RIP-ketju

• 3 070 056
  • 12 299

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Taas yksi legenda yläkertaan. Saattaa Diego päästä siihen jaloon porukkaan, jotka ovat jo 20 vuotta suunnitelleet meidän Dannyn saapumisjuhlia.

Rip Diego.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Olen vähän liian nuori muistaakseni Maradonan temput kasarilla, mutta onhan ne videoilta nähty.
Melko puun takaa tuli, vaikka tiesikin että elämäntavat, olivat mitä olivat.
Ainakin nuorempana.

Rauhaiset levot, D.A Maradona.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sen verran raju operaatio miehelle ilmeisesti tehtiin, että ei tämä yllätys ollut, kun huomioidaan muutkin terveysongelmat. Legendaarisimpia jalkapalloikoneita kaikilla mittareilla. Muuta ei pysty toteamaan. R.I.P.

neks0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Juventus, HIFK, Darts
Tässä vajaa vuosi sitten leikin nimillä, joita olisin voinut antaa esikoispojalleni. Diego oli yksi nimi mikä kävi mielessä ja sitä nimeä olen itse aina ihaillut.

Kevyet mullat legendalle. Sekä Argentina että Napoli muistelevat varmasti herraa suurin kunnianosoituksin.

Suosikkijoukkue
Steelborn, Ich bin ein mouhijärveläinen
Just pari viikkoa sitten katselin Maradonan wc goals ja ajattelin että tämä se oli jotain. Oli voimaa, taitoa ja nopeutta.

Joku messi on aivan nöösipoika Maradonan rinnalla. Ja messi juo kotona limpparia ja lukee sarjakuvia kun Maradona veti koksua essoa hepoa you name it. Ja böönaa riitti joka satamassa. Hänessä oli KARISMAA. Maradona oli saatana tähti isoimmalla mahdollisella arvonannolla.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Olen sitä ikäluokkaa, että Pele oli se minun legendaarisin jalkapalloilija, Maradona ei enää jaksanut sytyttää isommin, mutta toki osasin arvostaa hänen taituruuttaan kentällä ja yökerhoissa.

RIP Diego!

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Kevyet mullat Diegolle. Legendojen legenda. Kaikista turnauksista 1986 kisat on edelleen parhaiten mielessä suurelta osin Maradonan ansiosta.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Itse en jostain syystä koskaan tykännyt Diegosta hänen peliurallaan, enkä myöskään arvostanut häntä. Mutta olihan hän yksi kaikkien aikojen parhaista, vaikka ei minulle fanituksen kohteeksi noussutkaan.

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Diego Armando oli yksi lapsuuden futissankareista. Rauhaisat levot.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Sinne lähti yksi jalkapallon suurista nimistä pilven päälle. Otteet Meksikossa 1986 jääneet itsellekin lähtemättömästi mieleen.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Diego ei kylmäksi jättänyt viheriöllä eikä sen ulkopuolella. Omalla pelipaikallaan aikansa ehdotonta aatelia ja hyödynsi vahvuutensa ulosmitaten kaiken mitä pystyi.

Kaikki legendan määrittelyyn tarvittavat elementit iso D täytti. Jätti jalkapallon ateljeelle oman näköisensä perinnön ja nosti riman omiin korkeuksiinsa sen suhteen, että kuinka suuren jalkapallomaan suuri sankari voi ottaa kaiken huomion irti totutuin seurauksin. Vikat vuodet olivat jo aika vahvalla luistokelillä menoa, olin Pietarissa Krestovskilla, kun Diego itse sentterit heiluen otti tilan haltuun.

Nyt George Bestin kanssa sitten yhdet pitkät. Hyvää matkaa.

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Aikoinaan pihapeleissä kaikki pikkupojat halusi olla Maradonia,itsekin. Lepää rauhassa Diego.

Mä halusin olla maalissa ja Pumpido. Sama jengi kuitenkin, eli nuo Meksikon MM-kisat oli vaikuttava kokemus lapsuudessa. Diego tietysti hyvin keskeinen hahmo siinä.

Surullista ja haikeaa

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
RIP Diego Armando Maradona 1960-2020

Turha sanoa, että hän oli yksi parhaimmista jalkapalloilijoista koskaan - Maradona oli paras tai toiseksi paras Pelen kanssa.

Itse en fanittanut häntä koskaan (johtuen hänen ristiriitaisesta persoonastaan), mutta siitä huolimatta, rauha hänen sielulleen.

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
No nyt se sitten tapahtui. Jumala sai kätensä takaisin. Eterno DIEGO!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy