Nuorempi Nelson kirjoitti:Mikä ihmeen oikeus sinulla on kieltää seuran kannattajia/jäseniä arvostelemasta seuran toimintaa?
Isaksson kirjoitti:PS. Jos Pentti olisi jättänyt fanien toiveet noudattamatta ja julkaissut vasta eilen Pesosen ja Heikkisen lisäksi Guollan ja Murrayn sopimukset, hän olisi tänään tämän palstan suuri sankari. Sen sijaan hän aikaisemmasta tavasta poiketen fanien toiveeksi julkaisi ne heti ja siksi hänestä tuli eilen täydellinen kusipää. Pienestä on kiinni IFK-fanin elämä ja logiikkaa siinä ei ole ollenkaan, ei ole ollut enää vuosikausiin.
Isaksson kirjoitti:...
...
...Ja niin kauan, kun ovat en hyväksy perusteetonta haukkumista ja vittuilua. Asiallinen ja faktoihin perustuva kritiikki on erikseen. Sitä täältä ei juuri löydy. Sinulta sitä ei ole löytynyt koskaan.
...
...
Svante kirjoitti:Ja mistäs tiedätte faktat Kärppien ja HIFK:n käyttämistä rahoista? Tilinpäätöksestä tai Urheilulehdestä on turha hakea totuutta.
Herätys!WPK kirjoitti:Asiallista kritiikkiä ei siis mielestäsi täältä JA:n HIFK-osiosta helpolla löydä, jos ymmärsin oikein ? Aika vahva väite...
mixu kirjoitti:Eikä tässä ole kysymys siitä julkaistiinko eilen yksi nimeä vai viisi...
WPK kirjoitti:Asiallista kritiikkiä ei siis mielestäsi täältä JA:n HIFK-osiosta helpolla löydä, jos ymmärsin oikein ?
Isaksson kirjoitti:Eikö, ihan totta ? Eikös tämän ketjun nimikin ole ... hetkinen tarkistetaan ... niin se oli siis "Risteilyn antia torstaina 19.4." Ja ketjun jokainen sivu (nyt menossa 11:s sivu) on täynnä itkua siitä, että julkaistiin vain Pesonen ja Heikkinen.
No, tässäkin on juuri sitä katkeruutta monien vuosien takaa siitä, että menestystä ei ole tullut. Näin ollen pinna alkaa oikeasti kiristyä faneillakin, joten kärsivällisyyttä tarvittaisiin. Helpommin vaan sanottu kuin tehty.Isaksson kirjoitti:...täynnä itkua...
Animal kirjoitti:Samat uunot ketkä itkevät siitä, että nyt tuli "vain" Pesonen ja Heikkinen itkevät myös omien jätkien menettämisestä maakuntiin. En tiedä onko tarkoituksella vai ilman jätetty nämä julkaistut nimet huomioimatta:
Jani Nieminen (2008).
Timo Seppänen (2008)
Aleksi Holmberg (2008)
Joni Haverinen (2008)
Miikka Jouhkimainen (2008)
Max Wärn (2008)
Janne Keränen (2008)
Jermu Porthen (2008)
Samat sanat sinulle, kuin Isakssonille pari viestiä aiemmin. Vaihtaisin viha- sanan turhautumiseksi. IFK on niin pitkään ollut resursseihin nähden menestymätön seura (vähän niinkuin yrittäisit 1000e:n panoksella voittaa ruletista 100e, mutta sekään ei onnistu), että kyllä tällaisissa tiedotustilaisuuksissa odotetaan liian helposti kuuta taivaalta.Ioota Rhoo kirjoitti:Se vihan määrä mitä monet niin kutsutut fanit täällä palstoilla kaataa kaikkea HIFKiin liittyvään niskaan on käsittämätöntä...
Isaksson kirjoitti:Se on tietysti kokonaan eri asia, että eihän tällä koko foorumilla IFK:n osiossa ole juurikaan topikkia, missä kaikki ei kulminoidu seuran haukkumiseen.
ruoska kirjoitti:- Teemua haastateltiin ja sanoi, että tulee pelaamaan Suomessa meillä, jos ei saa sopparia änäriin.
- Pena kertoi, että noiden parin nimen lisäksi olisi kaksi-kolme nimeä, mutta niillä on vielä kausi kesken ja siksi nimiä ei voida vielä kertoa ja myös yksityiskohdissa vielä hiomista. Itse pohdin koko risteilyn ajan ketäköhän he voisivat olla Hankin lisäksi?
