RIP-ketju

  • 2 885 691
  • 11 647

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Diego ei kylmäksi jättänyt viheriöllä eikä sen ulkopuolella. Omalla pelipaikallaan aikansa ehdotonta aatelia ja hyödynsi vahvuutensa ulosmitaten kaiken mitä pystyi.

Kaikki legendan määrittelyyn tarvittavat elementit iso D täytti. Jätti jalkapallon ateljeelle oman näköisensä perinnön ja nosti riman omiin korkeuksiinsa sen suhteen, että kuinka suuren jalkapallomaan suuri sankari voi ottaa kaiken huomion irti totutuin seurauksin. Vikat vuodet olivat jo aika vahvalla luistokelillä menoa, olin Pietarissa Krestovskilla, kun Diego itse sentterit heiluen otti tilan haltuun.

Nyt George Bestin kanssa sitten yhdet pitkät. Hyvää matkaa.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Aikoinaan pihapeleissä kaikki pikkupojat halusi olla Maradonia,itsekin. Lepää rauhassa Diego.

Mä halusin olla maalissa ja Pumpido. Sama jengi kuitenkin, eli nuo Meksikon MM-kisat oli vaikuttava kokemus lapsuudessa. Diego tietysti hyvin keskeinen hahmo siinä.

Surullista ja haikeaa
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
RIP Diego Armando Maradona 1960-2020

Turha sanoa, että hän oli yksi parhaimmista jalkapalloilijoista koskaan - Maradona oli paras tai toiseksi paras Pelen kanssa.

Itse en fanittanut häntä koskaan (johtuen hänen ristiriitaisesta persoonastaan), mutta siitä huolimatta, rauha hänen sielulleen.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
No nyt se sitten tapahtui. Jumala sai kätensä takaisin. Eterno DIEGO!!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Rauhaisat levot Diegolle. Hieno pelaaja, hieno ura, risainen elämä. Argentiinassa Diego on ollut kuitenkin aina kansallissankari.

Olin maaliskuussa 2012 Buenos Airesissa, ja tietysti piti mennä Boca Juniorsin peliinkin. Matsi oli Boca vastaan Lanus. Stadionilla opas näytti meille ennen peliä yhtä aitiota ja sanoi, että se on Diego Maradonan aitio. Jos siellä palaa valo, niin paikalla on luultavasti itse Diego.

Ja valo paloi pelin aikana.
 

The Rock

Jäsen
Lepää rauhassa IMO kaikkien aikojen suurin ja paras – Diego Armando Maradona.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Äärimmäisen taitava pelaaja, mutta kiistelty persoona. Todellinen legenda siis. Lepää rauhassa.

Argentiinassa taitaa alkaa suruaika.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Nyt kyllä kolahti. En varsinaisesti fanittanut Maradonaa 80-luvulla, mutta ajan kanssa olen myöntänyt, että mies oli aikakautensa selvästi kovin pelaaja. Oikeastaan sellainen 80-luvun pelaaja, jonka voisi suoraan heittää nykyfutiksessa kentälle ja mies ottaisi homman haltuun ilman totuttelua uuteen tempoon ja pelaajien nopeuteen. Ja kaikki tämä yhdellä jalalla.

Kova laulumies myös.



 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rauhaisat levot Diegolle. Hieno pelaaja, hieno ura, risainen elämä. Argentiinassa Diego on ollut kuitenkin aina kansallissankari.

Olin maaliskuussa 2012 Buenos Airesissa, ja tietysti piti mennä Boca Juniorsin peliinkin. Matsi oli Boca vastaan Lanus. Stadionilla opas näytti meille ennen peliä yhtä aitiota ja sanoi, että se on Diego Maradonan aitio. Jos siellä palaa valo, niin paikalla on luultavasti itse Diego.

Ja valo paloi pelin aikana.
Nyt on valo sammunut.

Lepää rauhassa lapsuuteni sankari.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Lapsuuden the hahmo jalkapallosta, lajista johon en koskaan sinällään syttynyt, mutta Maradonan otteita tuli seurattua. Jännä kyllä kaikki vahvin muisto on MM94sta, jossa vielä kävi tuikkaamassa upean maalin.

Kiitos Diego Maradona.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Kaivoin ekan fanipaitani esille, 90' Italian kisoista. Saattaishan tuo vielä toiseen reiteen mahtua. Diego oli aika monen lapuuden suurimpia sankareita, myös minun. Lepää rauhassa, nro.10. Pääset kehyksiin härmässäkin!
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
86 kisoista alkoi oma kiinnostus futikseen. Diegon ansiosta mitä suurimmassa määrin. Isä oli tietysti Englannin ja muiden Eurooppalaisten puolella, isoveljen kanssa kannatettiin Argentiinaa ja muita taiteilijoita tai intiaaneja. Huikeita suorituksia oli #10. Kevyet mullat.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Minulle tuli paha mieli Diegon poismenosta. Lapsuuteni sankari. Kesä '86 ei unohdu ikinä. Lepää rauhassa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei tosiaan voi sanoa että yllätys olisi ollut, kyllähän mies heikossa hapessa oli ja isoja leikkauksia on käyty läpi tässä viime aikoina. Joka tapauksessa tämän tason legendojen kuolema on aina iso uutinen ja tietynlainen pommi vaikka kuinka odotettavissa olisikin ollut.

Levätköön rauhassa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kaikki lähtee aikanaan, 60v on kuitenkin vähän liian aikaisin... taas on yksi legenda poissa tältä pallolta. RIP.

Ja MM-futiksessa juurikin Maradonan takia olen aina kannattanut Argentiinaa. Sama jatkuu vieläkin, en vaihda suosikkijoukkuetta missään lajissa.
 

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit, KäPa, Liverpool
Diego Maradona ja Ronaldinho ovat kaksi ylivoimaisesti VIIHDYTTÄVINTÄ pelaajaa, jotka tiedän.

Lepää rauhassa..
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Apa

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
RIP Maradona

Muistan kun olin Meksikon kisoja katsomassa kaverin luona ja olin vähän ihastunut hänen siskoonsa. Kun kaverin silmä vältti niin päästiin pussailemaan nahkasohvalla.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Asiaan ohuesti liittyen, miten Neymar selvisi tästä rutistuksesta aikoinaan hengissä?
 

Liitteet

  • 3e10fcfab4418f5baf2cd0bcc7648766.jpg
    3e10fcfab4418f5baf2cd0bcc7648766.jpg
    45 KB · kertaa luettu: 239
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös