Roope Taponen – läpimurtoa hakemassa

  • 178 029
  • 1 381

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten ois Lassi Lehtinen tänne ja Roope Taponen MoDoon?


Ei mun mielestäni Taposesta kannata lähteä luopumaan, sillä hän on kuitenkin silti hyvä veskari, vaikka tänään ilmeisesti tulikin kehnompi peli alleen.

Jos pappi ei jatka ensi kaudella, niin silloin Taposen pariksi kannattaisi hankkia joku hyvä veskari, jolloin molemmat heistä voisivat pelata hieman vuoronperään, kuten tälläkin hetkellä. Näin se ottelukuorma ei käy liian suureksi kummankaan veskarin kohdalla.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä kun piti nollan. Muutama kiekon hukkaaminen mutta ei haittaa kun torjuu.


Hyvä jos peli kulkee Taposella tänään, niin se toisi juuri sitä tasaisuutta otteisiin ja nostaisi itseluottamusta. Kyllä Roope on hyvä veskari, niin ei nyt pidä olla vielä eilisen pelin vuoksi savustamassa häntä ulos ensi kaudeksi.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Maalivahdin tasoa ei mitata sillä, että mitä hän on joskus ollut parhaimmillaan. Huonoillakin maalivahdeilla on joskus hyviä yksittäisiä otteluita ja heidät erottaa laadukkaista maalivahdeista se, että laadukkaat maalivahdit kykenevät pitämään suoritustasonsa korkealla. Taponen ei ole pystynyt tähän kuin hetkellisesti ja siitäkin on jo aikaa.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Olen myös antitapsa porukassa mutta nyt vähän puolustelen häntä. Tää ilma veto nyt oli niin tuuri et kalpan jannu osu siihen.
Ja tää viimeisin ni Tapsa katto kun kiekko meni maalin taakse ja sitä kaveria jonka piti ottaa se kiekko ( kalpan mies) mut ponnahtikin laidasta suoraan kalevan lapaa. Yritti kyllä vielä heittäytyä sinne eteen.
 

Lasse#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ottamatta kantaa mihinkään yksittäiseen maaliin, niin kyllä ihmetyttää ja jopa pikkasen vituttaa, että aina löytyy meidän adoptio pojille puolustajia, että oli pomppu ja oli maski ja yritti kuitenkin loppuun asti ja keräsi itsensä hienosti vikaan erään ja tota ei ottaisi kukaan kiinni.

Olen sanonut sen ennenkin ja sanon taas. Veskarin työ on ottaa kiekkoa kiinni, ellei kiekko mene veskarista läpi, niin ei ole mahdoton. Ei nuo taposen umpipaskat statsit ole kenttäpelaajien vika, vaikka useasti sitäkin selitystä täällä tarjoillaan.

Miten voi olla mahdollista, että HIFKssa aliarvioidaan veskarin tonttia aivan totaalisesti. Meillä ei ole ollut moneen vuoteen liigan top 5 maalivahtia ja sellainen meillä pitäisi mielestäni olla joka vuosi. Taposet, haloset yms. toivotaan toivotaan tapaukset toivottavasti jatkossa kierretään kaukaa ja tänne hommataan kunnon maalivahti.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Lätkä on joukkupeliä tottakai, mutta parhaat veskarit voittavat pelejä niillä hetkillä kun kenttäpelaajat nukahtavat. Taposellakin näitä ominaisuuksia on ja lahjakkuutta tottakai mutta omaan silmään vastapainona liikaa niitä omia nukahduksia joita ei voi laittaa kenttäpelaajien piikkiin. Enkä puhu tästä pelistä. Jos miettii Taposen uraa IFK:ssa kokonaisuutena niin sana "vakuuttava" ei tule ainakaan itselle aivan ensimmäisenä mieleen. Ja mitään ei sinänsä ole Taposta vastaan, tottakai toivon että onnistuu, tekee pitkän uran jne.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos en täysin väärin tulkinnut KalPan luukkuvahdin elekieltä KalPan maalin jälkeen, niin mielestäni elehti "Taposen kutistumista" torjunta-asennossa.
Se on alkukauden perusteella varmaa, ettei Taponen ole mestaruuteen tarvittava maalivahti.
Vähän vaikuttaa siltä, että koko jengi paskoo housuun Taposen takia, kun ei luoteta omaan maalivahtiin.
 

