Roope Taponen – läpimurtoa hakemassa

  • 148 664
  • 1 199

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oikeastihan ainoa oikea tapa vertailla veskareita keskenään on se, että kumpikin pelaisi samojen kenttäpelaajien takana samassa valmennuksessa riittävän monta peliä samoja vastustajia vastaan saman kauden aikana muutenkin kutakuinkin samoissa olosuhteissa, jotta voidaan vetää tilastollisia johtopäätöksiä.

Ja meistä kaikki tietää, että sellaista ei tule tapahtumaan. Siksi joudumme tekemään oletuksia, arvioita ja sen sellaisia, eivätkä ne useinkaan ole objektiivisia. Koska tunne, tieto ja osaaminen ja mitä näitä nyt on.

Tapsa riittää kyllä keväällä, jos perustaso pysyy joka pelissä riittävän korkealla tasolla. Mutta sama se on kaikilla muillakin veskareilla.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Moraalinen nollapeli. Nordiksen katakombeista kajahti, ehkä vain muistutukseksi kenttäpelaajille? Todella hyvä ja solidi peli.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos Tapsa hyvästä pelistä ja kiitos katakombit, meikäläisellä kävi tuuri ja 6-1 tulosveto napsahti kiinni kertoimella 110!

Tämäkin vielä! Onnea!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Kale

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Voittavan maalivahdin perusvarmaa työskentelyä taas. Taponen on siinä kuuluisassa zonessa tällä hetkellä. Itseluottamuksen aistii jo katsomoon asti. Huikea torjunta kolmannessa erässä, kun Pelicans pelaaja pääsi yrittämään takatolpalta tyhjiin. Cama Tapsa!
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Miksiköhän Taposella on niin vaikeaa pysäyttää rännikiekkoja? Olen aika monta matsia seurannut ja aina se lapa vuotaa.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On ilahduttavaa! Ihan puskista nousi aikanaan, oliko viime kaudella kun Jukka Jalonen kommentoi jossain studiohommassa, että ei ollut aiemmin edes tiennyt koko kaverista.

Mitäköhän siellä maajoukkuekomennuksella tapahtui, kun vei itseluottamuksen niin totaalisesti.

Toisaalta taas pitää antaa jälleen krediittiä lundellille, sillä tollasen käänteen tekeminen on tunnetusti maalivahdille superhankalaa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
@BOL viitaten viestiisi aiemmin tänään päivällä minulle niin minä myös saan äärimmäistä nautintoa siitä, että Tapsa on Godmodessa. On niin helvetin upeaa, että omista kasvaa tällainen huippumaalivahti. IFKn ykkösmaalivahdin paineiden alla on musertunut kovia maalivahteja, ei meidän Tapsa! Cama Tapsa!
 

Bromse

Jäsen
Mä olen vilpittömästi onnellinen Tapsan puolesta, se alkukauden tärisevä juniori on muisto vain. Ei se kritiikki missään nimessä aiheetonta ollut, mutta nasta huomata että Tapsa ja valmennus tiesi paremmin kuin minä ja moni muu (ylläri), ei ne taidot ole mihinkään kadonneet.

Kaikki ainekset on siihen että saadaan Tapsasta uusi nimi mm. Huden ja Keken rinnalle.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mä olen vilpittömästi onnellinen Tapsan puolesta, se alkukauden tärisevä juniori on muisto vain. Ei se kritiikki missään nimessä aiheetonta ollut, mutta nasta huomata että Tapsa ja valmennus tiesi paremmin kuin minä ja moni muu (ylläri), ei ne taidot ole mihinkään kadonneet.

Kaikki ainekset on siihen että saadaan Tapsasta uusi nimi mm. Huden ja Keken rinnalle.
Kun kokemusta ja rutiinia puuttuu, niin monesti tasonheilahtelua tapahtuu. Se alkukaudesta nähty heikompi jakso oli oppirahoja, jotka piti maksaa, ja hyvässä tapauksessa hedelmiä korjaillaan jo tänä keväänä.
 

Spartacus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tapsa oli taas mies paikallaan tolppien välissä. On kuuma kuin hellankoukku, mutta miten sellaista kaveria voisi lepuuttaa playoffeja varten varsinkin kun taistelu kotiedusta käy liki yhtä kuumana? No ehkä se lepovuoro tarjoutuu keskiviikkona HPK:ta vastaan.
 

F#21

Jäsen
Kuten Taponen itse haastattelussa sanoi, niin tekniikkaa muutettiin syksyllä ja se vaikutti. Nyt taitaa uusi tekniikka olla hallussa ja maalivahtityöskentely myös sen näköistä.
On kundille tullut myös voimaa lisää, sillä paketti pysyy nyt melko hyvin kasassa. Ei keskivartalo mielestäni petä samalla tapaa kuin alkukaudesta. Mutta taisi tuolla kesä mennä intissä(?) niin sillä on varmasti ollut vaikutusta kesän treeneihin.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Eilen oli kyllä loistopeli Taposelta ja harmittavasti nolla meni loppuhetkillä. Tänään samanlainen esitys, niin hyvä tulee!
 

NuoriSkloddi

Jäsen
Suosikkijoukkue
RELEASEBULI
Ei riitä Taposella taso viikon kolmansiin peleihin. Vaikea sanoa onko kondis vai mikä. Mutta tässä taas yksi uhkakuva lisää keväälle.
Valitettava fakta ja Tapparaa vastaan aina väpättää kuin Rapalan vaappu. Olen Tapsa fani, mutta myös HIFK fani ja perkele sitä menestystä saisi joskus tulla. Hovista vaan rohkeammin maalille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös