Pepe Laaksonen R.I.P.
Tämä oli myös kova juttu. MAC:stä ja varsinkin Dingosta tuttu mies.
Ilman muuta sitten Lalli Leipäjuuston ja Vinskin takuuääni Prätkähiiristä.
Levätköön rauhassa vaikka tämä nyt jo myöhäisempänä toteamuksena tuleekin.
Pepe Laaksonen R.I.P.
Oho iässä oli.Ex-syyttäjä Ritva Santavuori on kuollut
Piinkova syyttäjä oli rikollisten tappolistoilla. Hänet tunnettiin myös värikkäänä tv-esiintyjänä.yle.fi
Ritva Santavuori 91 vuoden iässä. RIP.
Itsekin yllätyin hänen iästään, koska esiintymistensä vuoksi oletin hänen olevan ainakin kymmenen vuotta nuorempi. Pitkän ja vaiherikkaan elämän hän pääsi kokemaan.Oho iässä oli.
Lepää rauhassa.
Itse luulin jopa yli 15 vuotta nuoremmaksi. Legenda.Itsekin yllätyin hänen iästään, koska esiintymistensä vuoksi oletin hänen olevan ainakin kymmenen vuotta nuorempi. Pitkän ja vaiherikkaan elämän hän pääsi kokemaan.
R.I.P. Juuri pääsiäisenä tuli puhuttua hänestä.
Siitähän tuo pääsiäisenä ollut, Kiviniemen liittyvä, keskustelu alkoi kun ihmiset alkoivat muistella missä ovat kuulleet Finlandian livenä jos missään. Ja minä muistelin että Kiviniemi veti sen aikoinaan upeasti Ristinkirkossa kun olin koulukkaana kuuntelemassa...Kalevi Kiviniemi, tuo Finlandian hienoin urkutulkitsija
Frank Skog on kuollut
Teatterilavoilta tuttu näyttelijä on menehtynyt 4. huhtikuuta.www.iltalehti.fi
Näyttelijä Maria Aro on kuollut
Näyttelijä Maria Aro on kuollut 9. huhtikuuta Tampereella.www.iltalehti.fi
Oman aikansa legenda, valitettavasti täysin väärällä tavalla. Taas yksi Alaston ase-leffasarjan tähti poistunut keskuudestamme.O.J. Simpson on kuollut syöpään:
O.J. Simpson Dead at 76 After Cancer Battle
O.J. Simpson -- one of the most infamous high-profile Americans of all time -- is dead after a cancer battle.www.tmz.com
Taas yksi Alaston ase-leffasarjan tähti poistunut keskuudestamme.
Priscilla Presley on vielä elossa samoin kuin Ed Williams, joka näytteli Ted Olsenia.Onko niitä monta edes jäljellä? Nordbergin hahmo oli kyllä yksi muistettavimmista sivuhahmoista tuossa leffasarjassa