Mainos

RIP-ketju

• 3 072 984
  • 12 303

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Huhhuh, muutama vuosi sitten pääsin juttelemaan keikan jälkeen ja oli mukavan oloinen kaveri. Lepää rauhassa. Iso pala suomirockin historiaa siirtyi yläkertaan.

Shakey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
RIP Pepe. Dingo ei kuulunut ykkössuosikkeihin ikinä, mutta oli niillä monia hyviä biisejä. Muistan kun levyraadissa 1984 kesällä tuli Dingon ”Sinä ja minä”, aivan puskista, ja sanoin kaverille, että tuosta tulee hitti. Enkä ollut väärässä.

Suosikkijoukkue
Kärpät

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Itsekin yllätyin hänen iästään, koska esiintymistensä vuoksi oletin hänen olevan ainakin kymmenen vuotta nuorempi. Pitkän ja vaiherikkaan elämän hän pääsi kokemaan.
Itse luulin jopa yli 15 vuotta nuoremmaksi. Legenda.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Chris Cross (Allen) Ultravox basisti on kuollut 71 vuotiaana (Midge Uren FB:ssä)

Ehkä se tärkein bändi mulle mun nuoruudessa

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
R.I.P. Juuri pääsiäisenä tuli puhuttua hänestä.
Siinä oli kyllä taitava urkuristi. Pari kertaa oli ristinkirkossa urkurina koulun jumalanpalveluksissa ja soitti aina jotain omasta päästä muistaakseni jumalanpalveluksen lopussa. Ristinkirkossa (Lahti) urut on salin etuosassa oikealla joten näki miten jalat kävi, sormet liikkui ja soittaja heilui. Ihan jotain muuta mitä yleensä liittää urkuihin ja kirkonmenoihin.

Kopari

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jokipojat, Mikkelin Kittaajat
Kalevi Kiviniemi, tuo Finlandian hienoin urkutulkitsija on lähtenyt vihreämmille soittoareenoille. Varsinaisesti en ole urkumusiikin ylin ystävä, mutta kyllähän tämä esitys saa joka kerta kylmät väreet aikaan. On ollut tapana soittaa aina itsenäisyyspäivänä kappale isolla volyymilla, siitä tulee varsin isänmaallinen fiilis. RIP

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy