Paljon kyllä mahtuu hameen alle tavaraa.
Rikosilmoituskin nyt sitten saatu tehtyä jonkun randomin toimesta, kun tälläinen päivitys kommenttiosioineen aiheuttaa heille haittaa, kun vihjataan syyllisten etnisyyttä.
Pohjois-Savon poliisi tiedotti tiistaina poikkeuksellisesta varkaustapauksesta.
Kuopion Pitkälahden ABC:n myyjä näki tiistai-iltana puoli yhdentoista aikaan, kuinka naisasiakas sulloi myymälässä tavaroita hameensa alle.
45-vuotias varkautelaisnainen otettiin kiinni paikalla ja tarkastuksessa hänen hameensa alta löytyi mm. seuraavaa:
14 kahvipakettia
4 kpl 4:n litran moottoriöljykannuja
8 kpl lihapulla-aineksia
Naudanpaistisuikalepaketteja
2 kpl saunatuoksuja
Makeisia.
Mertsi tuli sanalle, röökipaikan sijainnista keskusteltiin sivistyneesti, siinä samalla emäntä poltteli toisenkin röökin. Tilanteen selvittyä uimavalvoja huomasi miten oli uimahousut (punaiset Speedot) varastettu jalasta ihan huomaamatta.Tässä sai taas oikeasti ihmetellä viime viikolla ihmisten röyhkeyttä. Olimme perheemme kanssa kylpylässä allas osastolla, ja nenään tuli yhtäkkiä röökin hajua. Romaani nainen siinä kylmän rauhallisesti poltteli tupakkaa oven suussa. Kun uimavalvoja kävi sanomassa että röökipaikka sijaitsee 50 metrin päässä ulkona, niin tästä kimmastuneena rupesi huutelemaan näin " Mertsi, Mertsi tule auttamaan kun tää ei anna olla mun rauhassa" en tiedä mitä sitten tapahtui, koska painelin siitä naureskellen saunomaan.
Muistuipa tuosta mieleen oman kaupungin sankari. Mahtaakohan noilla olla kilpailut, kuka saa eniten tavaraa työnnettyä hameen alle, voivat jakaa sitten hameita virkatessa niksit muille heimolaisille.
Koska on helpompi uhriutua ja heiluttaa rasismikorttia.Se minua kauheasti hämmästyttää kun romanit ovat ilmeiseti ylpeitä yhteisöllisestä kulttuuriperimästään miksi yhteisönsä ei tee loppua tästä hamevarastelusta ja varastelusta yleensäkin.
Se on minulle mysteeri, oikea mysteerinäytös.
Satojen huonojen kokemusten jälkeen sattui positiivinen kokemus, ihmettelin yksi päivä kaupassa kun jo ulos poistunut mustalaisnainen tuli takaisin ja palautti jonkun lelun. Sanoi että "anteeks, tämmönen jäi tyttären käteen". Noh, voi olla että tällä peiteltiin jotain tai tiedusteltiin saako kaupasta helposti ulos tavaraa. Voi myös olla et tässä oli rehti mustalainen.
Ihan kyllä saa mustalaiset syyttää itseään maineestaan. Sama kun jotkut liivihjengiläiset itkis että miks ihmisillä on meistä väkivaltainen käsitys.
Tuo rikosilmoitus on kyllä jo aivan naurettavaa.
Satojen huonojen kokemusten jälkeen sattui positiivinen kokemus, ihmettelin yksi päivä kaupassa kun jo ulos poistunut mustalaisnainen tuli takaisin ja palautti jonkun lelun. Sanoi että "anteeks, tämmönen jäi tyttären käteen". Noh, voi olla että tällä peiteltiin jotain tai tiedusteltiin saako kaupasta helposti ulos tavaraa. Voi myös olla et tässä oli rehti mustalainen.
.
Koska on helpompi uhriutua ja heiluttaa rasismikorttia.
Toiminta joka on vain helpottunut kiitos naiivien suvakkihuutelijoiden.
Toki täytyy muistaa, että romanit ovat tottuneet tähän ja tehneet sitä pitkään. Moni mustalainen on siksi varsin hyvä uhriutumisessa ja rasistikortin heiluttelussa. Ne osaavat usein heittää oikeat syötit, joita tyhmä valkolainen ei heti huomaa ja saavat vastapuolen sanomaan jotain sellaista mihin on sitten helppo tarttua.
Onkohan Kirjoittelija mustalainen?
Vaikka se kuulostaakin typerältä yleistykseltä niin tuo boldattu taitaa olla aika lähellä totuutta. Toki tilanteesta tekee vaikean se, että ihminen ei voi päättää omaa syntyperäänsä. Romanien joukossa on myös yhteiskuntaan sopeutuneita. Mutta valitettavan suuri osa ei ole.
Itse en voi sietää sitä röyhkeyttä mikä mustalaisten käyttäytymisessä usein esiintyy. Ei välitetä pätkän vertaa muiden omaisuudesta, viihtyvyydestä tai yleisistä säännöistä. Jos joku huomauttaa asiasta on kovaääninen valitus melkein varmaa.
Se minua kauheasti hämmästyttää kun romanit ovat ilmeiseti ylpeitä yhteisöllisestä kulttuuriperimästään miksi yhteisönsä ei tee loppua tästä hamevarastelusta ja varastelusta yleensäkin.
Olikos täällä, vai jossain muulla foorumilla kokemuksia manneluokkatovereista, jotka ovat olleet ihan mukavia kavereita ja siinä missä muutkin sinne yläkouluaikoihin asti, jonka jälkeen ilmeisesti päihteet yms. ovat tulleet kuvioihin ja mannet muuttuneet. Toi on ilmeisesti kriittinen vaihe? Kai täälläkin jollain manne on ollut luokallaan, jotta voi kertoa miten on?Uskon, että paras tapa romanien varastelun lopettamiseen on keskittää huomio lasten kouluttamiseen. Heidät on pakotettava kouluun. Jos perhe jättää heidät kotiin, poliisin on haettava heidät kotoa. Kun lapset oppivat, että koulua käymällä ja opiskelemalla voi saavuttaa mukavia asioita, niin samalla loppuu varastelu.
Ihan normaali tyttö oli samalla luokalla. Tai en minä tiedä oliko normaali, en minä hänen kanssaan tekemisissä ollut. Muistaakseni kasilla katosi koulusta, eikä ole sen jälkeen näkynyt. Oli vissiin oppinut tarpeelliset asiat suvun mielestä.Olikos täällä, vai jossain muulla foorumilla kokemuksia manneluokkatovereista, jotka ovat olleet ihan mukavia kavereita ja siinä missä muutkin sinne yläkouluaikoihin asti, jonka jälkeen ilmeisesti päihteet yms. ovat tulleet kuvioihin ja mannet muuttuneet. Toi on ilmeisesti kriittinen vaihe? Kai täälläkin jollain manne on ollut luokallaan, jotta voi kertoa miten on?
Kokemusta opettajana romaneista. Ovat alakoulussa mitä mahtavimpia oppilaita. Kohteliaita eivätkä yleensä aiheuta mitään ongelmaa. Kriittinenvaihe on kasiluokka, jolloin tulee mukaan päihteet ja oman kulttuurin käytösmallit ja odotukset. Olen jutellut näiden poikien kanssa asiasta ja he ovat sanoneet, että on todella vaikea irroitautua tuosta "elämäntyylistä" jota heiltä oma ympäristö odottaa. Harmittaa todella paljon monen nuoren puolesta, kun fiksuista ja mukavista pojista on tullut rikollisia ja useampi käynyt linnassakin.Olikos täällä, vai jossain muulla foorumilla kokemuksia manneluokkatovereista, jotka ovat olleet ihan mukavia kavereita ja siinä missä muutkin sinne yläkouluaikoihin asti, jonka jälkeen ilmeisesti päihteet yms. ovat tulleet kuvioihin ja mannet muuttuneet. Toi on ilmeisesti kriittinen vaihe? Kai täälläkin jollain manne on ollut luokallaan, jotta voi kertoa miten on?
- Toinen asia on se, että näin kuvassa kaksi Kinder-munaa. Eihän kukaan halua, että ne sulavat näillä helteillä 500 euron arvoisen hameen sisälle, hän sanoo."
Olikos täällä, vai jossain muulla foorumilla kokemuksia manneluokkatovereista, jotka ovat olleet ihan mukavia kavereita ja siinä missä muutkin sinne yläkouluaikoihin asti, jonka jälkeen ilmeisesti päihteet yms. ovat tulleet kuvioihin ja mannet muuttuneet. Toi on ilmeisesti kriittinen vaihe? Kai täälläkin jollain manne on ollut luokallaan, jotta voi kertoa miten on?
Jota eivät käytännössä edes itse maksa *hymiö*
Helsinki myöntää 410 euroa romanihameen ostoon | Helsingin Uutiset
Onkohan hameissa kiinnityskoukut ensiasennettuna?
Jota eivät käytännössä edes itse maksa *hymiö*
Helsinki myöntää 410 euroa romanihameen ostoon | Helsingin Uutiset
"– Jos kunta ei myönnä tukea romaniasun hankintaan ja siitä tulee valitus, niin päätös menee auttamattomasti kumoon hallinto-oikeudessa. Lainlaatija on päättänyt, että romanihame kuuluu korvattaviin hankintoihin toimeentulotukea saavalla, joten kunnan on tuki myönnettävä, Palviainen vastaa."