- Lennu myös itse kertoi, että ei pitänyt lähtöään ensi kaudeksi vielä kovin varmana. Yhteydenottoja on tullut vähän. Tämä ei tietysti tarkoita, etteikä lähtö voisi vielä tapahtua.
- Myös nettisivuilla tulee tapahtumaan suuria muutoksia ensi kuun alkupuolella. Tulevat olemaan laadullisesti paremmat kuin nyt ovat. Näin lupaili herra Makkonen.
Siinä kaikki tiivistettynä noista päivän polttavista kysymyksistä. Kiitokset kaikille reissussa mukana olleille. Kännissä oltiin ja hauskaa pidettiin kaikkien kesken. Ensi vuonna jälleen uudestaan.
Ai niin ja saattaa olla mahdollista, että yksi katsomo-osa tehtäisiin seisomakatsomoksi. Katotaan miten asian kanssa käy?
Uskotko todella, että Kärpissä on vain 14 pelaajasopimusta? Minä en ainakaan usko. Minä olen ihan varma että niitä on enemmän. Niitä ei vaan ole julkaistu vielä.RoopeS kirjoitti:Samassa vaiheessa kautta Junnolla on 14 sopparia kasassa ja ei kerro vielä mitään tulevista. HIFK - fanilogiikalla on Kärpät siis putoamassa mestikseen ensi kaudella.....:o)
julle-jr kirjoitti:...On mielenkiintoinen ilmiö, että fanien mielestä juuri risteilyllä pitäisi julkaista joukkueen merkittävimmät vahvistukset...
Metukka kirjoitti:Ja vaikka Kärpillä ei olisi, kärjistetysti sanoen, yhtään pelaajasopimusta tällä hetkellä, voivat fanit siellä suhtautua asiaan rennoin mielin. Sen verran kovat näytöt on Junno siellä antanut, että luottamusta häneen fanien osalta varmasti löytyy.
Penan johtamalla Hifkillä on asiat menneet hieman toisin. Siksi tämä Hifk-fanien hätäily ja pelko on täysin aiheellista menneet muistaen.
Snaipperi #16 kirjoitti:Eli kaikki on fanien syytä, kun eivät malta odottaa ja haaveilevat Eskelisistä ja Lupaschukeista? Kyllä tässä on aika saatanan nöyrä saanut jo vuosia olla, että kyllä jonkun kritiikin kestää organisaatio kuullakin. IFK:lla on kyllä valehtelematta uskollisimmat fanit.
Pena on parantanut ja nyt on esimerkiksi Guolla&Murray ja Pesonen& Heikkinen jotka ovat kaikki VAHVISTUKSIA. Lisäksi esimerkiksi Murphylle Pena oli sorvannut 2v sopimuksen, jos NHL ei olisi auennut Smurffille.
Penalla on vaan edelleen opittavaa jatkuvuudessa ja siinä, että joukkueessa olisi tietty runko jota sitten täydennettäisiin. Kärppienhän ei tarvitse, kun pari täydennysmiestä aina hommata korvaamaan lähtijät. Nyt esimerkiksi meiltä puuttuu 1-2 sentteriä ja ja 1-2 laituria + PUOLUSTUS. Siinä on Penalla mietittävää.
Toki Matikainen ei kaikkea kritiikkiä ansaitse, ja varsinkin jos signaa pari jätkää esim Pikkaraisen NHL:stä. Mutta ymmärrän niitä joita vituttaa, kun esimerkiksi Jokerit tiedottaa joka vuosi ison listan huippupelaajia ja meillä rakennetaan pidemmän kaavan mukaan.
Niin onko jolllain sisäpiiriläisellä tietoa, onko Baxterilla jotain "omia poikia" katsottuna? Jos vaikka sattuisi pari nimimiestä löytymään ja meillekin niitä Clarke Wilmejä kolmosen keskelle.
Uskotko todella, että HIFK:ssa on vain 23 pelaajasopimusta? Minä en ainakaan usko. Minä olen ihan varma että niitä on enemmän. Niitä ei vaan ole julkaistu vielä.Metukka kirjoitti:Uskotko todella, että Kärpissä on vain 14 pelaajasopimusta? Minä en ainakaan usko. Minä olen ihan varma että niitä on enemmän. Niitä ei vaan ole julkaistu vielä.