessa tuntuu olevan paljon potentiaalia, joka on vielä käyttämättä.

Kaiken täydentää valmentaja Aravirta, joka on johtamassa HIFK:n takaisin menestyväksi joukkueeksi.
 

red nec

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tämänkin ottelun perusteella en pääse ylitse valitus virrestäni,
2-ketju puuttuu suurelta osaltaan onko niin etten
tajua kokonaisuutta vai odotanko kuuta taivaalta,mutta
varsinkin erikoispelaamisessa(yv)kädet loppuu,eikä
maalintekijää löydy laidalle.?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös