Viestin lähetti Roman
Ai sä meinaat siis että tuosta joukosta jollain on edellytyksiä ns. pelaavaksi pakiksi?
Mäkelä saattaa kyllä tulevaisuudessa sinne yltää. Nuori on poika vielä ja on kieltämättä kehittynyt viimekausien päättömästä kohkaamisesta. Vielä on hänelläkin kyllä matkaa. Muihin en usko. Toivottavasti en pahoita mieltäsi.
En minä ole kaivannutkaan mitään ykkös-, enkä kakkospakkia. Minusta joukkue kuitenkin tarvitsee yhden pakin joka sijoittuu asteikossa tuon yllämainitun kolmikon ja muun pakiston välimaastoon. Toki hän saa minun puolestani olla vaikka ykköspakki jos joku sellaisen jostain halvalla kaivaa. Realistista on kuitenkin odottaa miehen olevan luokkaa 4. pakki.
Mä en nyt tiedä mikä tässä on niin vaikeeta ymmärtää? Puhut jostain rahajoukkueen kannattamisista ja kaikkien mahtumisesta ykköspakkipariin. Olenko jossain kaipaillut meille sellaisia miehiä. Eikö sinun mielestäni pakkien 4. ja 5. välissä ole aivan liian iso kuilu.
Hyökkääjissähän meillä tasoa ja leveyttä riittää menestykseen. Edellyttäen että heistä saadaan irti se mihin pystyvät. Pakisto ei riitä piste.
Sarkasmia, ystäväiseni. Mutta rehellisesti sanottuna, en jaksa enää. Jos sinun mielestäsi Mäkelä, Korkeavuori sekä Toivonen ovat kaikki pelkästään täydennysmiehiä, okei.
Olen eri mieltä Mäkelästä ja Toivosesta. Korkeavuoresta ei ole mielipidettä. Tosin kaikki edustavat pelaajatyyppiä, jotka ovat meikäläisen mieleen.
Juu, ja et pahoittanut mieltäni. Kivahan se on vääntää...
Daemonille sen verran, että vahvasti on sellainen tunne, etta Eero ei ole tulossa. Tähän perusteluna se, että Mäkkäri hankittiin. Mielestäni Mäkkäri on pleijareissa huomattavasti käyttökelpoisempi laituri kuin Eero. Varsinkin kun niitä maalejakin alkaa taas näemmä syntymään(siis muiltakin kuin Mäkkäriltä).
edit: Toivonen eilen 1+1 sekä Jalosen kehut päälle: "Hän parantaa ottelu ottelulta. Toivonen on yksi vähiten virheitä tekevistä puolustajistamme tällä hetkellä, Jalonen kehui." (lainaus tämän päivän Hämeen Sanomat)
Tällä hetkellä meidän "pakkirosteri" näyttää juuri siltä, miltä haluasinkin sen näyttävän. Ainoa, josta ehkä voisin luopua, on Korkeavuori. Kun siis yksilöistä puhutaan.
Ongelmahan on yleensä se, että jos pakilla on kokoa ja voimaa, hitaus on ongelma ja päinvastoin. Jos pelaaja pn nopea, kookas ja kädellinen, hän ei pelaa SM-liigassa vaan NHL:ssä. Tämän vuokis tarvitaan pakistoon erilaisia puolustajia erilaisiin rooleihin.