Risteilyn antia Torstaina 19.4. 2007

  • 83 310
  • 281
Tila
Viestiketju on suljettu.

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Snaipperi #16 kirjoitti:
Eli kaikki on fanien syytä, kun eivät malta odottaa ja haaveilevat Eskelisistä ja Lupaschukeista?
Ei, mutta fantasiakokoonpanoja kirjottaessa olisi hyvä pitää mielessä, että internethuhu ei ole yhtä kuin nimi sopimuspaperissa. Itse rakennettujen pilvilinnojen sortuminen ei ole Pentin syytä.

Ymmärrän epätoivon. Ymmärrän sen, että jokaista tiedotustilaisuutta odotetaan kuin Tommi Kovasen avausmaalia. Hitto, itse hakkasin torstai-iltana herkeämättä refresh-nappulaa Jatkoajan ja HIFK-sivuilla. Tietenkin toivoin enemmän kuin saimme. Mutta samalla pitää muistaa, että tämä oli vain yksi tilaisuus. Olkoonkin faniristeily. Enemmän on tulossa.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei vittu, joko täällä nyt jotkut on vaihtamassa Penaa Junnoon. Vittu mitä touhua, alkaa maku mennä tähän pelleilyyn. Pena kouluttaa Junnoa vaikka vasurilla. Siinä missä Junno soittelee joidenkin tsekkien perään, Pena vaan ilmoittaa viileästi "näitä etuja et saa mistään muualta". Pientä rajaa nyt, joku kalpan farmaripoika vai ennen Penaa. Heh. Kaikkea sitä saa kuulla.
 

Kaunis-Jorma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Isaksson kirjoitti:
Vertaillaan vaan. Kärpillä on tällä hetkellä rosterissa 16 pelaajaa, maalivahteina Jaakko Suomalainen ja Toni Karhunen, 4 pakkia ja 10 hyökkääjää. En vaihtaisi tällä hetkellä rostereita.

Ensin tähän tiedotustilaisuuteen. Uskon ja toivon, että muutama pelaaja penalla hihassa. Tosin en usko sen riittävän, koska joukkue on liian kapea. 1-2 kenttä huippuja, mutta 3-4 Portheenin (joka mielestäni ikävä kyllä ei ole liiga tason pelaaja) johdolla ei mielestäni ole Kalpaa kummoisempi. Annamme liikkaa tasoitusta muille seuroille.

Kun Isaksson olet tän hetkiseen roosteriin tyytyväinen ja joka vuosi penan kokoamaan jengiin, niin kerropa minkälaiset juhlat sulla oli näistä penan kuudensista sijoista ? Koko suku vai ainoastaan sinä, pena ja Fränk ? Et vastannut alunperinkään Owenin kysymykseen, vaan hyökkäät ainoastaan hänen mielipidettään vastaan. Oletko tyytyväinen viime vuotisiin saavutuksiin? Me HIFK fanit, jotka arvostelemme penan tuloksia emme arvostele henkilöä vaan HIFK:n menestystä ainoastaan resursseihin nähden. Mielestäni nämä ei penan aikana ole ole kohdannut. Itse et tunnu oleva huolissaan nykymenosta ? Mistä lie moinen lapsenusko johtuukin ?
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Myönnän kyllä sen että varmasti itse olen monesti turhastakin valittanut mutta aika vaikea on kehua jos menestystä ei tule ja omista kasvateista muutamaa poikkeusta lukuunottamatta aina se huonompi kaveri saa sopimuksen ja parempi saa lähteä.
Tietysti on olemassa se toinen linja joka on tyytyväinen kaikkeen nykyiseen toimintaa ja heille riittää se että ollaan kuudensia.
Täällä on niitäkin kirjoittajia jotka eivät ole koskaan kirjoittaneet mitään Penasta minkä voisi tulkita kritiikiksi.Ainoa kritiikki Hifkistä minkä yhdenkin vanhan linjan mieheltä muistan kirjoittaneen on se että Kekäläisen aikana tuli mestaruuskaudella tappiota.
Kuten alussa totesin myönnän tehneeni moniakin virheitä kun puhutaan kirjoittelusta täällä mutta sekö on oikea linja että Pena tekee kaikki ja aina kaiken oikein?
Yksinkertaistaen voisi sanoa että toiset haluaa menestystä ja toisille se on ihan sama.Tästä ne yhteenotot syntyy.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
redcat kirjoitti:
Olin laivalla ja siellä näki ja koki kaikenlaista. Olen lukaissut vain ensimmäisen ja viimeisimmän sivun täältä, joten joissain jutuissa saattaa olla jo toistoa, mutta hälläpä väli.

Oma antini tähän ketjuun tulee tässä:

- Onneksi olivat ottaneet opikseen viime vuodesta ja laivalla oli muutakin väkeä, joten tunnelmaa piisasi baareissa, yökerhossa ja diskossa.

- Galaxy on laivana ajatuksella suunniteltu ja toteutettu kuin jos vertaa esim. Romantikaan. Viihtyvyys oli huomattavasti parempi.

Jotenkin omasta mielestäni laivan tai risteilyn järjestely ei ollut ihan yhtä hyvin järjestetty kuin viime vuonna Romantikalla. Viime vuonna koko potski oli raahattu täyteen kaikkea meijän sälää pitkin seiniä ja myyntipisteitä. Käytävillä soi meidän maalitunnarit ja IFK-biisit. Ei tullut epäselväksi missä risteilyllä sitä oli. Tänä vuonna näin ei ollut, osassa laivaa olisi voinut kuvitella olevansa perustallinnan risteilyllä. Mutta se ei kyllä menoa paljon haitannut. Baarissa oli vastaavasti meno enemmän kuin kohdillaan. Ja meidän tytöt. Ai, ai. Henna esiintyi jälleen kerran edukseen. Jumalaisen kaunis nainen. Kiitokset myös pelaajille (etenkin Laku) antoisista juttuhetkistä. Osan kanssa keskustellessa yön pikkutunteina, osasta juttua ei enää kunnolla selvää saanutkaan baarin metelissä.
 

Owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Liverpool
Faktaa pöytään

Se että onko tyytyväinen nykymenoon vai ei, ei todellakaan tee kenestäkään sen parempaa tai huonompaa fania. Kyllä tässä perkele siinä mielessä ollaan kaikki samassa veneessä. Jokainen on hemmetin onnellinen, jos IFK joskus pelais edes loppuottelussa.

Mutta jos laitetaan faktaa kehiin:

- Penan ainakan IFK:n sijoitus on ollut ala-arvoista käytettäviin resursseihin. Kertaakaan emme ole olleet loppuottelussa, vaikka budjetti on ollut aina top 2 kamaa.
- Valmentaja ovat vaihtuneet tiuhaan tahtiin.

Eli Pena on epäonnistunut joka ikinen vuosi. Kyllä, Pena epäonnistui tuloksellisesti myös työsulkuvuonna. Itse asiassa aivan vitun pahasti, koska se veti koko kassan miinukselle ja pahasti. Mutta ei aleta kinaamaan sen vuoden virheistä.

Joka vuosi täällä silti uskotaan (ja toivotaan), että Pena siutten NYT onnistuisi. Itse en oikein usko koskaan siihen, että ihminen, joka taapertaa monia vuosia keskikastissa nousisi yhtäkkiä huipulle ilman mitään selvää muutosta omassa toimissaan. Sellasita ei vaan tapahdu tosi maailmassa ikävä kyllä. Kyllä meikä ja kaikki muutkin itkijät täällä sitä toivovat aivan yhtä paljon kuin te Penan puolustelijatkin, ei siitä ole kyse. Mutta Penan cv on vaan helvetin heikko. Itse en yrittäjänä ikinä palkkaa töihin ketään, jolla ei ole cv kohillaan. Oma mottoni on aina ollut, että jos haluat palkata jonkun työntekijän tärkeelle paikalle, hommaa siihen sellainen, joka on sen jo aikaisemmin tehnyt jossain muualla MENESTYKKÄÄSTI! Jos IFK:ssa olisi tällainen periaate, ei Penaa, Muukkosta, Rollea tai Baxteriä olisi koskaan palkattu meille. Varsinkaan yrityksen avainpaikoille ei saa ikinä palkata toivotaan toivotaan resursseja.

Pena ei siis ole ikinä onnistunut vielä tehtävässään. Mikä saa jotkus fanit uskomaan, että se tapahtuisi juuri nyt??? Varsinkin kun rosterimme kertoo j0 selvästi sen, että meillä on aivan liikaa junnuja tai täyttä roskaa miehistössämme. Mm. maalivahtiosasto on osa tätä avainmiehistöä ja siinä olemme jo nyt pihalla. Lisäksi pakistossamme on aivan liikaa junnuja, jotka lähes kaikki ovat oman ikäluokan keskivertokamaa. Ja minä en ikinä ainakaan ole itkenyt junnujemme perään, ellei kyseessä ole oikesti ollut superlahjakkuus, kuten viime vuonna oli tilanne. Järviset, Saloset ja kumppanit saavat aivan vapaasti siirtyä muualle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös