Re: Re: Sul on mun luonto !
Viestin lähetti Carlos
Siltikin, kohta varmaan taas brotha JHag tulee tänne huutamaan sen Jonninjoutavan perään, ja sitten kun joku haluaa vielä V-P Hårdin, niin olen tyytyväinen.
Miksi se nelosketju pitäisi ollä täynnä isoja miehiä, jotka eivät osaa luistella eikä taklata? Minun unelma "4". kenttä olisi edelleen JRuutu-Vopat-Nielikäinen. Siinä olisi jarruvoimaa ja pelotetta kenelle tahansa.
Enkä tuu, sillä Jonniboy on lopettanut uransa.
J.Ruudulle varmaan kelpaisi paikka HIFKin nelosessa :). Vopatille olisi syytä kelvata.....
Voi sviddu, ikinä ei voi voittaa ja aina on joukkue jonkun mielestä väärin kasattu. Siltikin komppaan voimakkaasti brotha Johannesta siinä, että joukkueet, jotka ovat tavanneet menestyä tasolla kuin tasolla (NHL, Sm-liiga, maajoukkueet...) ovat AINA roolittaneet nelosensa juuri oikeanlaisilla jampoilla. Niillä, jotka osaavat olla vittupäitä vastustajan tähdille, niillä jotka osaavat pelata nolla-nollaa ja niillä, jotka eivät vonkaa paikkaa ykkösessä-kakkosessa. Nämä jätkät ovat harvoin omia parikymppisiä junnuja. Todella harvoin. Ja minäkin viihdyin loistavasti kaudella 97-98, kun ei-niin-kovin-hifk -kasvatit Jokinen, Tuomainen, Davidson, Halkidis, Caloun etc. pitivät hauskaa. Mukanaan tietenkin Jere, Jakke ja muut omat.
Mistä lähtien se on ollut joku perverssi lisäarvo paskalle pelaajalle, että hän on -tättärää!- OMA kasvatti? Ei saatana, jokainen pelaaja on jonkun seuran oma kasvatti ja tää on ammattilaisurheilua. Jos ei saada menestystä, niin ainakin viihdettä pitäisi tarjota. Jos ei oma pysty sitä tarjoamaan, niin käydään vieraissa. Tuttu käytäntö.
Ja nyt en sulkenut ovia omilta, lahjakkailta pelaajilta. Lahjattomilta / pakettiin sopimattomilta kylläkin.
Julli; Topo ei ole ainoa ulkomaalainen,jota Lahdesta tarjoillaan muualle. Mutta paras tarjolla olevista, olisi asiameininkiä.
Brewer; Tiesitkö, että Keklu teki myös HIFKin toimiston LVI-remontin, rassasi kaikkien autot kulkemaan miljoonaa ja toi vielä uudet faxit tullessaan!?