Averel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos en täysin väärin tulkinnut KalPan luukkuvahdin elekieltä KalPan maalin jälkeen, niin mielestäni elehti "Taposen kutistumista" torjunta-asennossa.
Se on alkukauden perusteella varmaa, ettei Taponen ole mestaruuteen tarvittava maalivahti.
Vähän vaikuttaa siltä, että koko jengi paskoo housuun Taposen takia, kun ei luoteta omaan maalivahtiin.
No ei ainakaan tänään paskonut. Nuo nyt ovat ne maalivahdit (Pappi ja Taponen), jotka meillä on. Torjui kuitenkin kaksi pistettä matkaa tänään.
 

Averel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos en täysin väärin tulkinnut KalPan luukkuvahdin elekieltä KalPan maalin jälkeen, niin mielestäni elehti "Taposen kutistumista" torjunta-asennossa.
Tulkitsit täysin väärin. Luulisi nimittäin KalPan maalivahdilla olevan muutakin murhetta kuin pohtia IFK:n maalivahdin pelitapaa ja torjuntaprosentteja. Tai ainakin minä olisin enemmän huolissani siitä milloin oman selän takana punavalo vilkkuu.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulkitsit täysin väärin. Luulisi nimittäin KalPan maalivahdilla olevan muutakin murhetta kuin pohtia IFK:n maalivahdin pelitapaa ja torjuntaprosentteja. Tai ainakin minä olisin enemmän huolissani siitä milloin oman selän takana punavalo vilkkuu.
Ainakaan vielä vaihtoaitioon ei ole tuotu kakkos veskalle omaa maalia eikä punalamppua.
Tarkennettuna KalPan ensimmäisen maalin jälkeen, jos joku haluaa katsoa tilanteen.
 

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ottamatta kantaa mihinkään yksittäiseen maaliin, niin kyllä ihmetyttää ja jopa pikkasen vituttaa, että aina löytyy meidän adoptio pojille puolustajia, että oli pomppu ja oli maski ja yritti kuitenkin loppuun asti ja keräsi itsensä hienosti vikaan erään ja tota ei ottaisi kukaan kiinni.

Olen sanonut sen ennenkin ja sanon taas. Veskarin työ on ottaa kiekkoa kiinni, ellei kiekko mene veskarista läpi, niin ei ole mahdoton. Ei nuo taposen umpipaskat statsit ole kenttäpelaajien vika, vaikka useasti sitäkin selitystä täällä tarjoillaan.

Miten voi olla mahdollista, että HIFKssa aliarvioidaan veskarin tonttia aivan totaalisesti. Meillä ei ole ollut moneen vuoteen liigan top 5 maalivahtia ja sellainen meillä pitäisi mielestäni olla joka vuosi. Taposet, haloset yms. toivotaan toivotaan tapaukset toivottavasti jatkossa kierretään kaukaa ja tänne hommataan kunnon maalivahti.

Oon sun kanssa samaa mieltä, että meillä pitää olla kiistatta ainakin sarjan top-3 maalivahti ja Taponen ei sitä musta ole.

Mutta Hovinen oli viime vuonna tilastojen top-3 veska muistaakseni.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä. Urheilu yli lajirajojen
Tulkitsit täysin väärin. Luulisi nimittäin KalPan maalivahdilla olevan muutakin murhetta kuin pohtia IFK:n maalivahdin pelitapaa ja torjuntaprosentteja. Tai ainakin minä olisin enemmän huolissani siitä milloin oman selän takana punavalo vivilkkuu
Mä luulen että vastustajan maalivahdilla, muilla joukkueen pelaajilla ja taustoilla on isoakin murhetta, jos sellaiseksi haluaa sen muuttaa, tutkia vastustajan maalivahdin pelitapaa.
@General Portion Saman havainnon tein. Omalle kanssapelaajalle tuon eleen teki ja tästä yhdessä katsoivat maalia päin. Eipä tuo nyt mikään palsta huhu ole, että Taponen tekee itsestään maalissa pienen. Tätä ei Janne vaan ole viellä tajunnut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös