Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Onhan noita Subilla tullut tänä kesänä ja tänäänkin itse asiassa tulee Uuno muuttaa maalle.Ymmärtääköhän maikkari reagoida ja näyttää jonkun Uunon uusintana.
Onhan noita Subilla tullut tänä kesänä ja tänäänkin itse asiassa tulee Uuno muuttaa maalle.Ymmärtääköhän maikkari reagoida ja näyttää jonkun Uunon uusintana.
Tämä oli koskettava hetki. Löytyy Areenasta, heti lähetyksen alkupuolella: Vesa-Matti Loiri on kuollut. Jalkapallon Super Cup pelataan illalla Helsingissä. | Yle Areena – podcastitGOAT! Harvemmin YLEn toimittaja murtuu kyyneliin kesken suoran radiolähetyksen. Sekin yhtenä osoituksena, miten suuresta hahmosta puhutaan.
RIP Vesku!
Tuo on kylläkin Piisamirotan lainaus. Muuten todellakin näin."Olen aina sanonut, että ellei jostakin ihmisestä ole mitään hyvää sanottavaa, on paras olla sanomatta mitään."
-Sir Roger Moore
Off topicia, mutta kyllä se on Routseri:Tuo on kylläkin Piisamirotan lainaus. Muuten todellakin näin.
RIP Vesa - Matti Loiri
Koska olen ikuinen lapsi, haluan mainita Veskun huikean hienon ääniroolin Aladdin- elokuvassa maanmainiona lampun Henkenä. Ei sitä pentuna ymmärtänyt, mutta nyt aikusiällä tajusin, kuinka hulvattoman upean suorituksen Loiri tuossa teki.
Anna kakkua saatanaNyt on "asiallista" settiä tarjolla. Kannattaisi miettiä pariinkin kertaan, että laukooko tällaista settiä näppäimistöltään.
Tuli näistä äänirooleista mieleen, että Loiri teki ääniroolin sellaiseen animaatioon kuin Kaikenkarvainen Charlie (1989) ja oli aivan loistava koirona.Tämäpä se omalla kohdallanikin Loirin pitkän uran komein saavutus on - harvempi lähti Robin Williamsin kanssa näissä karkeloissa kilpasille. Ja Loiri teki omasta ääniroolistaan vähintään Williamsin aivan upean alkuperäisen veroisen.
Koska olen ikuinen lapsi, haluan mainita Veskun huikean hienon ääniroolin Aladdin- elokuvassa maanmainiona lampun Henkenä. Ei sitä pentuna ymmärtänyt, mutta nyt aikusiällä tajusin, kuinka hulvattoman upean suorituksen Loiri tuossa teki.
Disney valitsi suomalaisen dubbauksen tuosta leffasta parhaaksi dubbaukseksi, lisäksi nimenomaan Loirin suoritusta kehuttiin vielä erikseen.Tämäpä se omalla kohdallanikin Loirin pitkän uran komein saavutus on - harvempi lähtei Robin Williamsin kanssa näissä karkeloissa kilpasille. Ja Loiri teki omasta ääniroolistaan vähintään Williamsin aivan upean alkuperäisen veroisen.
Joo hei sut on jo nähty, ei tarvitse perseillä ja nolata itseään enempää.Anna kakkua saatana
Pelikiellon uhalla tartun tähän ja sanon Sinulle: Lähde helvettiin tästä ketjusta.Anna kakkua saatana
itsellä on muuten tuon leffan katsomisesta 15-20 vuotta aikaa, joten olisi korkea aika katsoa se uudestaan. Lapsuuden suosikkeja kumminkin. RIP Loiri.RIP Vesa - Matti Loiri
Unohtamatta tietenkään Veskun muita rooleja ja saavutuksia. Niitä jokunen on.
No nyt tuli liikutuksen kyyneleetParhaillaan Härski ja Sörsselssön ovat ruokatunnilla ja kuulevat kaukaisuudesta juoksuaskelia