Totta toinen puoli, mutta oletkos koskaan ajatellut sellaista asiaa, että maalivahtien torjuntatyylikin saattaa vaikuttaa siihen, miten omassa päässä pärjätään?Minusta Tapsa perseili kyllä itsekin viime kaudella aika paljon. Ero Hoviseen oli räikeä aina kun tämä pääsi pelaamaan, vaikka edessä jatkui se sama puolustuspelin sekoilu. Nyt on ollut onneksi ihan eri meno.
Perseili ihan totaalisesti ja vain Hovisen hienot otteet pelastivat meidät täydelliseltä nöyryytykseltä. Eihän Taposen otteissa mitään vikaa ollut viimekään kauden alussa. Tärkeissä peleissä Taponen ei ole vielä urallaan onnistunut. Tänäkään vuonna meillä ei ole mitään back up plääniä jos taas käy niin.Minusta Tapsa perseili kyllä itsekin viime kaudella aika paljon.
kyllä näitä iltoja tulee ihan jokaiselle veskalle joskus, koko jengi on ollut paska tänäänEi jää tällänen ilta ainoaks tälläkään kaudella. Pomppii,pomppii eikä tartu.
Totta, mutta luottoa ei täältä löydy.kyllä näitä iltoja tulee ihan jokaiselle veskalle joskus, koko jengi on ollut paska tänään
Roopelle näitä tulee joka ilta.kyllä näitä iltoja tulee ihan jokaiselle veskalle joskus, koko jengi on ollut paska tänään
Nää sun trollailut ovat väsyneitä.Roopelle näitä tulee joka ilta.
Näinhän meillä on ollut viime vuodet tapana sanoa. Tänään me ei silti hävitä Taposen takia.Ei noista maaleista kyllä Taposta voi syyttää.
Ja minä kaikki, jopa ilman pakkeja.Imuri. Olisin ite ottanut noista puolet.
Perseili ihan totaalisesti ja vain Hovisen hienot otteet pelastivat meidät täydelliseltä nöyryytykseltä. Eihän Taposen otteissa mitään vikaa ollut viimekään kauden alussa. Tärkeissä peleissä Taponen ei ole vielä urallaan onnistunut. Tänäkään vuonna meillä ei ole mitään back up plääniä jos taas käy niin.
Tätä mä olen just sanonut ja painottanut täällä varmaan tuhat kertaa just sitä asiaa, että tämä joukkue todella tarvitsee sen toisen kunnon veskarin tälle kaudelle Taposen lisäksi. Nyt jos Taposella tulee tässä runkosarjan aikana ja varsinkin play offseissa näitä tämän illan matsin kaltaisia otteita, niin onhan se nyt aivan eri tilanne heittää sinne maalille vaihdosta vaikka Ortio, Olkinuora tai joku kokenut ulkomaalainen veskari, kun mitä Vinni tai Elias, jotka ovat vielä täysin keltanokkia näissä mittelöissä.
Tätä mä olen just sanonut ja painottanut täällä varmaan tuhat kertaa just sitä asiaa, että tämä joukkue todella tarvitsee sen toisen kunnon veskarin tälle kaudelle Taposen lisäksi. Nyt jos Taposella tulee tässä runkosarjan aikana ja varsinkin play offseissa näitä tämän illan matsin kaltaisia otteita, niin onhan se nyt aivan eri tilanne heittää sinne maalille vaihdosta vaikka Ortio, Olkinuora tai joku kokenut ulkomaalainen veskari, kun mitä Vinni tai Elias, jotka ovat vielä täysin keltanokkia näissä mittelöissä.
Sä halusit Kaarlehtoa tänne, et sun puheille ei kyl voi antaa painoarvoa mitä tulee maalivahteihin..
Myy Juho Olkinuoralle ajatus tulla IFK:n kakkoseksi, kakkosveskarin liksalla?