Siis aivan käsittämättömän kova määrä, ainakin näin HeKi-fanin näkökulmasta. RoKi myynyt kausareita ennen juhannusta yhtä paljon kuin mitä HeKin peleissä käy katsojia per ottelu. Tuntuu, että Rovaniemellä hommat hoidetaan oikein ja markkinointi pelaa; meneillään oleva kiekkobuumi osataan hyödyntää.
No se on selvää, että jonkinlainen kiekkobuumi on käynnissä. En sanoisi kuitenkaan, että sitä on osattu ihan täysin hyödyntää. Mutta organisaatio on nuori, ehkä tästä opitaan. Ammattitoimitusjohtajan palkkaaminen oli jo iso askel eteenpäin.
Markkinointia en kyllä kehuisi. Olen tainnut itse pitää kausaria enemmän esillä kuin RoKi. Toisaalta eihän tässä ole vielä juhannuskaan ja yli 400 kausaria on myyty, joten syksyn markkinoinnilla määrä kasvanee. Hyvää oli myös, että kausari saatiin ajoissa myyntiin ja jonkinlainen ilmoituskin asiasta julkaistiin. Nyt vaan toivotaan, että joukkue vielä vahvistuisi, niin että peleissä pärjätään.
Joku tuossa kyseli hintoja, joten laitan ne tähän vielä kertauksen vuoksi:
Aikuiset A, B ja VIP-katsomot 185€
Aikuiset D ja E- katsomot 175€
alle 18v, opiskelijat ja varusmiehet A, B ja VIP-katsomat 150€
alle 18v, opiskelijat ja varusmiehet D ja E katsomot 140€
Perhepaketti A ja B-katsomoon (aikuisen ostaessa täysihintaisen max 3 lasta alle 16v) 135€ per muksu. Ja sama D ja E- katsomoon 125€ per muksu.
Kopioin nämä ilmoituksesta, ja C ja F-katsomoa ei mainita, mutta kyllä sinne lippuja saa ilmeisesti 175€:lla. Korjatkaa, jos olen tässä väärässä.
EDIT: Tietääkö joku (vaikka veli ex-kuusamo) onko rumpuryhmä hankkinut tai onko hankkimassa kausarit?